quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geweldig!
Dat klinkt als een speurtocht en ontdekkingsreis in één.Nee, ik ben al eerder in de familiegeschiedenis gedoken, maar juist daarom wilde ik heel graag foto's hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En jij maakte de foto?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die foto ken ik. Domnivoor maakt hier zijn aquarium schoon
quote:
WTf! Zoveel heb ik niet !quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Whehehe, de grote lijder en pervert moet 77 mln betalen![]()
Ach, je gaat de stikstofbehandeling vast lekker vinden dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
WTf! Zoveel heb ik niet !
Ik ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja hier ook nog af en toe een hoestje.
Nee, geen hoest, al tijden niet.quote:
Nicequote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, geen hoest, al tijden niet.
Wel vakantie
Je ontkomt er niet aan. Ik ben net weer bijna hersteld van tweede verkoudheid in korte tijd.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook
Denk dat collega me heeft aangestoken
Als jij niest:quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Je ontkomt er niet aan. Ik ben net weer bijna hersteld van tweede verkoudheid in korte tijd.
De sporen vliegen dan in het rond.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als jij niest:
1. spoor je dan aan?
2. Spoor je dan uit?
3. Ontspoor je?
4. Ander spoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |