Zag gisteren een filmpje van een basejumper, en zijn parachute ging niet open.quote:
Ja ik kwam er ook wat tegen die ik maar niet heb geplaatstquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zag gisteren een filmpje van een basejumper, en zijn parachute ging niet open.
Kan hem plaatsen, maar het is neit echt lekker om te zien.
Ben je jarig?quote:
quote:
Mijn parkiet houdt dat bij.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:09 schreef pullup het volgende:
Eend heeft daar vast zo zijn tabelletjes voor
Hier ligt er n om de hoek.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie wel eens op de struikelsteentjes gelet daar waar je woont?
Mooi zoquote:
Nice. Thuis of ergens anders?quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Hier wel relaxt, lekker vakantie.
Thuis, lekker dagjes wegquote:
Ik heb geen vakantie.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thuis, lekker dagjes weg
Jij nog iets leuks?
Dat is best lang nogquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie.
Nog 27 weken ofzo
Had ik geloof ik ook eens gepostquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup, die van jou zijn dit zeker:
Een lang weekend is ook wel fijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja idd. Week 32 en 33 volgens mij.
Daar tussendoor af en toe lang weekend.
Scheelt wel ja. Kortere werkweek en langer weekendquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een lang weekend is ook wel fijn.
Gefeliciteerd! Ik zal van het weekend een biertje drinken op je gezondheidquote:
Ik heb er nog op meerdere plekken foto's van gemaakt voor een heemkunde vereniging in de provinciequote:Op woensdag 31 januari 2024 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie wel eens op de struikelsteentjes gelet daar waar je woont?
Dank,quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik zal van het weekend een biertje drinken op je gezondheid
Nog wilde plannen om het te vieren of doe je daar niet echt aan?quote:
Straks met mijn boek bed in, wilder dan dat wordt het nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog wilde plannen om het te vieren of doe je daar niet echt aan?
Wat voor boek ben je aan het lezen?quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Straks met mijn boek bed in, wilder dan dat wordt het niet
Ben bezig met de Eragon boeken, nu deel 3.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor boek ben je aan het lezen?
Heb er wel van gehoord, maar nooit echt in verdiept of gelezen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben bezig met de Eragon boeken, nu deel 3.
Weet niet of je die kent.
Vind ze wel goed, eerste boek 20 jaar geleden gelezen, de andere 3 de jaren daarna.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb er wel van gehoord, maar nooit echt in verdiept of gelezen.
Ik ben vorige week weer opnieuw aan de Hannibal reeks begonnen en chronologische volgorde van het verhaal. Heb die serie ooit op de middelbare school gelezen, maar dan zonder het eerste deel dat pas veel later na de originele reeks is uitgekomen. Goed nachtmerriespul om net voor het slapen gaan te lezenquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind ze wel goed, eerste boek 20 jaar geleden gelezen, de andere 3 de jaren daarna.
Nu is er alleen ineens een boek 5. De eerste 4 dus nog maar eens lezen.
Het is niet heel goed blijven hangen allemaal
Jij nog iets leuks aan het lezen?
Ook niet de Playboy en Penthouse voor de wetenschappelijke artikelen?quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:40 schreef aloa het volgende:
Ik lees eigenlijk nooit meer.
Tenminste, geen boeken.
Die uiteraard wel. Veel van geleerdquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook niet de Playboy en Penthouse voor de wetenschappelijke artikelen?
Clarice? Die reeks?quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben vorige week weer opnieuw aan de Hannibal reeks begonnen en chronologische volgorde van het verhaal. Heb die serie ooit op de middelbare school gelezen, maar dan zonder het eerste deel dat pas veel later na de originele reeks is uitgekomen. Goed nachtmerriespul om net voor het slapen gaan te lezen
Vergeet de Donald Duck niet voor de ontspanning he.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook niet de Playboy en Penthouse voor de wetenschappelijke artikelen?
Gefeliciteerd Marcusz!quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vergeet de Donald Duck niet voor de ontspanning he.
Dank uquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Marcusz!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Leuke dag gehad en veel cadeautjesz?
Mooii!!quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank u
Relaxte dag en precies genoeg cadeau's
Jep, die reeksquote:
He vakantie, dus nee, zeker geen vlaai uitgedeeld in die toko.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooii!!
En nog gewerkt vandaag en vlaaien uitgedeeld?
Wel lekker een goede vlaai!@
[ afbeelding ]
Kijktip: True detective seizoen 4. Nice![]()
https://www.theguardian.c(...)ter-than-ever-before
Wel geinig dat het glurende thuispubliek -op Rotten Tomatoes zelfs- het maar matig waardeert. Zie het net.
https://www.rottentomatoes.com/tv/true_detective/s04
Wist eigenlijk niet dat er boeken van zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, die reeks![]()
Ben nog altijd bij het eerste boek Hannibal Rising
Leuk toch, op je werk iets uitdelen en dat ze dan voor je zingenquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He vakantie, dus nee, zeker geen vlaai uitgedeeld in die toko.
Doen we toch al niet aan gelukkig. Onzinnig gebeuren
En waar zenden ze dat uit?
Wanneentoeval, ook met Clarice v Hannibal (True detective 4): Jodie Fosterquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wist eigenlijk niet dat er boeken van zijn
Hoi. Die film was een partij slechtquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, die reeks![]()
Ben nog altijd bij het eerste boek Hannibal Rising
Niet op mijn werkquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Leuk toch, op je werk iets uitdelen en dat ze dan voor je zingen![]()
Anyhoe, op HBO
quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet op mijn werk
HBO heb ik
Kijk nu naar de General Lee, ook wel weer eens leuk
Slaap lekker straks Marcusz en Nighty! Ik peer 'm. Doeg!@quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet op mijn werk
HBO heb ik
Kijk nu naar de General Lee, ook wel weer eens leuk
Ronk zequote:Op woensdag 31 januari 2024 23:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Slaap lekker straks Marcusz en Nighty! Ik peer 'm. Doeg!@
Films zijn gebasseerd op de boeken, die heb ik ook gelezen voor ik de films zag, althans de drie boeken die als eerste zijn geschreven.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wist eigenlijk niet dat er boeken van zijn
De film ervan was ruk idd, al was de serie van Netflix die losjes op dat boek is geschreven wel weer helemaal in echte Hannibal stijl gemaaktquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi. Die film was een partij slecht
Morgen, en lekker hoor een bakkie koffiequote:
French birdiequote:Op donderdag 1 februari 2024 09:49 schreef pullup het volgende:
Ik ben weer 10 daagjes op padGa er niet veel tijd voor hebben maar zal elke dag de vogel van de dag proberen te posten hier dan
Hoop dat het goed weer is en dat er genoeg water in het meer zit...quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:49 schreef pullup het volgende:
Ik ben weer 10 daagjes op padGa er niet veel tijd voor hebben maar zal elke dag de vogel van de dag proberen te posten hier dan
quote:
Ziet eruit als een python.quote:
Die doet dit met Whisky?quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een python.
Heb je die met een King Corba wel eens gezien?
quote:
Zullen vast wel tegengif paraat hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de meeste dodelijke slangen dit
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 1 februari 2024 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja. Shit, ik ben er niet bij vandaag
Dan doen ze het zonder jou?quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja. Shit, ik ben er niet bij vandaag
Oke, als er 3 vervangers nodig zijn is het maar zoquote:
Te vroeg geknipt, het leukste moest nog komen.quote:
Ja juistquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te vroeg geknipt, het leukste moest nog komen.
Ah zo,quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te vroeg geknipt, het leukste moest nog komen.
Nee zeer onbevredigend.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah zo,
goed voor je fantasie zo?
Ze zoeken het maar uitquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, als er 3 vervangers nodig zijn is het maar zo
Je had ze graag allemaal huilend willen zien liggen?quote:
Niet noodzakelijk, net daarvoor is ook prima.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je had ze graag allemaal huilend willen zien liggen?
Mocht ik er 1 tegenkomen .......quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk, net daarvoor is ook prima.
Ik houd me aanbevolenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mocht ik er 1 tegenkomen .......
Wit, rood, geel, bos, lente, zilver of een sjalotquote:
Amsterdams?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wit, rood, geel, bos, lente, zilver of een sjalot
Moest even zoeken, maar is een zilveruiquote:
Schadenfreudquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
You want some ramptoerisme?
Hoe je het noemen wil, ramptoerisme, leedvermaakquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
You want some ramptoerisme?![]()
Amsterdams uitjes zijn geel, zilveruitjes zijn eh.......zilver.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moest even zoeken, maar is een zilverui
https://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdamse_uiquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amsterdams uitjes zijn geel, zilveruitjes zijn eh.......zilver.
Ik zet het maar ff onder een spoiler.. tis niet allemaal voor de weekhartigenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe je het noemen wil, ramptoerisme, leedvermaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Even verder lezen:quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdamse_ui
Ik wist het ook niet, dus heb gezocht, toch echt een zilverui in het zuur.
quote:Door het gebruik van de kruiden, met name saffraan, heeft de Amsterdamse ui, in tegenstelling tot een onbewerkte zilverui, een geel uiterlijk.
Klopt, maar het is een zilverui die erin gaat.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zet het maar ff onder een spoiler.. tis niet allemaal voor de weekhartigen
Dat zijn er heul veulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Juustem, en na die bewerking is het Amsterdamse uitje geborenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, maar het is een zilverui die erin gaat.
Dat er een bewerking op plaats vindt geloof ik
Een onbewerkte zilverui bestaat dus niet h.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even verder lezen:
Door het gebruik van de kruiden, met name saffraan, heeft de Amsterdamse ui, in tegenstelling tot een onbewerkte zilverui, een geel uiterlijk.
Dus we zeggen hetzelfdequote:Op donderdag 1 februari 2024 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Juustem, en na die bewerking is het Amsterdamse uitje geboren
Harder optreden voor M.E. etc is gewenst ja.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
Gaat lekker daar in Brussel…![]()
[ twitter ]
Een zilverui is een bewerkt uitje, een Amsterdams uitje is een een bewerkt zilveruitje, een zilveruitje is een onbewerkt zilveruitjequote:Op donderdag 1 februari 2024 19:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een onbewerkte zilverui bestaat dus niet h.
Vermaak!quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier zitten er een paar tussen....
Okequote:Op donderdag 1 februari 2024 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een zilverui is een bewerkt uitje, een Amsterdams uitje is een een bewerkt zilveruitje, een zilveruitje is een onbewerkt zilveruitje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup, wat is deze?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Daar hebben we gisteren gegeten. Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van het Delamar
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar hebben we gisteren gegeten. Bedankt voor de tip
Heb je Deisyy nog gezien?quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dat ging over Lazarus. Daar ben ik destijds ook geweest
Wie nietquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dat ging over Lazarus. Dat ben ik destijds ook geweest
Ik was al aan het prakkiseren waarvoor ik de het Delamar was, maar inderdaad Lazarus. Wat was dat slecht!quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
daar of dat of allebeiquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik ook, heb hardop zitten lachen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ja bij zulke dingen pies ik ook in mijn broek van het lachen![]()
![]()
Staa je weer voorop de boeg !!quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:27 schreef Domnivoor het volgende:
Zit ondertussen te kijken naar een onzinkbaar zinkend schip. Blijft een mooie film
Ja!quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:27 schreef Domnivoor het volgende:
Zit ondertussen te kijken naar een onzinkbaar zinkend schip. Blijft een mooie film
Ik zou dus ook loslatenquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, heb hardop zitten lachen.
Hoe die ene vrouw eerst probeert te helpen door een voetje, kontje of wat dan ook te geven en dat daarna die ander in dat kozijn hangt
Ja hahah en ook dat die vrouw buiten niet meer bij komt.... niet meer helpt.. en blijft lachen... terwijl dat hangende mens uiteindelijk naar beneden pleurtquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, heb hardop zitten lachen.
Hoe die ene vrouw eerst probeert te helpen door een voetje, kontje of wat dan ook te geven en dat daarna die ander in dat kozijn hangt
Inderdaad, die vrouw kwam niet meer bijquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja hahah en ook dat die vrouw buiten niet meer bij komt.... niet meer helpt.. en blijft lachen... terwijl dat hangende mens uiteindelijk naar beneden pleurt
Heerlijk jaquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja hahah en ook dat die vrouw buiten niet meer bij komt.... niet meer helpt.. en blijft lachen... terwijl dat hangende mens uiteindelijk naar beneden pleurt
Goede afleidingsmanoeuvrequote:Op donderdag 1 februari 2024 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ondertussen breken ze gewoon in op klaarlichte dag
quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Brutale tetten hebben de hele wereld
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup, wat is deze?![]()
Een geile beer in een Panda pakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Weet je.. Bij Panda's krijg ik altijd het idee dat ze het wel best vinden om in gevangenschap te leven.quote:
Panda'squote:Op donderdag 1 februari 2024 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet je.. Bij Panda's krijg ik altijd het idee dat ze het wel best vinden om in gevangenschap te leven.
- Krijgen het eten aangeleverd
- Er worden hele speeltuinen voor ze gebouwd
- Krijgen continue nieuwe maagden Panda's aangeleverd om te hopsen
Die beesten kun je gerust de poort open zetten, die gaan nergens heen
Is daar niet het Wereld Natuur Fonds mee begonnen?quote:
Wilde dieren kan je het echt niet noemen neequote:Op donderdag 1 februari 2024 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet je.. Bij Panda's krijg ik altijd het idee dat ze het wel best vinden om in gevangenschap te leven.
- Krijgen het eten aangeleverd
- Er worden hele speeltuinen voor ze gebouwd
- Krijgen continue nieuwe maagden Panda's aangeleverd om te hopsen
Die beesten kun je gerust de poort open zetten, die gaan nergens heen
FF Googlenquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Wilde dieren kan je het echt niet noemen nee
Die is leuk zegquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Verhip, ze komen ook in bruin
quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat een Titanic spel?
Nu ben ik wel benieuwd....quote:
Als je op een deur ligt en je medespeler doodvriest.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd....
Wanneer win je?
Als je zinkt?
Als je blijft drijven?
Als je de Diamant kan houden?
Als je het kipje scoort in de auto?
Als je ijsbergen smelt?
Terwijl die medespeler ook best op die deur pastequote:Op donderdag 1 februari 2024 22:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je op een deur ligt en je medespeler doodvriest.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je op een deur ligt en je medespeler doodvriest.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl die medespeler ook best op die deur paste
Dit is wat voor jouquote:
Heb gehuild en gelachenquote:
Dan heb je dat al veels te veel gekekenquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En bedankt... nu zit ik weer in het Voice Algo![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je dat al veels te veel gekeken
Goodnight, the pleasure was all mine, i will retreat as well.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:48 schreef Domnivoor het volgende:
Gentlemen, it has been a privilege playing with you tonight 🎻
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gaat fietsen?quote:
Ja, naar Ferrariquote:Op vrijdag 2 februari 2024 06:55 schreef pullup het volgende:
Zie dat grote vriend Hamilton volgend jaar gaat switchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het doel is toch iedere maand minder postsquote:
Dan zijn we aardig op weg.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het doel is toch iedere maand minder posts
Ik zie een uitdagingquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan zijn we aardig op weg.
Als we zo doorgaan komen we volgend jaar in de negatieve cijfers.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:26 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ] Top 40 van forum 40+ - Memory Lane van 01-01-2024 t/m 31-01-2024
nr / aantal posts / gebruiker
01 786 pullup
02 491 marcb1974
03 437 chufi
04 322 Gast_op_Afstand_GOA
05 247 Puzzie
06 190 Deisyy
07 175 Domnivoor
08 161 Prisha
09 105 Lovely
10 086 Kissingbird
11 083 aloa
12 076 Aoibhin
13 075 engine
14 060 Pinnenmutske
15 059 Superbadeendje
16 055 Dotteke
17 050 Shii
18 047 maily
19 044 Treehut362
20 040 D.
21 037 Chanel5
21 037 drakin
23 032 mario390
24 029 DerRabbit
25 028 Koen66
25 028 tong80
27 027 sly-nl
28 023 StevenHyde
29 021 espri
29 021 Pearlbitch
31 011 BasEnAad
32 008 gebrokenglas
32 008 Firuze60
34 007 rodetoemaat
34 007 crv
36 005 FaithHealer
37 004 Recce
37 004 Haags
37 004 Karzai
37 004 nomina
37 004 flipsen
37 004 Hatseflats22
En een jaar geleden:Van niks naar 12!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Alleen de kans dat Daffy iets gaat bereiken is dan weer iets minder grootquote:
Die kans is nihil.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen de kans dat Daffy iets gaat bereiken is dan weer iets minder groot
Neuh, krijgt best het e.e.a. voor elkaar. Of het nou is wat er voor elkaar moet komen ........quote:
Hier niet hoor ...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:55 schreef D. het volgende:
Sjalalalalalala
Sjlalalalalalala
Ow wat is het leven fijn als de zon schijnt
Nee dat zei ik niet ... Hier schijnt ie nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:06 schreef D. het volgende:
[..]
Bij jou is het leven niet fijn als de zon schijnt?
Dat zei je nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet ... Hier schijnt ie niet
Geen zon gezien hier.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:55 schreef D. het volgende:
Sjalalalalalala
Sjlalalalalalala
Ow wat is het leven fijn als de zon schijnt
01 786 pullup
02 491 marcb1974
03 437 chufi
05 247 Puzzie
06 190 Deisyy
07 175 Domnivoor
08 161 Prisha
09 105 Lovely
10 086 Kissingbird
11 083 aloa
12 076 Aoibhin
13 075 engine
14 060 Pinnenmutske
15 059 Superbadeendje
16 055 Dotteke
17 050 Shii
18 047 maily
19 044 Treehut362
20 040 D.
21 037 Chanel5
21 037 drakin
23 032 mario390
24 029 DerRabbit
25 028 Koen66
25 028 tong80
27 027 sly-nl
28 023 StevenHyde
29 021 espri
29 021 Pearlbitch
31 011 BasEnAad
32 008 gebrokenglas
32 008 Firuze60
34 007 rodetoemaat
34 007 crv
36 005 FaithHealer
37 004 Recce
37 004 Haags
37 004 Karzai
37 004 nomina
37 004 flipsen
37 004 Hatseflats22
En een jaar geleden:Whuut Op 4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb het idee dat ik er nooit ben
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Je bent weer helemaal terug.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuut Op 4?
En ik heb het idee dat ik er nooit ben
Dat ook ja. Zie lijstje van vorig jaar.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja? Of is er veel weg?
01 786 pullup
02 491 marcb1974
03 437 chufi
05 247 Puzzie
06 190 Deisyy
07 175 Domnivoor
08 161 Prisha
09 105 Lovely
10 086 Kissingbird
11 083 aloa
12 076 Aoibhin
13 075 engine
14 060 Pinnenmutske
15 059 Superbadeendje
16 055 Dotteke
17 050 Shii
18 047 maily
19 044 Treehut362
20 040 D.
21 037 Chanel5
21 037 drakin
23 032 mario390
24 029 DerRabbit
25 028 Koen66
25 028 tong80
27 027 sly-nl
28 023 StevenHyde
29 021 espri
29 021 Pearlbitch
31 011 BasEnAad
32 008 gebrokenglas
32 008 Firuze60
34 007 rodetoemaat
34 007 crv
36 005 FaithHealer
37 004 Recce
37 004 Haags
37 004 Karzai
37 004 nomina
37 004 flipsen
37 004 Hatseflats22
En een jaar geleden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Tis best vreemd fascinerend bedroevend.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ook ja. Zie lijstje van vorig jaar.
Ik vind dit nog steeds een verademing vergeleken met alle soclal sites hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis best vreemd fascinerend bedroevend.
Als ik weleens bij collega's noem dat ik post op een forum... kijken ze me aan alsof ze water zien branden.
Hoe dan? En wie zijn die freaks, en wat daoen je dan, waar gaat dat over?
De meesten communiceren niet. Ze absorberen.
Ik ookquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind dit nog steeds een verademing vergeleken met alle soclal sites hoor
Ja dat is echt zonde wel, ergens heeft Dsanny net een afslagje gemist helaas qua populariteit.net verdrongen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ze snappen het niet, ze weten niet eens dat zoiets bestaat. Of beter, hoe het functioneert.
Jaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is echt zonde wel, ergens heeft Dsanny net een afslagje gemist helaas qua populariteit.net verdrongen.
Merk ook dat veel sites ven de clubs waar ik op zit allemaal ongeveer kopje onder zijn gegaan en vervangen door Instagram aanhangsels. en dat terwijl die dingen altijd echt veel diverser wasren en leuker om op te zitten eigenlijk
Dacht ik het toch goedquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tja.. dan verraad ik het zelf maar, dat Is Demi Moore van 61Ik was verrast!
Die zal flink op zijn lazer hebben gekregenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zit weer aan de verkeerde kant van internet
[ twitter ]
Kijk!quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk!
Ha, ik kan het geluidje ook nog goed voor de geest halen!
Galactica
Daar sluit ik me volledig bij aanquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit is voor mij wel de ultieme SF serie uit mijn jeugd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Schreef je dat vorige week niet ook al?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit ff te denken...
" V " vond ik ook een spannende mooie serie.
Qua SF films..
"Invasion of the bodysnatchers" met Donald Sutherland maakte destijds ook veel indruk
Echt?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Schreef je dat vorige week niet ook al?
Ik kijk doctor Who. Ook wel jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit is voor mij wel de ultieme SF serie uit mijn jeugd
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
Geef nou maar toe dat jullie meer hiervoor gingenDaar vond ik nooit veel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik eigenlijk nooit gekekenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kijk doctor Who. Ook wel jeugdsentiment.
10 seizoenen nog
quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als ik zo terugdenk qua space series....
1. Galactica, de hele series.. geweldig!![]()
2. V. Super spannende serie over invading reptilans of zoiets.. wil ik nog steeds een ker opnieuw kijken.
3. iets met peulen/. hahaa en Donald Sutherland
Invasion of the bodysnatchersquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit ff te denken...
" V " vond ik ook een spannende mooie serie.
Qua SF films..
"Invasion of the bodysnatchers" met Donald Sutherland maakte destijds ook veel indruk
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
Geef nou maar toe dat jullie meer hiervoor gingenNiet echt mijn ding... Dat was ook altijd mijn ding met Star Wars.... teveel pratende harige reptielen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben het veel later wel gaan waarderen.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Staat nu vanaf 2006 op Prime, maar lijkt echt al heel oud.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit gekeken
Weleens wat gezien hoor, maar nooit in blijven plakken.. Ook niet de moeite voor gedaan om eerlijk te zijn.,
quote:
[ Bericht 34% gewijzigd door Gast_op_Afstand_GOA op 02-02-2024 19:26:10 ]Ik snap alles, begrijp er niets van.
Sexy zijn zonder ordinair te zijn is een Kunst!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi.
Goed man! Nooit v gehoord die deerne. Goede energie, ook in die kooi!@
Dat intromuziekje, geweldig, kippenvel.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kijk doctor Who. Ook wel jeugdsentiment.
10 seizoenen nog
Aardig geluktquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sexy zijn zonder ordinair te zijn is een Kunst!
Paddo!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat intromuziekje, geweldig, kippenvel.Van vroeger dan, ik weet niet of de huidige dr. Who ook nog zelfde intro heeft.
De binnenvijver?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Is de vijver aan het bijvullen.... moet opletten voor overstroming :p
Zo dan, je moet het er maar voor over hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:19 schreef sly-nl het volgende:
A set of six individual Air Jordan sneakers worn by Michael Jordan during NBA finals sold for $8 million at an auction in New York, setting a new global auction record for game-worn sneakers.
Sotheby’s
[ afbeelding ]
The set consists of Air Jordan VI (1991), Air Jordan VII (1992), Air Jordan VIII (1993), Air Jordan XI (1996), Air Jordan XII (1997) and Air Jordan XIV (1998). The Air Jordan VI, VIII, XI and XII sneakers are also autographed by Jordan.
Bron: espn.com/nba
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |