Nee zij mocht ook kiezenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:14 schreef OmaJacky het volgende:
Dus Ronahi heeft aan Dilano verteld dat Tom heeft beslist op welke 2 duo's ze gingen stemmen.
Voor zover ik heb gezien hebben ze wel overlegd en afgestreept welke wel en welke niet, dat stukje heb ik op stream gezien.
Ronahi is pissed dat er op haar vriendin is gestemd .
Ik denk niet dat Tom allebei de duo's heeft bepaald.
Volgens mij zou het voor mij beter zijn als iedergeval een van de twee naar huis vertrekt. Het wil gewoon niet door dringen bij mij die namen.quote:
Ik denk beide 1 duo en Tom koos een duo waar zij het niet mee eens wasquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee zij mocht ook kiezen
Maar op Toms keuze had ze geen invloed
Daar was ze woest om
Dylano en Jimmy zijn pro Rona dus die gaat koste wat kost gered wordenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ronahi volgende week exit
in Dilano zit nog in ieder geval een sympathieker iemand en voor hem zou het ook beter zijn als zij idd z.s.m. exit is
Dat bedoel ik dus, ze is een vieze speelster die het nu doet voorkomen dat zij totaal geen inspraak had. Dit dus ook zo verteld heeft aan Dylano, die dit gelijk gelooft omdat hij ook niet met Tom overweg kan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee zij mocht ook kiezen
Maar op Toms keuze had ze geen invloed
Daar was ze woest om
Valt me ook tegen van Jimmy jaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:19 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, ze is een vieze speelster die het nu doet voorkomen dat zij totaal geen inspraak had. Dit dus ook zo verteld heeft aan Dylano, die dit gelijk gelooft omdat hij ook niet met Tom overweg kan.
Jimmy die wel met Tom overweg kan stapt niet naar Tom om te vragen of Rohani de waarheid heeft gesproken.
Tom weet ook niet dat er zo over hem geroddeld wordt.
Ronahi is ook goed met Basiri, Tyron, iedereen behalve Ashley dus ja een heel huis bijna tegen Tom weten te kerenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dylano en Jimmy zijn pro Rona dus die gaat koste wat kost gered worden
Komt nog een nieuwe dit weekend en die heeft alles nog gezien. Die kan dus uit de school klappen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dylano en Jimmy zijn pro Rona dus die gaat koste wat kost gered worden
Daar hoop ik dan maar opquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Komt nog een nieuwe dit weekend en die heeft alles nog gezien. Die kan dus uit de school klappen.
Ik hoop het koosquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Komt nog een nieuwe dit weekend en die heeft alles nog gezien. Die kan dus uit de school klappen.
Ashley helaas toch ook ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Rona doet jankie jankie en iedereen gelooft het wel daar in het huis, behalve Ashley dan
Vind haar de ene keer topquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:26 schreef Puzzie het volgende:
Mensen zoals Ashley heb je wel nodig voor BB
Zonder hoestje dan wel het liefstquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:26 schreef Puzzie het volgende:
Mensen zoals Ashley heb je wel nodig voor BB
Een kant vind ik het altijd zonde als er dingen worden doorverteld maar nu met die valse vrucht denk jk dat mag welquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar hoop ik dan maar op![]()
Want het spel wordt vies gepeeld door sommige bewoners
Dubbel is het idd ook wel , maar toch soms ook een kleine hoop op veranderingquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Een kant vind ik het altijd zonde als er dingen worden doorverteld maar nu met die valse vrucht denk jk dat mag wel
Ja ik had vannacht daar wat over gepostquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:32 schreef Thorelf het volgende:
zien ze op andere sm ook wat een slang ronahi is? weet iemand dat
Jimmy heeft het nog niet helemaal door geloof ik...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:05 schreef Puzzie het volgende:
Wat een heerlijk mens is Ashley! ik ben wel een beetje teleurgesteld in JimmyThnx voor de filmpjes
Nee dat vind ik wel jammerquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jimmy heeft het nog niet helemaal door geloof ik...
Hij was weer terug gisteren. Hadden veel lol op die slaapkamer.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:11 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Tom erg teruggetrokken de afgelopen dagen
Vind het lastig want Jimmy en Dilano zijn best even weg geweest. Dilano is close met Ronahi (lees: eet uit haar hand) en Jimmy en Dilano zijn, mede door die afzondering ook weer 2 handen op 1 buik. Dat hij dan op Dilano's oordeel af gaat snap ik tot op zeker hoogte wel, al is het maar om zijn eigen aars zo lang mogelijk te redden.quote:
Jimmy en Dylano zijn net zolang weggeweest als Ashley en Glenn toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het lastig want Jimmy en Dilano zijn best even weg geweest. Dilano is close met Ronahi (lees: eet uit haar hand) en Jimmy en Dilano zijn, mede door die afzondering ook weer 2 handen op 1 buik. Dat hij dan op Dilano's oordeel af gaat snap ik tot op zeker hoogte wel, al is het maar om zijn eigen aars zo lang mogelijk te redden.
Maar Jimmy heeft wel met Tom gesproken; precies op het moment dat Ronahi gisteren tegen Dilano zei dat Jimmy juist niet met Tom moest praten waren die twee op de andere stream al in gesprek in de barbieroom. Alleen het stukje wat ze wel op stream lieten zien ging niet over de nominaties.
Volgens mij wel ja, alleen toen A/G er zaten was alles nog behoorlijk koek en ei in dat huis. Dat gun spel waarmee J/D op de troon kwamen te zitten lijkt de boel op scherp gezet te hebben.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy en Dylano zijn net zolang weggeweest als Ashley en Glenn toch?
Dat is waarquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, alleen toen A/G er zaten was alles nog behoorlijk koek en ei in dat huis. Dat gun spel waarmee J/D op de troon kwamen te zitten lijkt de boel op scherp gezet te hebben.
Ja de ogen van andere spelers zullen wel wat meer opengaan ivm Ariana.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:35 schreef Ebinas het volgende:
Er moet toch nu wel wat achter de oortjes gekrabbeld worden.
(gesprek stream 2)
Ow!!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nu haar hartslag nogquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:51 schreef KinKiJan het volgende:
Stream 2:
Ronahi: "I just want to be q-kuw-, na laat zijn. Mijn Engels is zelfs hier.. M'n IQ is aan het dalen, m'n Engels is aan het dalen, mijn Nederlandse taal, alles is aan het dalen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |