Jimmy slaapt al lang ,Randy is net gaan liggen.Ronahi is wel wakker.quote:Op maandag 29 januari 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
Ariana en Jimmy zijn op. O ik zie Tom ook wakker
Ze zijn in shifts wakker ivm de opdracht.quote:Op maandag 29 januari 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
Rohani ook al op
Ik zie nu Tom Ariana en Rohani op
Geen idee waarom ze zo vroeg op zijn.
Rohani zegt dat ze heel moe is
Thnx,quote:Op maandag 29 januari 2024 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn in shifts wakker ivm de odracht.
Glenn was al om 4 uur wakker en ging sporten buitenquote:Op maandag 29 januari 2024 06:53 schreef Dotteke het volgende:
Er wordt brood gebakken in het BB huis
Ik zit te wachten tot het koningspaar wakker wordtof op de beelden vanuit het kasteel
Dan was jij ook al wakker Koosquote:Op maandag 29 januari 2024 07:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Glenn was al om 4 uur wakker en ging sporten buiten
Ja om half 4. Ook al werk ik niet meer nog steeds tussen 3 en 4 wakker. Maar nu niet erg omdat ik lekker alle tijd heb. Lekker hoor met 65 stoppen met werken met een goede regeling.quote:
Ik blijf het achterlijk vinden dat ze niet gewoon met warm water kunnen douchen,en het dan raar vinden als ze puisten krijgenquote:Op maandag 29 januari 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
Oeps Ariana was dus water aan het warm maken om zich te wassenen geen boter of olie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |