quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geweldig!
Dat klinkt als een speurtocht en ontdekkingsreis in één.Nee, ik ben al eerder in de familiegeschiedenis gedoken, maar juist daarom wilde ik heel graag foto's hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En jij maakte de foto?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die foto ken ik. Domnivoor maakt hier zijn aquarium schoon

quote:

WTf! Zoveel heb ik niet !quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Whehehe, de grote lijder en pervert moet 77 mln betalen

Ach, je gaat de stikstofbehandeling vast lekker vinden dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
WTf! Zoveel heb ik niet !

Ik ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja hier ook nog af en toe een hoestje.

Nee, geen hoest, al tijden niet.quote:

Nicequote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, geen hoest, al tijden niet.
Wel vakantie

Je ontkomt er niet aan. Ik ben net weer bijna hersteld van tweede verkoudheid in korte tijd.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook
Denk dat collega me heeft aangestoken

Als jij niest:quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Je ontkomt er niet aan. Ik ben net weer bijna hersteld van tweede verkoudheid in korte tijd.

De sporen vliegen dan in het rond.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als jij niest:
1. spoor je dan aan?
2. Spoor je dan uit?
3. Ontspoor je?
4. Ander spoor

De oude jaren 80 variant?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
What a difference time makes
Vroeger vond ik Battlestar Galactica erg eng.........

Was toch paar jaar terug een remake ofzo.quote:

Domniquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben destijds vol goede moed begonnen aan de remake van Galactica, maar snel afgehaakt.
Ik kon er niet aan wennen

quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben destijds vol goede moed begonnen aan de remake van Galactica, maar snel afgehaakt.
Ik kon er niet aan wennen

Uiteraardquote:

Ik vond Scooby Doo engquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
What a difference time makes
Vroeger vond ik Battlestar Galactica erg eng.........

quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als ik zo terugdenk qua space series....
1. Galactica, de hele series.. geweldig!
2. V. Super spannende serie over invading reptilans of zoiets.. wil ik nog steeds een ker opnieuw kijken.
3. iets met peulen/. hahaa en Donald Sutherland

invasion of the Body Snatchersquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
2. V. Super spannende serie over invading reptilans of zoiets.. wil ik nog steeds een ker opnieuw kijken.

Jaah!!!quote:

V was wel heel spannend ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

V vond ik ook leuk.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

Through early morning fog i see?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

Kloptquote:

Ja, die was ook tof.:Yquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
V vond ik ook leuk.
Ik was ook wel fan van Buck Rogers

Kijk op 0:44quote:

Die ken ik jaquote:

Dat was inderdaad een toffequote:

Je vergeet dat hij zo goed is, dat jij denkt dat je hem herkent, terwijl jhe een ander herkent, die het niet is, maar wel zo blijkt, terwijl hij lijkt echter niet begrijptquote:

Quequote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij zo goed is, dat jij denkt dat je hem herkent, terwijl jhe een ander herkent, die het niet is, maar wel zo blijkt, terwijl hij lijkt echter niet begrijpt

Daar drink ik opquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij zo goed is, dat jij denkt dat je hem herkent, terwijl jhe een ander herkent, die het niet is, maar wel zo blijkt, terwijl hij lijkt echter niet begrijpt

Drank maakt meer leuk dan er kapot kanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]

< Drinkt daar even over na.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Drank maakt meer leuk dan er kapot kan

quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:24 schreef Prisha het volgende:
Longontsteking
Eerste keer en ik hoop meteen ook de laatste. Dit is niet fijn

Ai ... op een snel herstel, beterschapquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:24 schreef Prisha het volgende:
Longontsteking
Eerste keer en ik hoop meteen ook de laatste. Dit is niet fijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |