Zullen vast wel tegengif paraat hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de meeste dodelijke slangen dit

Je bent niet de enigequote:Op donderdag 1 februari 2024 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja. Shit, ik ben er niet bij vandaag

Dan doen ze het zonder jou?quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja. Shit, ik ben er niet bij vandaag

Net te vroegquote:

Oke, als er 3 vervangers nodig zijn is het maar zoquote:

Te vroeg geknipt, het leukste moest nog komen.quote:

Ja juistquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te vroeg geknipt, het leukste moest nog komen.

Ah zo,quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te vroeg geknipt, het leukste moest nog komen.

Nee zeer onbevredigend.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah zo,
goed voor je fantasie zo?

Ze zoeken het maar uitquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, als er 3 vervangers nodig zijn is het maar zo

Je had ze graag allemaal huilend willen zien liggen?quote:

Niet noodzakelijk, net daarvoor is ook prima.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je had ze graag allemaal huilend willen zien liggen?

Mocht ik er 1 tegenkomen .......quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk, net daarvoor is ook prima.

Ik houd me aanbevolenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mocht ik er 1 tegenkomen .......

Wit, rood, geel, bos, lente, zilver of een sjalotquote:

Amsterdams?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wit, rood, geel, bos, lente, zilver of een sjalot

Moest even zoeken, maar is een zilveruiquote:

Schadenfreudquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
You want some ramptoerisme?

Hoe je het noemen wil, ramptoerisme, leedvermaakquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
You want some ramptoerisme?

Amsterdams uitjes zijn geel, zilveruitjes zijn eh.......zilver.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moest even zoeken, maar is een zilverui

https://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdamse_uiquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amsterdams uitjes zijn geel, zilveruitjes zijn eh.......zilver.

Lachrimpelsquote:

Ik zet het maar ff onder een spoiler.. tis niet allemaal voor de weekhartigenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe je het noemen wil, ramptoerisme, leedvermaak

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight

Even verder lezen:quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdamse_ui
Ik wist het ook niet, dus heb gezocht, toch echt een zilverui in het zuur.
quote:Door het gebruik van de kruiden, met name saffraan, heeft de Amsterdamse ui, in tegenstelling tot een onbewerkte zilverui, een geel uiterlijk.

Klopt, maar het is een zilverui die erin gaat.quote:

quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zet het maar ff onder een spoiler.. tis niet allemaal voor de weekhartigen Dat zijn er heul veulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn er heul veulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!

quote:
 Het is een verderfelijke site soieso
  Het is een verderfelijke site soieso  
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight

Juustem, en na die bewerking is het Amsterdamse uitje geborenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, maar het is een zilverui die erin gaat.
Dat er een bewerking op plaats vindt geloof ik

Een onbewerkte zilverui bestaat dus niet hè.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even verder lezen:
Door het gebruik van de kruiden, met name saffraan, heeft de Amsterdamse ui, in tegenstelling tot een onbewerkte zilverui, een geel uiterlijk.

Dus we zeggen hetzelfdequote:Op donderdag 1 februari 2024 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Juustem, en na die bewerking is het Amsterdamse uitje geboren

Harder optreden voor M.E. etc is gewenst ja.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
Gaat lekker daar in Brussel…
[ twitter ]

Een zilverui is een bewerkt uitje, een Amsterdams uitje is een een bewerkt zilveruitje, een zilveruitje is een onbewerkt zilveruitjequote:Op donderdag 1 februari 2024 19:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een onbewerkte zilverui bestaat dus niet hè.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |