SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp dat dus niet dat men de Belgen niet kan verstaan. Ik kom uit Eindhoven en heb zelf net over de grens in België gewoond. Woon nu in Nederlands Limburgs.Dus ik kan het goed volgen. En dan niet alleen het Limburgs en Vlaams maar ook het Antwerps/ Gents etc. Als je toch wat tv kijkt dan versta je toch al snel alle dialecten. Alleen Fries ken ik nietquote:Op zondag 28 januari 2024 22:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Die belgen onder elkaar zijn soms ook niet te volgen
quote:Op zondag 28 januari 2024 22:56 schreef Jockari het volgende:
Dit is Alf dus (voor diegene die 'm niet kennen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2024 22:56 schreef Jockari het volgende:
Dit is Alf dus (voor diegene die 'm niet kennen)Is Randy niet wat jong om Alf from melmac te kennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Dat Belgisch is voor mij dan net als Fries voor jou.....zoals Tom praat ik versta er geen woord van. Ik kijk best veel tv . Vindt vaak de films en series veel beter als de nederlandse maar doe dan wel ondertiteling.....quote:Op zondag 28 januari 2024 22:57 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dus niet dat men de Belgen niet kan verstaan. Ik kom uit Eindhoven en heb zelf net over de grens in België gewoond. Woon nu in Nederlands Limburgs.Dus ik kan het goed volgen. En dan niet alleen het Limburgs en Vlaams maar ook het Antwerps/ Gents etc. Als je toch wat tv kijkt dan versta je toch al snel alle dialecten. Alleen Fries ken ik niet
Ik vond het ook vreemd, maar hij zei dat Alf dat rare wezen was. Dus volgens mij kent hij die wel.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is Randy niet wat jong om Alf from melmac te kennen
Het heeft tot niet zo lang geleden allemaal nog op videoland gestaan. Misschien toen gekeken. (Ik wel weerquote:Op zondag 28 januari 2024 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alf staat op prime video dus kan iedereen bekijken. Voor mij is het een jeugd dingetje ja.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap je, dat heb ik ook idd. Maar heel veel is hierdoor bij mij dan wel blijven hangen denk ik. Ik versta Tom prima en ook Glen geen probleemquote:Op zondag 28 januari 2024 23:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat Belgisch is voor mij dan net als Fries voor jou.....zoals Tom praat ik versta er geen woord van. Ik kijk best veel tv . Vindt vaak de films en series veel beter als de nederlandse maar doe dan wel ondertiteling.....
Is normaal wel goed betaald denk ik.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Over verdiensten van Tom als kraanwerker in de haven ...
Danny zit toch bij de pliesie?quote:Op zondag 28 januari 2024 23:08 schreef Jockari het volgende:
Tom wou zijn functie niet vermeld op TV, maar vertelt het hier wel. Dit ivm Mocromafia e.d. met uithalen drugs en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |