De oude jaren 80 variant?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
What a difference time makes
Vroeger vond ik Battlestar Galactica erg eng.........
Was toch paar jaar terug een remake ofzo.quote:
Domniquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben destijds vol goede moed begonnen aan de remake van Galactica, maar snel afgehaakt.
Ik kon er niet aan wennen![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben destijds vol goede moed begonnen aan de remake van Galactica, maar snel afgehaakt.
Ik kon er niet aan wennen![]()
Uiteraardquote:
Ik vond Scooby Doo engquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
What a difference time makes
Vroeger vond ik Battlestar Galactica erg eng.........
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als ik zo terugdenk qua space series....
1. Galactica, de hele series.. geweldig!![]()
2. V. Super spannende serie over invading reptilans of zoiets.. wil ik nog steeds een ker opnieuw kijken.
3. iets met peulen/. hahaa en Donald Sutherland
invasion of the Body Snatchersquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
2. V. Super spannende serie over invading reptilans of zoiets.. wil ik nog steeds een ker opnieuw kijken.
Jaah!!!quote:
V was wel heel spannend ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
V vond ik ook leuk.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Through early morning fog i see?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |