Jimmy slaapt al lang ,Randy is net gaan liggen.Ronahi is wel wakker.quote:Op maandag 29 januari 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
Ariana en Jimmy zijn op. O ik zie Tom ook wakker
Ze zijn in shifts wakker ivm de opdracht.quote:Op maandag 29 januari 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
Rohani ook al op
Ik zie nu Tom Ariana en Rohani op
Geen idee waarom ze zo vroeg op zijn.
Rohani zegt dat ze heel moe is
Thnx,quote:Op maandag 29 januari 2024 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn in shifts wakker ivm de odracht.
Glenn was al om 4 uur wakker en ging sporten buitenquote:Op maandag 29 januari 2024 06:53 schreef Dotteke het volgende:
Er wordt brood gebakken in het BB huis
Ik zit te wachten tot het koningspaar wakker wordtof op de beelden vanuit het kasteel
Dan was jij ook al wakker Koosquote:Op maandag 29 januari 2024 07:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Glenn was al om 4 uur wakker en ging sporten buiten
Ja om half 4. Ook al werk ik niet meer nog steeds tussen 3 en 4 wakker. Maar nu niet erg omdat ik lekker alle tijd heb. Lekker hoor met 65 stoppen met werken met een goede regeling.quote:
Ik blijf het achterlijk vinden dat ze niet gewoon met warm water kunnen douchen,en het dan raar vinden als ze puisten krijgenquote:Op maandag 29 januari 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
Oeps Ariana was dus water aan het warm maken om zich te wassenen geen boter of olie
Ja is ook raar, maar het water was om haar kleren te wassenquote:Op maandag 29 januari 2024 07:32 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik blijf het achterlijk vinden dat ze niet gewoon met warm water kunnen douchen,en het dan raar vinden als ze puisten krijgen
Ach zolang het die van jezelf isquote:Op maandag 29 januari 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
Strings uitwassen met de hand vind ik dan weer niet zo heel fris eerlijk gezegd
Dan nog niet. vind het gewoon goorquote:Op maandag 29 januari 2024 07:46 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ach zolang het die van jezelf is
Ja Rohani en Tom liggen in de kamer op de bank, die hebben 'wacht' maar zijn volgens mij in slaap gesukkeldquote:Op maandag 29 januari 2024 07:54 schreef Lpracing het volgende:
Slaapt de rest allemaal dat ze alleen haar in beeld brengen? 😓
Is iets wat Ashley en Glenn hebben gekozenquote:
Je hebt alle tijd.quote:
Heeft ze zaterdag die pruik nog gewassen eigenlijk?quote:Op maandag 29 januari 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook raar, maar het water was om haar kleren te wassen![]()
Ik ging er van uit dat ze zich zelf ging wassen
Nee, en dan wel op de bank gaan slapen, je zou ook met kleren op bed kunnen gaan liggenquote:Op maandag 29 januari 2024 08:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijft grappig hoe ze zelf zoveel 'invulling' geven aan de opdracht. Dat ze op de bank de wacht houden voor het geval het alarm gaat. Heeft BB nergens gezegd dat het binnen een bepaalde tijd moet.
Van wat ik gelezen heb wel, maar zelf niet gezienquote:Op maandag 29 januari 2024 08:11 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft ze zaterdag die pruik nog gewassen eigenlijk?
Ja, heb een foto voorbij zien komen. Samen met Karen volgens mij in de voorraadkamer voorovergebogen in de wasbak.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:11 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft ze zaterdag die pruik nog gewassen eigenlijk?
quote:Op maandag 29 januari 2024 08:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, heb een foto voorbij zien komen. Samen met Karen volgens mij in de voorraadkamer voorovergebogen in de wasbak.
Ja ik las iets dat het dan gelijmd zou moeten zijn.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, heb een foto voorbij zien komen. Samen met Karen volgens mij in de voorraadkamer voorovergebogen in de wasbak.
Gisteravond hebben ze het hier wel over gehad, en bij het tweede alarm gevraagd of het goed te horen was in de slaapkamer. Maar dit bleek niet het geval. Misschien willen ze geen risico lopen?quote:Op maandag 29 januari 2024 08:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijft grappig hoe ze zelf zoveel 'invulling' geven aan de opdracht. Dat ze op de bank de wacht houden voor het geval het alarm gaat. Heeft BB nergens gezegd dat het binnen een bepaalde tijd moet.
Vreemd eigenlijk dat ze het niet gewoon onder de douche doetquote:
heeft ze der eigen wel al eens gewassen ?quote:Op maandag 29 januari 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook raar, maar het water was om haar kleren te wassen![]()
Ik ging er van uit dat ze zich zelf ging wassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |