Kloptquote:
Ja, die was ook tof.:Yquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
V vond ik ook leuk.
Ik was ook wel fan van Buck Rogers
Kijk op 0:44quote:
Die ken ik jaquote:
Dat was inderdaad een toffequote:
Je vergeet dat hij zo goed is, dat jij denkt dat je hem herkent, terwijl jhe een ander herkent, die het niet is, maar wel zo blijkt, terwijl hij lijkt echter niet begrijptquote:
Quequote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij zo goed is, dat jij denkt dat je hem herkent, terwijl jhe een ander herkent, die het niet is, maar wel zo blijkt, terwijl hij lijkt echter niet begrijpt
Daar drink ik opquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij zo goed is, dat jij denkt dat je hem herkent, terwijl jhe een ander herkent, die het niet is, maar wel zo blijkt, terwijl hij lijkt echter niet begrijpt
Drank maakt meer leuk dan er kapot kanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Drinkt daar even over na.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Drank maakt meer leuk dan er kapot kan
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:24 schreef Prisha het volgende:
Longontsteking![]()
Eerste keer en ik hoop meteen ook de laatste. Dit is niet fijn
Ai ... op een snel herstel, beterschapquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:24 schreef Prisha het volgende:
Longontsteking![]()
Eerste keer en ik hoop meteen ook de laatste. Dit is niet fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |