Niet zo brede is stuk smaller en niet dat ontbrekende stukje wat ik in de gauwigheid zagquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:40 schreef Lovely het volgende: [..] Een scheiding rechts in plaatst van links of andersom voor ons..
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:09 schreef Lillibet het volgende:
oh jee een duitse helm kapsel voor basiri
Zijn snor nog bijscheren en we krijgen een heel bekende duitser/oostenrijkerquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:09 schreef Lillibet het volgende:
40-45 was dat style.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:09 schreef Lillibet het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zijn snor nog bijscheren en we krijgen een heel bekende duitser/oostenrijker
astro tv wellicht?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:17 schreef Cupfighter het volgende:
Ariana gaat ook nog hierna aan een ander programma meedoen
Wat zeg je me nou.......quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:17 schreef Cupfighter het volgende:
Ariana gaat ook nog hierna aan een ander programma meedoen
Vanmorgen vroeg ik al off dit nieuwe mode was, al de heren hebben het zo inmiddels.quote:
Heel eerlijk vind ik het leuker dan recht afgeschoren......quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:20 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg ik al off dit nieuwe mode was, al de heren hebben het zo inmiddels.
Ik vind het helemaal niets.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:21 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan in ieder geval wel z'n oren bewegen
Dan doen we het bij u recht afgeschoren.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel eerlijk vind ik het leuker dan recht afgeschoren......
Heb je dat gemist?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Ashley Ariana haar vet gegeven?
Ja ik lees het net terugquote:
Terug kijken waard.quote:
Dat wil ik nieeeeeeeeeeeee, wil in een puntje.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan doen we het bij u recht afgeschoren.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Ashley al gezien dat Danny -in tegenstelling tot Turkije- wel lid is van de NASA?
Is er een filmpje van?quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Ashley Ariana haar vet gegeven?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Haha ik nog eens kijken of het zo was.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:21 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan in ieder geval wel z'n oren bewegen
Alweer?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:31 schreef xdiashalizx het volgende:
Arie gaat weg zegt ze, ook als ze niet weggestuurd wordt.
Zegt ze dat nu weer??quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:31 schreef xdiashalizx het volgende:
Arie gaat weg zegt ze, ook als ze niet weggestuurd wordt.
Als ze er uit is gaat ze de productie aanklagen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:32 schreef TheVulture het volgende:
Des te langer ik Ariana meemaak des te langer denk ik dat ze dingen echt verzint. Ik geloof die ongewenste intimiteiten ook echt niet meer.
Het zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze er uit is gaat ze de productie aanklagen.
Over hoe ze geframed wordtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze er uit is gaat ze de productie aanklagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |