Zag gisteren een filmpje van een basejumper, en zijn parachute ging niet open.quote:
Ja ik kwam er ook wat tegen die ik maar niet heb geplaatstquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zag gisteren een filmpje van een basejumper, en zijn parachute ging niet open.
Kan hem plaatsen, maar het is neit echt lekker om te zien.
Ben je jarig?quote:
quote:
Mijn parkiet houdt dat bij.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:09 schreef pullup het volgende:
Eend heeft daar vast zo zijn tabelletjes voor
Hier ligt er één om de hoek.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie wel eens op de struikelsteentjes gelet daar waar je woont?
Mooi zoquote:
Nice. Thuis of ergens anders?quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Hier wel relaxt, lekker vakantie.
Thuis, lekker dagjes wegquote:
Ik heb geen vakantie.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thuis, lekker dagjes weg
Jij nog iets leuks?
Dat is best lang nogquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie.
Nog 27 weken ofzo
Had ik geloof ik ook eens gepostquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup, die van jou zijn dit zeker:
Een lang weekend is ook wel fijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja idd. Week 32 en 33 volgens mij.
Daar tussendoor af en toe lang weekend.
Scheelt wel ja. Kortere werkweek en langer weekendquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een lang weekend is ook wel fijn.
Gefeliciteerd! Ik zal van het weekend een biertje drinken op je gezondheidquote:
Ik heb er nog op meerdere plekken foto's van gemaakt voor een heemkunde vereniging in de provinciequote:Op woensdag 31 januari 2024 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie wel eens op de struikelsteentjes gelet daar waar je woont?
Dank,quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik zal van het weekend een biertje drinken op je gezondheid
Nog wilde plannen om het te vieren of doe je daar niet echt aan?quote:
Straks met mijn boek bed in, wilder dan dat wordt het nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog wilde plannen om het te vieren of doe je daar niet echt aan?
Wat voor boek ben je aan het lezen?quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Straks met mijn boek bed in, wilder dan dat wordt het niet
Ben bezig met de Eragon boeken, nu deel 3.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor boek ben je aan het lezen?
Heb er wel van gehoord, maar nooit echt in verdiept of gelezen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben bezig met de Eragon boeken, nu deel 3.
Weet niet of je die kent.
Vind ze wel goed, eerste boek 20 jaar geleden gelezen, de andere 3 de jaren daarna.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb er wel van gehoord, maar nooit echt in verdiept of gelezen.
Ik ben vorige week weer opnieuw aan de Hannibal reeks begonnen en chronologische volgorde van het verhaal. Heb die serie ooit op de middelbare school gelezen, maar dan zonder het eerste deel dat pas veel later na de originele reeks is uitgekomen. Goed nachtmerriespul om net voor het slapen gaan te lezenquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind ze wel goed, eerste boek 20 jaar geleden gelezen, de andere 3 de jaren daarna.
Nu is er alleen ineens een boek 5. De eerste 4 dus nog maar eens lezen.
Het is niet heel goed blijven hangen allemaal
Jij nog iets leuks aan het lezen?
Ook niet de Playboy en Penthouse voor de wetenschappelijke artikelen?quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:40 schreef aloa het volgende:
Ik lees eigenlijk nooit meer.
Tenminste, geen boeken.
Die uiteraard wel. Veel van geleerdquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook niet de Playboy en Penthouse voor de wetenschappelijke artikelen?
Clarice? Die reeks?quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben vorige week weer opnieuw aan de Hannibal reeks begonnen en chronologische volgorde van het verhaal. Heb die serie ooit op de middelbare school gelezen, maar dan zonder het eerste deel dat pas veel later na de originele reeks is uitgekomen. Goed nachtmerriespul om net voor het slapen gaan te lezen
Vergeet de Donald Duck niet voor de ontspanning he.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook niet de Playboy en Penthouse voor de wetenschappelijke artikelen?
Gefeliciteerd Marcusz!quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vergeet de Donald Duck niet voor de ontspanning he.
Dank uquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Marcusz!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Leuke dag gehad en veel cadeautjesz?
Mooii!!quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank u
Relaxte dag en precies genoeg cadeau's
Jep, die reeksquote:
He vakantie, dus nee, zeker geen vlaai uitgedeeld in die toko.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooii!!
En nog gewerkt vandaag en vlaaien uitgedeeld?
Wel lekker een goede vlaai!@
[ afbeelding ]
Kijktip: True detective seizoen 4. Nice![]()
https://www.theguardian.c(...)ter-than-ever-before
Wel geinig dat het glurende thuispubliek -op Rotten Tomatoes zelfs- het maar matig waardeert. Zie het net.
https://www.rottentomatoes.com/tv/true_detective/s04
Wist eigenlijk niet dat er boeken van zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, die reeks![]()
Ben nog altijd bij het eerste boek Hannibal Rising
Leuk toch, op je werk iets uitdelen en dat ze dan voor je zingenquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He vakantie, dus nee, zeker geen vlaai uitgedeeld in die toko.
Doen we toch al niet aan gelukkig. Onzinnig gebeuren
En waar zenden ze dat uit?
Wanneentoeval, ook met Clarice v Hannibal (True detective 4): Jodie Fosterquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wist eigenlijk niet dat er boeken van zijn
Hoi. Die film was een partij slechtquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, die reeks![]()
Ben nog altijd bij het eerste boek Hannibal Rising
Niet op mijn werkquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Leuk toch, op je werk iets uitdelen en dat ze dan voor je zingen![]()
Anyhoe, op HBO
quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet op mijn werk
HBO heb ik
Kijk nu naar de General Lee, ook wel weer eens leuk
Slaap lekker straks Marcusz en Nighty! Ik peer 'm. Doeg!@quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet op mijn werk
HBO heb ik
Kijk nu naar de General Lee, ook wel weer eens leuk
Ronk zequote:Op woensdag 31 januari 2024 23:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Slaap lekker straks Marcusz en Nighty! Ik peer 'm. Doeg!@
Films zijn gebasseerd op de boeken, die heb ik ook gelezen voor ik de films zag, althans de drie boeken die als eerste zijn geschreven.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wist eigenlijk niet dat er boeken van zijn
De film ervan was ruk idd, al was de serie van Netflix die losjes op dat boek is geschreven wel weer helemaal in echte Hannibal stijl gemaaktquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi. Die film was een partij slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |