Vermaak!quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier zitten er een paar tussen....

Okequote:Op donderdag 1 februari 2024 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een zilverui is een bewerkt uitje, een Amsterdams uitje is een een bewerkt zilveruitje, een zilveruitje is een onbewerkt zilveruitje

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before

quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup, wat is deze?
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!

Daar hebben we gisteren gegeten. Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van het Delamar

quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar hebben we gisteren gegeten. Bedankt voor de tip

Heb je Deisyy nog gezien?quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ging over Lazarus. Daar ben ik destijds ook geweest

Wie nietquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ging over Lazarus. Dat ben ik destijds ook geweest

Ik was al aan het prakkiseren waarvoor ik de het Delamar was, maar inderdaad Lazarus. Wat was dat slecht!quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]

daar of dat of allebeiquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]

Ik ook, heb hardop zitten lachen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ja bij zulke dingen pies ik ook in mijn broek van het lachen

Staa je weer voorop de boeg !!quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:27 schreef Domnivoor het volgende:
Zit ondertussen te kijken naar een onzinkbaar zinkend schip. Blijft een mooie film

Ja!quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:27 schreef Domnivoor het volgende:
Zit ondertussen te kijken naar een onzinkbaar zinkend schip. Blijft een mooie film

Ik zou dus ook loslatenquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, heb hardop zitten lachen.
Hoe die ene vrouw eerst probeert te helpen door een voetje, kontje of wat dan ook te geven en dat daarna die ander in dat kozijn hangt

Ja hahah en ook dat die vrouw buiten niet meer bij komt.... niet meer helpt.. en blijft lachen... terwijl dat hangende mens uiteindelijk naar beneden pleurtquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, heb hardop zitten lachen.
Hoe die ene vrouw eerst probeert te helpen door een voetje, kontje of wat dan ook te geven en dat daarna die ander in dat kozijn hangt

Inderdaad, die vrouw kwam niet meer bijquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja hahah en ook dat die vrouw buiten niet meer bij komt.... niet meer helpt.. en blijft lachen... terwijl dat hangende mens uiteindelijk naar beneden pleurt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |