Don zal doriana zijnquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okaydan weet ik wie je bedoeld in ieder geval.
Ik loop liever op een loopbandquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:09 schreef Joyce-43 het volgende:
Karen gaat lekker ( zelf haat ik de loopband haha)
ja keurigquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:09 schreef Joyce-43 het volgende:
Karen gaat lekker ( zelf haat ik de loopband haha)
Don en Dorquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Don zal doriana zijn
En Ron ronahi
Om het ingewikkeld te maken
nee daar waar Ashley net opzat deed ik veel en roeienquote:
Na dat gedoe mer Ronahi die hem bij iedereen zwartmaakt...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:11 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Tom erg teruggetrokken de afgelopen dagen
Dilano zal wel pinkie of iets dergelijks gedaan hebben met Ronahiquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:11 schreef Puzzie het volgende:
Dylano en Jimmy doorzien Rona ook niet .schapengedrag
Ik dacht dat Ariane dat deed.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Na dat gedoe mer Ronahi die hem bij iedereen zwartmaakt...
Ja bizar dat dat haar is geluktquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Na dat gedoe mer Ronahi die hem bij iedereen zwartmaakt...
Ronahi speelt het gewoon goed, ook Tyron valt voor haar roddels over Tomquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:11 schreef Puzzie het volgende:
Dylano en Jimmy doorzien Rona ook niet .schapengedrag
Een schaap is hetquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dilano zal wel pinkie of iets dergelijks gedaan hebben met Ronahi
Nee Rona speelt het niet okayquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Ronahi speelt het gewoon goed, ook Tyron valt voor haar roddels over Tom
Rona doet jankie jankie en iedereen gelooft het wel daar in het huis, behalve Ashley danquote:
Nee zo is het ook niet gegaanquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:14 schreef OmaJacky het volgende:
Dus Ronahi heeft aan Dilano verteld dat Tom heeft beslist op welke 2 duo's ze gingen stemmen.
Voor zover ik heb gezien hebben ze wel overlegd en afgestreept welke wel en welke niet, dat stukje heb ik op stream gezien.
Ronahi is pissed dat er op haar vriendin is gestemd .
Ik denk niet dat Tom allebei de duo's heeft bepaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |