Leuk toch, op je werk iets uitdelen en dat ze dan voor je zingenquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He vakantie, dus nee, zeker geen vlaai uitgedeeld in die toko.
Doen we toch al niet aan gelukkig. Onzinnig gebeuren
En waar zenden ze dat uit?
Wanneentoeval, ook met Clarice v Hannibal (True detective 4): Jodie Fosterquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wist eigenlijk niet dat er boeken van zijn
Hoi. Die film was een partij slechtquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, die reeks![]()
Ben nog altijd bij het eerste boek Hannibal Rising
Niet op mijn werkquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Leuk toch, op je werk iets uitdelen en dat ze dan voor je zingen![]()
Anyhoe, op HBO
quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet op mijn werk
HBO heb ik
Kijk nu naar de General Lee, ook wel weer eens leuk
Slaap lekker straks Marcusz en Nighty! Ik peer 'm. Doeg!@quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet op mijn werk
HBO heb ik
Kijk nu naar de General Lee, ook wel weer eens leuk
Ronk zequote:Op woensdag 31 januari 2024 23:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Slaap lekker straks Marcusz en Nighty! Ik peer 'm. Doeg!@
Films zijn gebasseerd op de boeken, die heb ik ook gelezen voor ik de films zag, althans de drie boeken die als eerste zijn geschreven.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wist eigenlijk niet dat er boeken van zijn
De film ervan was ruk idd, al was de serie van Netflix die losjes op dat boek is geschreven wel weer helemaal in echte Hannibal stijl gemaaktquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi. Die film was een partij slecht
Morgen, en lekker hoor een bakkie koffiequote:
French birdiequote:Op donderdag 1 februari 2024 09:49 schreef pullup het volgende:
Ik ben weer 10 daagjes op padGa er niet veel tijd voor hebben maar zal elke dag de vogel van de dag proberen te posten hier dan
Hoop dat het goed weer is en dat er genoeg water in het meer zit...quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:49 schreef pullup het volgende:
Ik ben weer 10 daagjes op padGa er niet veel tijd voor hebben maar zal elke dag de vogel van de dag proberen te posten hier dan
quote:
Ziet eruit als een python.quote:
Die doet dit met Whisky?quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een python.
Heb je die met een King Corba wel eens gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |