Ik ben wel benieuwd wie die belagers kunnen zijn. Oud-bewoners ?quote:Op zondag 28 januari 2024 22:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vijandige legers kunnen het huis aanvallen ...
quote:Op zondag 28 januari 2024 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
11:35
BB in het kasteel vertelt. De king en queen moeten een grondwet bepalen in het huis. Ze moeten er 1 kiezen, en die zal BB voorlezen in het huis.
Ze kiezen: als het alarm afgaat moet het huis bewaakt worden tot het weer afgaat.
[ afbeelding ]
(image : odie22)
11:50
BB vertelt de bewoners dat ze het huis moeten bewaken en toont de grondwet regel op de tv. Dit doen ze buiten bij de voordeur, in duo's, wanneer het alarm afgaat.
Bas heeft poep in zijn orenquote:Op zondag 28 januari 2024 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Basiri heeft gelijk, slecht aangepakt, geen goed plan met roosters etc ...
Beter dan Ro en doquote:Op zondag 28 januari 2024 22:09 schreef Jockari het volgende:
Ik zit hier nog altijd met dat gezeik van Ro en Tom op de stream
de andere doen de afwas of slapen, om zich voor te bereiden op de nacht shiftquote:Op zondag 28 januari 2024 22:10 schreef odie22 het volgende:
gebeurt er ineens nergens anders iets meer nu die 2 buiten zitten
Ja, hadden ze het nu niet goed begrepen? En hoe moet het nu gespeeld worden??quote:Op zondag 28 januari 2024 22:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tyron terug met instructies uit de dagboekkamer ...
ja snap ik , maar ze kunnen toch af en toe wisselenquote:Op zondag 28 januari 2024 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de andere doen de afwas of slapen, om zich voor te bereiden op de nacht shift
Als ik het goed begreep, dachten hun dat er altijd 2 buiten moesten zijn. Maar 1 mag maar binnen, om de andere te halen. Zoiets begreep ik (kan het ook fout hebben)quote:Op zondag 28 januari 2024 22:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, hadden ze het nu niet goed begrepen? En hoe moet het nu gespeeld worden??
En wisselende mensenquote:Op zondag 28 januari 2024 22:17 schreef zodeju het volgende:
Had het ook leuker gevonden dat gewoon BB door de luidspreker bewoners omroept om wacht te gaan houden....dus miemand weet wanneer hij moet en allen wakker om weer verder te kunnen slapen....desnoods voor een uur of de hele nacht niet meer.
Is toch een mooie leeftijd...quote:Op zondag 28 januari 2024 22:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom's vriendin was ruim 11 jaar ouder. Hij was 20 en zij 31 toen ze wat kregen. Achteraf te jong.
Werd vader op zijn 24e.
Geen probleem mee. Mijn vrouw en ik schelen ook wat jaartjes, maar zijn al reeds 25 jaar samen. En 2 prachtige kinderen. Eentje werkt trouwens in Nederland voor ASML (Veldhoven) met een prachtige functie daar. De volgende is op dezelfde weg. Ik mag niet klagen.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom's vriendin was ruim 11 jaar ouder. Hij was 20 en zij 31 toen ze wat kregen. Achteraf te jong.
Werd vader op zijn 24e.
of er tussenquote:Op zondag 28 januari 2024 22:35 schreef Jockari het volgende:
Deze mag voor mij in de draaideur
[ afbeelding ]
Hier geen stream 2.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Koningspaar gaat naar bed op stream 2 ...
gewoon een beetje bewonertje pestenquote:Op zondag 28 januari 2024 22:40 schreef odie22 het volgende:
wat een onzin dat diegene die slapen ook de batterijen moeten wisselen
Jij bent af.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:40 schreef odie22 het volgende:
Jij bent ook af.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
gewoon een beetje bewonertje pesten
quote:Op zondag 28 januari 2024 22:40 schreef odie22 het volgende:
BB Harder dan ooitquote:Op zondag 28 januari 2024 22:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
gewoon een beetje bewonertje pesten
Ik kan ze volgen, maar inhoudelijk niet veel...quote:Op zondag 28 januari 2024 22:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Die belgen onder elkaar zijn soms ook niet te volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Basiri en denken in 1 zin ?quote:Op zondag 28 januari 2024 22:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Basiri denkt dat Doriana een Secret Mission heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp dat dus niet dat men de Belgen niet kan verstaan. Ik kom uit Eindhoven en heb zelf net over de grens in België gewoond. Woon nu in Nederlands Limburgs.Dus ik kan het goed volgen. En dan niet alleen het Limburgs en Vlaams maar ook het Antwerps/ Gents etc. Als je toch wat tv kijkt dan versta je toch al snel alle dialecten. Alleen Fries ken ik nietquote:Op zondag 28 januari 2024 22:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Die belgen onder elkaar zijn soms ook niet te volgen
quote:Op zondag 28 januari 2024 22:56 schreef Jockari het volgende:
Dit is Alf dus (voor diegene die 'm niet kennen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2024 22:56 schreef Jockari het volgende:
Dit is Alf dus (voor diegene die 'm niet kennen)Is Randy niet wat jong om Alf from melmac te kennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat Belgisch is voor mij dan net als Fries voor jou.....zoals Tom praat ik versta er geen woord van. Ik kijk best veel tv . Vindt vaak de films en series veel beter als de nederlandse maar doe dan wel ondertiteling.....quote:Op zondag 28 januari 2024 22:57 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dus niet dat men de Belgen niet kan verstaan. Ik kom uit Eindhoven en heb zelf net over de grens in België gewoond. Woon nu in Nederlands Limburgs.Dus ik kan het goed volgen. En dan niet alleen het Limburgs en Vlaams maar ook het Antwerps/ Gents etc. Als je toch wat tv kijkt dan versta je toch al snel alle dialecten. Alleen Fries ken ik niet
Ik vond het ook vreemd, maar hij zei dat Alf dat rare wezen was. Dus volgens mij kent hij die wel.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is Randy niet wat jong om Alf from melmac te kennen
Het heeft tot niet zo lang geleden allemaal nog op videoland gestaan. Misschien toen gekeken. (Ik wel weerquote:Op zondag 28 januari 2024 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alf staat op prime video dus kan iedereen bekijken. Voor mij is het een jeugd dingetje ja.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap je, dat heb ik ook idd. Maar heel veel is hierdoor bij mij dan wel blijven hangen denk ik. Ik versta Tom prima en ook Glen geen probleemquote:Op zondag 28 januari 2024 23:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat Belgisch is voor mij dan net als Fries voor jou.....zoals Tom praat ik versta er geen woord van. Ik kijk best veel tv . Vindt vaak de films en series veel beter als de nederlandse maar doe dan wel ondertiteling.....
Is normaal wel goed betaald denk ik.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Over verdiensten van Tom als kraanwerker in de haven ...
Danny zit toch bij de pliesie?quote:Op zondag 28 januari 2024 23:08 schreef Jockari het volgende:
Tom wou zijn functie niet vermeld op TV, maar vertelt het hier wel. Dit ivm Mocromafia e.d. met uithalen drugs en zo.
@Hunterquote:Op zondag 28 januari 2024 23:16 schreef ledn81 het volgende:
Kwam deze net tegen op FB. Vast iemand met een drone langs gweest. [ afbeelding ]
Groot gebouw nogquote:Op zondag 28 januari 2024 23:16 schreef ledn81 het volgende:
Kwam deze net tegen op FB. Vast iemand met een drone langs gweest. [ afbeelding ]
Ja leuk!quote:Op zondag 28 januari 2024 23:25 schreef zodeju het volgende:
Lijkt wel of Tyron los komt. Heb hem nog niet eerder zo over zichzelf horen praten.
Eens!quote:Op zondag 28 januari 2024 23:25 schreef zodeju het volgende:
Lijkt wel of Tyron los komt. Heb hem nog niet eerder zo over zichzelf horen praten.
Lenie had er wel weer leuk doorheen lopen gillen. Dit is idd wel weer de leukere Tyronquote:Op zondag 28 januari 2024 23:25 schreef zodeju het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zondag 28 januari 2024 23:35 schreef FreshFruit het volgende:
Was dit al gepost?Ik ben zo blij dat hij weg is dat ik zo'n filmpje niet eens meer ga bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐱❤️
quote:Op zondag 28 januari 2024 23:36 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat hij weg is dat ik zo'n filmpje niet eens meer ga bekijken
Hier hetzelfdequote:Op zondag 28 januari 2024 23:36 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat hij weg is dat ik zo'n filmpje niet eens meer ga bekijken
Oh wat erg!!quote:Op zondag 28 januari 2024 23:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier hetzelfde
Ik was vanmiddag in slaap gevallen voor een uurtje en had gedroomd dat Lenie terug waswaarschijnlijk net een zanderige SL toen ik sliep
Ik begon hier laatst ineens "laat de zon in je hart" te zingen.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was best realistisch. Heb echt een half uur zitten luisteren of hij terug was. Zo stom
ik droom ook altijd heel levendig! En heb al heel wat BB dromen gehad. Gecombineerd met mr frank visser omdat ik beiden veel heb gekeken. Das best raar wakker worden hoor! Je voelt je compleet raar en suf. Dus misschien beiden wat minderen…. Maar BB blijft zo interessantquote:Op zondag 28 januari 2024 23:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier hetzelfde
Ik was vanmiddag in slaap gevallen voor een uurtje en had gedroomd dat Lenie terug waswaarschijnlijk net een zanderige SL toen ik sliep
Wahahahaha geweldig.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:42 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik begon hier laatst ineens "laat de zon in je hart" te zingen.
Mijn vriend keek me echt aan van "Wat zing jij nou??"
Lenie's schuld. Allemaal Lenie's schuld..
Mooie foto!quote:Op zondag 28 januari 2024 23:16 schreef ledn81 het volgende:
Dat dus!quote:Op zondag 28 januari 2024 23:43 schreef tassie127 het volgende:
Ik droom
[..]
ik droom ook altijd heel levendig! En heb al heel wat BB dromen gehad. Gecombineerd met mr frank visser omdat ik beiden veel heb gekeken. Das best raar wakker worden hoor! Je voelt je compleet raar en suf. Dus misschien beiden wat minderen…. Maar BB blijft zo interessant
Ja ik val ik altijd met iets in slaap. Een film of een serie maar ik zorg er wel voor dat ik niet met BB in slaap valquote:Op zondag 28 januari 2024 23:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat dus!
En hier stond BB open toen ik sliep
Kan eigenlijk ook niet anders. En als dat tot Zaterdag blijft en dan na de live een feest met alcohol...quote:Op zondag 28 januari 2024 23:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zou mooi zijn als ze voor Jan-Lul de hele nacht opblijven
Die krijgt nu een keer goed op zijn flikker denkquote:Op zondag 28 januari 2024 23:55 schreef BB-King het volgende:
Basiri had een beetje gepuzzeld over Big Brother en...
...streamlock.
Big brother radio weer zeker?quote:Op zondag 28 januari 2024 23:57 schreef PunkieePie het volgende:
Gezang in de SL.
Heb nog nooit zo snel de tv gemute 🙈
waarom willen ze wakker blijven ?quote:Op zondag 28 januari 2024 23:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zou mooi zijn als ze voor Jan-Lul de hele nacht opblijven
En hebben ze zichzelf daar tegen bewapend of zijn ze dat vergeten ?quote:Op maandag 29 januari 2024 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze verwachten een aanval op het huis van vijandige legers ....
Gewapend tot aan de tand.... allemaal nog het eigen gebitquote:Op maandag 29 januari 2024 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
En hebben ze zichzelf daar tegen bewapend of zijn ze dat vergeten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat vraag ik me idd ook af..het willen ze zichzelf verdedigen. Muntjes gooien of zo?quote:Op maandag 29 januari 2024 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Tom begon Samson na te doen toen hij geluiden hoordequote:Op maandag 29 januari 2024 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Mee eens. Ashley was eerst mijn favoriet. Alleen ze begint tegen te vallenquote:Op maandag 29 januari 2024 01:09 schreef Mercedes. het volgende:
Ik vind Ashley totaal niet leuk meer. Een Ronahi, wat een lieverd.
Ja te vol van zichzelf. Ze heeft niet door dat ze dat doet door te zeggen "oh het valt te veel mijn kant op" , Haar woordkeuze is niet zo slim.quote:Op maandag 29 januari 2024 01:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee eens. Ashley was eerst mijn favoriet. Alleen ze begint tegen te vallen
Dat ze nog zo vol kan zijn van zichzelf met al die fillers.quote:Op maandag 29 januari 2024 01:25 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ja te vol van zichzelf. Ze heeft niet door dat ze dat doet door te zeggen "oh het valt te veel mijn kant op" , Haar woordkeuze is niet zo slim.
Ja idd... ze doet alsof zij een meesterspeelster is en de rest het spel niet door hebbenquote:Op maandag 29 januari 2024 01:25 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ja te vol van zichzelf. Ze heeft niet door dat ze dat doet door te zeggen "oh het valt te veel mijn kant op" , Haar woordkeuze is niet zo slim.
Het mocht. Vast andere productiemaatschappij.quote:Op maandag 29 januari 2024 01:37 schreef Lrod01 het volgende:
Tyron praat over sturing/scripting van de productie bij bepaalde programma's. SL in 321..
Zijn vast in slaap gevallen bij de regie. Normaal gesproken direct een SL bij dit onderwerp.quote:Op maandag 29 januari 2024 01:39 schreef marky het volgende:
[..]
Het mocht. Vast andere productiemaatschappij.
Hij geeft net aan in gesprek met Doriana dat hij dat niet zo graag doet en kan. Ze hoeven hem niet uit te nodigen voor een talkshow wordt hij heel zenuwachtig van.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:25 schreef zodeju het volgende:
Jimmy slaapt al lang ,Randy is net gaan liggen.Ronahi is wel wakker.quote:Op maandag 29 januari 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
Ariana en Jimmy zijn op. O ik zie Tom ook wakker
Ze zijn in shifts wakker ivm de opdracht.quote:Op maandag 29 januari 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
Rohani ook al op
Ik zie nu Tom Ariana en Rohani op
Geen idee waarom ze zo vroeg op zijn.
Rohani zegt dat ze heel moe is
Thnx,quote:Op maandag 29 januari 2024 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn in shifts wakker ivm de odracht.
Glenn was al om 4 uur wakker en ging sporten buitenquote:Op maandag 29 januari 2024 06:53 schreef Dotteke het volgende:
Er wordt brood gebakken in het BB huis
Ik zit te wachten tot het koningspaar wakker wordtof op de beelden vanuit het kasteel
Dan was jij ook al wakker Koosquote:Op maandag 29 januari 2024 07:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Glenn was al om 4 uur wakker en ging sporten buiten
Ja om half 4. Ook al werk ik niet meer nog steeds tussen 3 en 4 wakker. Maar nu niet erg omdat ik lekker alle tijd heb. Lekker hoor met 65 stoppen met werken met een goede regeling.quote:
Ik blijf het achterlijk vinden dat ze niet gewoon met warm water kunnen douchen,en het dan raar vinden als ze puisten krijgenquote:Op maandag 29 januari 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
Oeps Ariana was dus water aan het warm maken om zich te wassenen geen boter of olie
Ja is ook raar, maar het water was om haar kleren te wassenquote:Op maandag 29 januari 2024 07:32 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik blijf het achterlijk vinden dat ze niet gewoon met warm water kunnen douchen,en het dan raar vinden als ze puisten krijgen
Ach zolang het die van jezelf isquote:Op maandag 29 januari 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
Strings uitwassen met de hand vind ik dan weer niet zo heel fris eerlijk gezegd
Dan nog niet. vind het gewoon goorquote:Op maandag 29 januari 2024 07:46 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ach zolang het die van jezelf is
Ja Rohani en Tom liggen in de kamer op de bank, die hebben 'wacht' maar zijn volgens mij in slaap gesukkeldquote:Op maandag 29 januari 2024 07:54 schreef Lpracing het volgende:
Slaapt de rest allemaal dat ze alleen haar in beeld brengen? 😓
Is iets wat Ashley en Glenn hebben gekozenquote:
Je hebt alle tijd.quote:
Heeft ze zaterdag die pruik nog gewassen eigenlijk?quote:Op maandag 29 januari 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook raar, maar het water was om haar kleren te wassen![]()
Ik ging er van uit dat ze zich zelf ging wassen
Nee, en dan wel op de bank gaan slapen, je zou ook met kleren op bed kunnen gaan liggenquote:Op maandag 29 januari 2024 08:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijft grappig hoe ze zelf zoveel 'invulling' geven aan de opdracht. Dat ze op de bank de wacht houden voor het geval het alarm gaat. Heeft BB nergens gezegd dat het binnen een bepaalde tijd moet.
Van wat ik gelezen heb wel, maar zelf niet gezienquote:Op maandag 29 januari 2024 08:11 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft ze zaterdag die pruik nog gewassen eigenlijk?
Ja, heb een foto voorbij zien komen. Samen met Karen volgens mij in de voorraadkamer voorovergebogen in de wasbak.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:11 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 januari 2024 08:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, heb een foto voorbij zien komen. Samen met Karen volgens mij in de voorraadkamer voorovergebogen in de wasbak.
Ja ik las iets dat het dan gelijmd zou moeten zijn.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, heb een foto voorbij zien komen. Samen met Karen volgens mij in de voorraadkamer voorovergebogen in de wasbak.
Gisteravond hebben ze het hier wel over gehad, en bij het tweede alarm gevraagd of het goed te horen was in de slaapkamer. Maar dit bleek niet het geval. Misschien willen ze geen risico lopen?quote:Op maandag 29 januari 2024 08:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijft grappig hoe ze zelf zoveel 'invulling' geven aan de opdracht. Dat ze op de bank de wacht houden voor het geval het alarm gaat. Heeft BB nergens gezegd dat het binnen een bepaalde tijd moet.
Vreemd eigenlijk dat ze het niet gewoon onder de douche doetquote:
heeft ze der eigen wel al eens gewassen ?quote:Op maandag 29 januari 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook raar, maar het water was om haar kleren te wassen![]()
Ik ging er van uit dat ze zich zelf ging wassen
Op de slaapkamers horen ze het alarm nietquote:Op maandag 29 januari 2024 08:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze vervelen zich doodquote:Op maandag 29 januari 2024 08:18 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Gisteravond hebben ze het hier wel over gehad, en bij het tweede alarm gevraagd of het goed te horen was in de slaapkamer. Maar dit bleek niet het geval. Misschien willen ze geen risico lopen?
Alleen de onderkant( puntjes )quote:Op maandag 29 januari 2024 08:11 schreef engine het volgende:
[..]
Vast wel, alleen heb ik het nooit gezien, maar dat heb ik van de andere ook niet eigenlijk. Meestal heb nik de streams niet zo vroeg aan. Maar gisteren konden we al vroeg in het 'kasteel'meekijken vandaar dat ik hem aan hebquote:Op maandag 29 januari 2024 08:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft ze der eigen wel al eens gewassen ?
waarom blijven ze wakker als het alarm zogezegd weer af ( uit) gegaan was, dan kunnen ze toch gewoon slapen tot hij weer gaat?quote:Op maandag 29 januari 2024 05:08 schreef Koos1958 het volgende:
Randy klagen dat dit niet normaal is. Ariana wordt er moe van. Alarm is maar 1x afgegaan. Alleen gisteravond zegt jimmy. Ze denken dat ashley het alarm bediend.
Ze horen het op de slaapkamer amper/nietquote:Op maandag 29 januari 2024 08:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom blijven ze wakker als het alarm zogezegd weer af ( uit) gegaan was, dan kunnen ze toch gewoon slapen tot hij weer gaat?
ja ik vermoed dat dat van haar gelijmd zit aangezien ze er aan rukt met borstelen en met dat wassen had het als los zat ook niet goed gegaan.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las iets dat het dan gelijmd zou moeten zijn.
Ha de make-up sessie gaat beginnen een is al begonnen de rest zou zo wel volgen
nou zou BB het niet daar aflaten gaan als ze gewoon hadden geslapen? en nu heeft hij het express niet aflaten gaan volgens mijnquote:Op maandag 29 januari 2024 08:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op de slaapkamers horen ze het alarm niet
nou heb er meerdere al dan niet de rest wel al onder de douche gezien ja rohani en doriana ook niet nogquote:Op maandag 29 januari 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel, alleen heb ik het nooit gezien, maar dat heb ik van de andere ook niet eigenlijk. Meestal heb nik de streams niet zo vroeg aan. Maar gisteren konden we al vroeg in het 'kasteel'meekijken vandaar dat ik hem aan heb
Lijkt mij toch niet goed voor de huid om er iets op te lijmen?quote:Op maandag 29 januari 2024 08:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik vermoed dat dat van haar gelijmd zit aangezien ze er aan rukt met borstelen en met dat wassen had het als los zat ook niet goed gegaan.
en heb uit een gesprek op gemaakt dat zij der spullen niet mee mocht nemen lijm ofzo voor explosie gevaar ofzo maar dat ze dat van Jimmy wel kon gebruiken binnenkort dan ofzo ( vermoed met andere pruik opzetten dan)
ja zal wel product wezen wat goed voor huid is ookquote:Op maandag 29 januari 2024 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij toch niet goed voor de huid om er iets op te lijmen?
ik zie echt geregeld washandjes onder de armen doorgaan.en net als andere jaren, wij zien niet alles, bv Alice is vaak niet in de woonkamer terwijl de streams daar dan wel zijn, tevens laten ze ons ook niet alles zien.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:39 schreef Joyce-43 het volgende:
die kleur is veel te donker voor Alice die foundation ( was der eigen ook niet vaak )ja alleen der gezicht
Dat is echt een leuke toevoeging in BB vind ikquote:Op maandag 29 januari 2024 08:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, kom maar op met de koningsspelen van vandaag.
Wat vanochtend vroeg. De camera stond toen alleen op een slaapkamer en op de woonkamer.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:44 schreef Joyce-43 het volgende:
is te hopen dat Bart niet erg jaloers is aangelegen dat Ashley nu met Glenn op 1 kamer alleen ligt
Ariana vertelt nu dat ze gedoucht heeft? ik heb niet gezien hahah
En nu? Kan ze daarom niet winnen? Heeft dat ergens effect op?quote:Op maandag 29 januari 2024 08:39 schreef Joyce-43 het volgende:
die kleur is veel te donker voor Alice die foundation ( was der eigen ook niet vaak )ja alleen der gezicht
Ze haalt het er elke avond netjes afquote:Op maandag 29 januari 2024 08:39 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb wel gezien dat ze der was gedaan heeft de camera heeft haar vanmorgen gevolgt hoor in de badkamerquote:Op maandag 29 januari 2024 08:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat vanochtend vroeg. De camera stond toen alleen op een slaapkamer en op de woonkamer.
was een opmerking zoals we allemaal hier doen!quote:Op maandag 29 januari 2024 08:45 schreef marky het volgende:
[..]
En nu? Kan ze daarom niet winnen? Heeft dat ergens effect op?
Dat wordt toch nergens gezegd??quote:Op maandag 29 januari 2024 08:45 schreef marky het volgende:
[..]
wilt ook wat te zeggen hebben vermoed ikquote:
9 eieren per persoon is ook wel rijkelijkquote:Op maandag 29 januari 2024 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
De koning en koningin hebben 18 eieren gekregen. 'Heel veel' volgens Ashley.
Nou ja bij bepaalde personen. Een half topic vol over Ariana die niet eens op de stream te zien is hoe ze zich wast of haar slipje etc en nu gaat dat gezeur over Alice ook al beginnen.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was een opmerking zoals we allemaal hier doen!
Das altijd nog meer COS dan COCOSquote:Op maandag 29 januari 2024 08:48 schreef marky het volgende:
[..]
Nou ja bij bepaalde personen. Een half topic vol over Ariana die biet eens op de stream te zien is hoe ze zich wast of haar slipje etc en nu gaat dat gezeur over Alice ook al beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
verkeerde been uit bed gestapt ofzo?quote:Op maandag 29 januari 2024 08:48 schreef marky het volgende:
[..]
Nou ja bij bepaalde personen. Een half topic vol over Ariana die niet eens op de stream te zien is hoe ze zich wast of haar slipje etc en nu gaat dat gezeur over Alice ook al beginnen.
Zij niet alleen ... las al in de CoS dat hij vannacht om 4:30 aan het sporten was...quote:Op maandag 29 januari 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
Ashley staat er versteld van
Wat glenn allemaal
Heeft gedaan
Jep zag hetquote:Op maandag 29 januari 2024 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zij niet alleen ... las al in de CoS dat hij vannacht om 4:30 aan het sporten was...
Ze zijn best gierig wat betreft het uitgeven van coins.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:52 schreef marky het volgende:
Net als vorig jaar heeft die Wall amper effect buiten een eventueel spelelement om. Er ligt van alles in maar ze kopen het toch niet. Alleen Randy en Ariana hebben wat gekocht.
Nee maar ben het gezeur over hoe schoon iemand wel of niet is wel beu of wat voor kleurtje ze op het gezicht hebben od het wel matcht met de string die ze aan hebbenquote:Op maandag 29 januari 2024 08:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
verkeerde been uit bed gestapt ofzo?
quote:Op maandag 29 januari 2024 08:45 schreef marky het volgende:
[..]
Over bewoners mogen we het allemaal zo vaak hebben als we willen. Over users of tegen users helemaal nietquote:Op maandag 29 januari 2024 08:48 schreef marky het volgende:
[..]
Nou ja bij bepaalde personen. Een half topic vol over Ariana die niet eens op de stream te zien is hoe ze zich wast of haar slipje etc en nu gaat dat gezeur over Alice ook al beginnen.
Daar hebben we een feedback topic voor.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:54 schreef marky het volgende:
[..]
Nee maar ben het gezeur over hoe schoon ienend wel of niet is wel beu of wat voor kleurtje ze op het gezicht hebben od het wel matcht met de string die ze aan hebben
Dat is de cosquote:Op maandag 29 januari 2024 08:54 schreef marky het volgende:
[..]
Nee maar ben het gezeur over hoe schoon ienend wel of niet is wel beu of wat voor kleurtje ze op het gezicht hebben od het wel matcht met de string die ze aan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |