En als eerste bij de dbk dan moeten naar voorraadkamer en dan jas pakken.....en dan als laatste gillen wacht op mij.quote:
Dus nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:38 schreef lojanda het volgende:
Nou we mogen iig nog een stukje meekijken![]()
Ohw ze hebben gelukkig Alice en Dilano dus dat gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:38 schreef Ireth het volgende:
Sporttoestellen... jullie moeten voor zaterdag 18.00 uur 1500 kilometers hebben afgelegd, anders geen feestje...
SL
Die gaan voor de winst.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Ohw ze hebben gelukkig Alice en Dilano dus dat gaat wel lukken
Nah zal wel gewoon voor de funquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Ohw ze hebben gelukkig Alice en Dilano dus dat gaat wel lukken
Ik denk dat ze dat pas doen als de dynamiek in de duo's inkakt. Er is spanning bij Bas en Karen en Tom en Ronahi. Denk dat Randy een nieuwe partner krijgt. Dus ik denk het niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal er niet voor de nieuwe week een duowissel zijn??
Ja dat is echt jammer van BB kijken.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:38 schreef Sestra666 het volgende:
ik loop achter omdat ik t alleen via de tv bekijk... maar heeft arie echt een pruik? #firstworldproblems
Mogen we tijdens een SL offtopic Dot?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is echt jammer van BB kijken.
IK snap het ook niet, niemand hoeft zich te schamen voor een pruik.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:42 schreef zodeju het volgende:
[..]Alleen was nu de vraag of ze die andere op heeft of nog dezelfde....ze doet er heel geheimzinnig over en alleen karen mocht het weten.....terwijl je het goed kon zien aan de scheiding, plus dat ze hem niet wast of goed nat maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |