Op de slaapkamers horen ze het alarm nietquote:Op maandag 29 januari 2024 08:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijft grappig hoe ze zelf zoveel 'invulling' geven aan de opdracht. Dat ze op de bank de wacht houden voor het geval het alarm gaat. Heeft BB nergens gezegd dat het binnen een bepaalde tijd moet.
Ze vervelen zich doodquote:Op maandag 29 januari 2024 08:18 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Gisteravond hebben ze het hier wel over gehad, en bij het tweede alarm gevraagd of het goed te horen was in de slaapkamer. Maar dit bleek niet het geval. Misschien willen ze geen risico lopen?
Alleen de onderkant( puntjes )quote:Op maandag 29 januari 2024 08:11 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft ze zaterdag die pruik nog gewassen eigenlijk?
Vast wel, alleen heb ik het nooit gezien, maar dat heb ik van de andere ook niet eigenlijk. Meestal heb nik de streams niet zo vroeg aan. Maar gisteren konden we al vroeg in het 'kasteel'meekijken vandaar dat ik hem aan hebquote:Op maandag 29 januari 2024 08:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft ze der eigen wel al eens gewassen ?
waarom blijven ze wakker als het alarm zogezegd weer af ( uit) gegaan was, dan kunnen ze toch gewoon slapen tot hij weer gaat?quote:Op maandag 29 januari 2024 05:08 schreef Koos1958 het volgende:
Randy klagen dat dit niet normaal is. Ariana wordt er moe van. Alarm is maar 1x afgegaan. Alleen gisteravond zegt jimmy. Ze denken dat ashley het alarm bediend.
Ze horen het op de slaapkamer amper/nietquote:Op maandag 29 januari 2024 08:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom blijven ze wakker als het alarm zogezegd weer af ( uit) gegaan was, dan kunnen ze toch gewoon slapen tot hij weer gaat?
ja ik vermoed dat dat van haar gelijmd zit aangezien ze er aan rukt met borstelen en met dat wassen had het als los zat ook niet goed gegaan.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las iets dat het dan gelijmd zou moeten zijn.
Ha de make-up sessie gaat beginnen een is al begonnen de rest zou zo wel volgen
nou zou BB het niet daar aflaten gaan als ze gewoon hadden geslapen? en nu heeft hij het express niet aflaten gaan volgens mijnquote:Op maandag 29 januari 2024 08:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op de slaapkamers horen ze het alarm niet
nou heb er meerdere al dan niet de rest wel al onder de douche gezien ja rohani en doriana ook niet nogquote:Op maandag 29 januari 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel, alleen heb ik het nooit gezien, maar dat heb ik van de andere ook niet eigenlijk. Meestal heb nik de streams niet zo vroeg aan. Maar gisteren konden we al vroeg in het 'kasteel'meekijken vandaar dat ik hem aan heb
Lijkt mij toch niet goed voor de huid om er iets op te lijmen?quote:Op maandag 29 januari 2024 08:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik vermoed dat dat van haar gelijmd zit aangezien ze er aan rukt met borstelen en met dat wassen had het als los zat ook niet goed gegaan.
en heb uit een gesprek op gemaakt dat zij der spullen niet mee mocht nemen lijm ofzo voor explosie gevaar ofzo maar dat ze dat van Jimmy wel kon gebruiken binnenkort dan ofzo ( vermoed met andere pruik opzetten dan)
ja zal wel product wezen wat goed voor huid is ookquote:Op maandag 29 januari 2024 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij toch niet goed voor de huid om er iets op te lijmen?
ik zie echt geregeld washandjes onder de armen doorgaan.en net als andere jaren, wij zien niet alles, bv Alice is vaak niet in de woonkamer terwijl de streams daar dan wel zijn, tevens laten ze ons ook niet alles zien.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:39 schreef Joyce-43 het volgende:
die kleur is veel te donker voor Alice die foundation ( was der eigen ook niet vaak )ja alleen der gezicht
Dat is echt een leuke toevoeging in BB vind ikquote:Op maandag 29 januari 2024 08:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, kom maar op met de koningsspelen van vandaag.
Wat vanochtend vroeg. De camera stond toen alleen op een slaapkamer en op de woonkamer.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:44 schreef Joyce-43 het volgende:
is te hopen dat Bart niet erg jaloers is aangelegen dat Ashley nu met Glenn op 1 kamer alleen ligt
Ariana vertelt nu dat ze gedoucht heeft? ik heb niet gezien hahah
En nu? Kan ze daarom niet winnen? Heeft dat ergens effect op?quote:Op maandag 29 januari 2024 08:39 schreef Joyce-43 het volgende:
die kleur is veel te donker voor Alice die foundation ( was der eigen ook niet vaak )ja alleen der gezicht
Ze haalt het er elke avond netjes afquote:Op maandag 29 januari 2024 08:39 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb wel gezien dat ze der was gedaan heeft de camera heeft haar vanmorgen gevolgt hoor in de badkamerquote:Op maandag 29 januari 2024 08:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat vanochtend vroeg. De camera stond toen alleen op een slaapkamer en op de woonkamer.
was een opmerking zoals we allemaal hier doen!quote:Op maandag 29 januari 2024 08:45 schreef marky het volgende:
[..]
En nu? Kan ze daarom niet winnen? Heeft dat ergens effect op?
Dat wordt toch nergens gezegd??quote:Op maandag 29 januari 2024 08:45 schreef marky het volgende:
[..]
wilt ook wat te zeggen hebben vermoed ikquote:
9 eieren per persoon is ook wel rijkelijkquote:Op maandag 29 januari 2024 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
De koning en koningin hebben 18 eieren gekregen. 'Heel veel' volgens Ashley.
Nou ja bij bepaalde personen. Een half topic vol over Ariana die niet eens op de stream te zien is hoe ze zich wast of haar slipje etc en nu gaat dat gezeur over Alice ook al beginnen.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was een opmerking zoals we allemaal hier doen!
Das altijd nog meer COS dan COCOSquote:Op maandag 29 januari 2024 08:48 schreef marky het volgende:
[..]
Nou ja bij bepaalde personen. Een half topic vol over Ariana die biet eens op de stream te zien is hoe ze zich wast of haar slipje etc en nu gaat dat gezeur over Alice ook al beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
verkeerde been uit bed gestapt ofzo?quote:Op maandag 29 januari 2024 08:48 schreef marky het volgende:
[..]
Nou ja bij bepaalde personen. Een half topic vol over Ariana die niet eens op de stream te zien is hoe ze zich wast of haar slipje etc en nu gaat dat gezeur over Alice ook al beginnen.
Zij niet alleen ... las al in de CoS dat hij vannacht om 4:30 aan het sporten was...quote:Op maandag 29 januari 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
Ashley staat er versteld van
Wat glenn allemaal
Heeft gedaan
Jep zag hetquote:Op maandag 29 januari 2024 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zij niet alleen ... las al in de CoS dat hij vannacht om 4:30 aan het sporten was...
Ze zijn best gierig wat betreft het uitgeven van coins.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:52 schreef marky het volgende:
Net als vorig jaar heeft die Wall amper effect buiten een eventueel spelelement om. Er ligt van alles in maar ze kopen het toch niet. Alleen Randy en Ariana hebben wat gekocht.
Nee maar ben het gezeur over hoe schoon iemand wel of niet is wel beu of wat voor kleurtje ze op het gezicht hebben od het wel matcht met de string die ze aan hebbenquote:Op maandag 29 januari 2024 08:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
verkeerde been uit bed gestapt ofzo?
quote:Op maandag 29 januari 2024 08:45 schreef marky het volgende:
[..]
Over bewoners mogen we het allemaal zo vaak hebben als we willen. Over users of tegen users helemaal nietquote:Op maandag 29 januari 2024 08:48 schreef marky het volgende:
[..]
Nou ja bij bepaalde personen. Een half topic vol over Ariana die niet eens op de stream te zien is hoe ze zich wast of haar slipje etc en nu gaat dat gezeur over Alice ook al beginnen.
Daar hebben we een feedback topic voor.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:54 schreef marky het volgende:
[..]
Nee maar ben het gezeur over hoe schoon ienend wel of niet is wel beu of wat voor kleurtje ze op het gezicht hebben od het wel matcht met de string die ze aan hebben
Dat is de cosquote:Op maandag 29 januari 2024 08:54 schreef marky het volgende:
[..]
Nee maar ben het gezeur over hoe schoon ienend wel of niet is wel beu of wat voor kleurtje ze op het gezicht hebben od het wel matcht met de string die ze aan hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |