Kan eigenlijk ook niet anders. En als dat tot Zaterdag blijft en dan na de live een feest met alcohol...quote:Op zondag 28 januari 2024 23:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zou mooi zijn als ze voor Jan-Lul de hele nacht opblijven
Die krijgt nu een keer goed op zijn flikker denkquote:Op zondag 28 januari 2024 23:55 schreef BB-King het volgende:
Basiri had een beetje gepuzzeld over Big Brother en...
...streamlock.
Big brother radio weer zeker?quote:Op zondag 28 januari 2024 23:57 schreef PunkieePie het volgende:
Gezang in de SL.
Heb nog nooit zo snel de tv gemute 🙈
waarom willen ze wakker blijven ?quote:Op zondag 28 januari 2024 23:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zou mooi zijn als ze voor Jan-Lul de hele nacht opblijven
En hebben ze zichzelf daar tegen bewapend of zijn ze dat vergeten ?quote:Op maandag 29 januari 2024 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze verwachten een aanval op het huis van vijandige legers ....
Gewapend tot aan de tand.... allemaal nog het eigen gebitquote:Op maandag 29 januari 2024 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
En hebben ze zichzelf daar tegen bewapend of zijn ze dat vergeten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat vraag ik me idd ook af..het willen ze zichzelf verdedigen. Muntjes gooien of zo?quote:Op maandag 29 januari 2024 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Tom begon Samson na te doen toen hij geluiden hoordequote:Op maandag 29 januari 2024 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Mee eens. Ashley was eerst mijn favoriet. Alleen ze begint tegen te vallenquote:Op maandag 29 januari 2024 01:09 schreef Mercedes. het volgende:
Ik vind Ashley totaal niet leuk meer. Een Ronahi, wat een lieverd.
Ja te vol van zichzelf. Ze heeft niet door dat ze dat doet door te zeggen "oh het valt te veel mijn kant op" , Haar woordkeuze is niet zo slim.quote:Op maandag 29 januari 2024 01:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee eens. Ashley was eerst mijn favoriet. Alleen ze begint tegen te vallen
Dat ze nog zo vol kan zijn van zichzelf met al die fillers.quote:Op maandag 29 januari 2024 01:25 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ja te vol van zichzelf. Ze heeft niet door dat ze dat doet door te zeggen "oh het valt te veel mijn kant op" , Haar woordkeuze is niet zo slim.
Ja idd... ze doet alsof zij een meesterspeelster is en de rest het spel niet door hebbenquote:Op maandag 29 januari 2024 01:25 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ja te vol van zichzelf. Ze heeft niet door dat ze dat doet door te zeggen "oh het valt te veel mijn kant op" , Haar woordkeuze is niet zo slim.
Het mocht. Vast andere productiemaatschappij.quote:Op maandag 29 januari 2024 01:37 schreef Lrod01 het volgende:
Tyron praat over sturing/scripting van de productie bij bepaalde programma's. SL in 321..
Zijn vast in slaap gevallen bij de regie. Normaal gesproken direct een SL bij dit onderwerp.quote:Op maandag 29 januari 2024 01:39 schreef marky het volgende:
[..]
Het mocht. Vast andere productiemaatschappij.
Hij geeft net aan in gesprek met Doriana dat hij dat niet zo graag doet en kan. Ze hoeven hem niet uit te nodigen voor een talkshow wordt hij heel zenuwachtig van.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:25 schreef zodeju het volgende:
Lijkt wel of Tyron los komt. Heb hem nog niet eerder zo over zichzelf horen praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |