Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Dank!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Murp, Straatcommando. GGMM Netsplitter, Sked, Opa.Bakkebaard, Pharkus
Achter straatcommando moet een . dus Straatcommando.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Zie net dat ik een , na GGMM vergeten benquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het was duidelijk genoeg hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie net dat ik een , na GGMM vergeten ben
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik kan niet antwoorden op DM's, te jong account. Maar nee
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:17 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik kan niet antwoorden op DM's, te jong account. Maar neejammer wel
![]()
Ik vind het niet jammer dat ik mezelf ben
Gewoon nog een keer nemen, je heet speklap of nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
die had ik al bij m'n ontbijtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Of een speklap in kleine blokjes snijden en door de stamppot heen roeren
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat is echt genot, en dan zo'n put aan jusquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
Of een speklap in kleine blokjes snijden en door de stamppot heen roerenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
LekkerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
jouw lever heeft een paar zware dagen hequote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik weet nooit of t de bedoeling is dat je fruit in cocktails of op de rand v t glas op moet eten..
♡♡♡♡![]()
De enige juiste manier van het nuttige van een cocktail is het wegflikkeren ervan en diegene die hem gebracht heeft snoei en snoei hard in het gezicht klappen en op duidelijke doch harde toon sommeren zo snel mogelijk een ijskoude halve liter kwaliteit bier te gaan halen!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet nooit of t de bedoeling is dat je fruit in cocktails of op de rand v t glas op moet eten..Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik wacht even op de experts..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De enige juiste manier van het nuttige van een cocktail is het wegflikkeren ervan en diegene die hem gebracht heeft snoei en snoei hard in het gezicht klappen en op duidelijke doch harde toon sommeren zo snel mogelijk een ijskoude halve liter kwaliteit bier te gaan halen!♡♡♡♡![]()
Die zullen het beamen of kwaliteitsbier verwisselen met een half liter blik lauwe Schultenbrauquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik wacht even op de experts..
Maar cocktailsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zullen het beamen of kwaliteitsbier verwisselen met een half liter blik lauwe Schultenbrau
♡♡♡♡![]()
Immer onderschikt aan een lekkere koude goed gele paterquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Immer onderschikt aan een lekkere koude goed gele pater
♡♡♡♡![]()
Je bedoelt deze emoticon zeker:quote:
Ja sowieso maatquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
jouw lever heeft een paar zware dagen he![]()
![]()
Ik heb ze gewoon opgegeten hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet nooit of t de bedoeling is dat je fruit in cocktails of op de rand v t glas op moet eten..![]()
![]()
Mazi is gewoon op trainingskamp om zich voor te bereiden op een week lang carnaval vieren
Coño bo mamaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:57 schreef DerRabbit het volgende:
Mazi is gewoon op trainingskamp om zich voor te bereiden op een week lang carnaval vieren![]()
Neehoorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt deze emoticon zeker:♡♡♡♡![]()
Zoveel wegen.Don't follow me. I am lost too
.
Maz bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker extra pittige vlam tosti met velen extra hete sambal gegeten
Dat wordt vlammen werpen op de plee morgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zat wel wat sambal en gemalen peper in mijn tuna melt, maar niet op vlam niveau want dat is niet mijn dingUw ADH vitamine Worst
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-01-2024 14:31
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 6564 / +94 / +69 / 6509 / 8053
2. Harrie / 2542 / +62 / +19 / 1952 / 2951
3. Mickytjuh / 1372 / +78 / +8 / 1259 / 1731
4. _UserName_ / 1175 / +103 / +7 / 554 / 792
5. KillemWieft / 1082 / +54 / +43 / 418 / 800
6. devzero / 966 / +74 / +55 / 698 / 1107
7. mario390 / 786 / +73 / +37 / 526 / 963
8. hemarookworst / 712 / +29 / +22 / 920 / 1383
9. KoningWouter / 697 / +32 / +26 / 848 / 1251
10. Dr.Mikey / 644 / +24 / +20 / 490 / 800
11. ToT / 551 / +13 / +29 / 1085 / 1480
12. DerRabbit / 530 / +16 / +9 / 899 / 1151
13. kree / 474 / +27 / +75 / 620 / 919
14. Tjalala / 341 / +0 / +0 / 420 / 611
15. RedShoe / 331 / +55 / +28 / 526 / 705
16. chufi / 302 / +0 / +0 / 136 / 247
17. DJMO / 292 / +4 / +0 / 402 / 602
18. ieniminimuis / 273 / +20 / +0 / 553 / 747
19. Paul / 249 / +7 / +0 / 756 / 974
20. M_0_0_N / 248 / +17 / +0 / 585 / 780SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ik had appje op mn werk mobiel maar onderhand weer een update. helemaal klaar ermee al mijn 10 verschillende opties gebruikt enzo...n
wachtwoord onjuist xzegt ie. god. hahahahaha kut ding.
echtDo what you love, love what you do!![]()
ik ken het helemaal niet, lekker wel dus? waar smaakt t naar?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Where did i go wrong..Don't follow me. I am lost too
.
Op de kruising.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Kan al leegquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aardbei limoenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik ken het helemaal niet, lekker wel dus? waar smaakt t naar?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2024 15:04:32 ]![]()
Ik wil statiegeldblikken meenemen naar boodschappen maar gelukkig niet gedaan, zaterdagmiddag en natuurlijk drukUw ADH vitamine Worst
Ik wist hetquote:
.
Sangriaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Boodschappen laten bezorgen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil statiegeldblikken meenemen naar boodschappen maar gelukkig niet gedaan, zaterdagmiddag en natuurlijk druk
Nemen ook emballage mee terug.![]()
lol ik ben hier ook schuldig aan....quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:06 schreef Rob het volgende:
[..]
Boodschappen laten bezorgen.
Nemen ook emballage mee terug.
vraag me nog steeds af of ze je dan oplichten, maargoed het is die 1-2 euro wel waard voor me om niet langs opa en oma te moeten crossen met mn karretje in de supermarkt.
Do what you love, love what you do!![]()
Word je lui van en ik heb er 4 in de buurt en doe meestal kleinere boodschappenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:06 schreef Rob het volgende:
[..]
Boodschappen laten bezorgen.
Nemen ook emballage mee terug.Uw ADH vitamine Worst
Heeft iemand mijn zin gezien? Ik moet naar de tabakswinkel, maar ik heb geen zin om te gaan lopen #luiIk heb er één en ik ben er trots op
ik ook? het punt is, die bezorger is meestal sneller als dat ik naar de supermarkt loop en dan ga wachten op iedereen die de gangpaden blokkeert en het "winkelen" zien als uitje om ff te praten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Word je lui van en ik heb er 4 in de buurt en doe meestal kleinere boodschappen
fuck up. ik heb er geen zin in dus.... ok dan nog wachten bij de poortjes of kassa en weer terug lopen.
echt het is 8 min lopen hooguit voor me. maar besteldienst is er sneller als ik naar de supermarkt ga. ;')Do what you love, love what you do!![]()
Bij mij vraagt de bezorger hoeveel blik/fles statiegeld en tikt dat in.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:08 schreef kree het volgende:
[..]
lol ik ben hier ook schuldig aan....
vraag me nog steeds af of ze je dan oplichten, maargoed het is die 1-2 euro wel waard voor me om niet langs opa en oma te moeten crossen met mn karretje in de supermarkt.![]()
Ja prima dan doe je dat tochquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:13 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook? het punt is, die bezorger is meestal sneller als dat ik naar de supermarkt loop en dan ga wachten op iedereen die de gangpaden blokkeert en het "winkelen" zien als uitje om ff te praten.
fuck up. ik heb er geen zin in dus.... ok dan nog wachten bij de poortjes of kassa en weer terug lopen.
echt het is 8 min lopen hooguit voor me. maar besteldienst is er sneller als ik naar de supermarkt ga. ;')Uw ADH vitamine Worst
Heb t koudquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:15 schreef Rob het volgende:
[..]
's winters is het koud, als het vriest.♡♡♡♡![]()
jaja hier ook als ik bestel alles via Picnic. maar doe meestal nog wel eens wat met flink en dier nemen dat niet mee terug.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:14 schreef Rob het volgende:
[..]
Bij mij vraagt de bezorger hoeveel blik/fles statiegeld en tikt dat in.
haha ja nou denk ik ook, t voelt soms beetje lomp of lui wel voor mijn gevoel, maarja makkelijk is het welquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja prima dan doe je dat toch
Mijn wijk is nog vrij van flitsbezorgers. Als ik kwartiertje verder fiets word ik zo'n beetje overhoop geredenUw ADH vitamine Worst
hier wel. en was trouwens ook met die Picnic wagentjes want kon eerst hier ook niet. maar heel snel erna ineens wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn wijk is nog vrij van flitsbezorgers. Als ik kwartiertje verder fiets word ik zo'n beetje overhoop gereden
zeg ff btw want heb bonuscodes. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ahquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
hier wel. en was trouwens ook met die Picnic wagentjes want kon eerst hier ook niet. maar heel snel erna ineens wel.
zeg ff btw want heb bonuscodes. hahahahaDon't follow me. I am lost too
.
Bonuscodes van Picnic?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
hier wel. en was trouwens ook met die Picnic wagentjes want kon eerst hier ook niet. maar heel snel erna ineens wel.
zeg ff btw want heb bonuscodes. hahahahaUw ADH vitamine Worst
ja als er nieuwe klant is enzo, althans deed ie eerder. krijg je beide wat korting enzoquote:
Even op het terrasjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja maar staat uit het is hier wel lekker weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:38 schreef kree het volgende:
[..]
haha peukje bij, goed idee doe er eentje met je mee hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niemand?
Zie TT...Don't follow me. I am lost too
.
Das minder ja.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Het is nog vroeg.Don't follow me. I am lost too
.
De dag kruipt voorbij.quote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Aloa is een og
R.I.P DTS.![]()
Wat is een og?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Originalquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Brief van gemeentebelastingen, 790 aftikkenen daar komt nog zo'n 300 bij van waterschap ergens dit jaar
Uw ADH vitamine Worst
Ik eet dat altijd gewoon op. Maar ik eet ook decoratie dingen als eetbare bloemen bij een gerecht op. Je hebt er toch voor betaaldquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet nooit of t de bedoeling is dat je fruit in cocktails of op de rand v t glas op moet eten..![]()
Niet dat ik een expert ben![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Geen idee maar betaal ervoor, dus ik eet alles op![]()
![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb 15km door het buitengebied gestruind. #moeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
GVD echt die telefoon van werk, ok is er een auto update uitgevoerd, weet ik veel gaat vanzelf.
En nu kan ik nergens meer in. ja kies andere optie. maar ze hebben die mobiel zo geblokkeerd dat ik eerst een verificatie moet hebben. Echt slim ook dat ie dan naar je mobiel gaat waar je niet je sim code 0000 kunt intypen voor ie verder gaat.
krijg geen reet binnen dus. ok denk je inloggen via computer. LOL kan niet want verificatiecode op mobiel.
GVDDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben echt heel blij met mijn halfautomaat espressomachine. Maar schoonmaken is best een karwei 😅 Het kraanwater hier is best hard, dus moet regelmatig ontkalken.![]()
Boomer troublesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:54 schreef kree het volgende:
GVD echt die telefoon van werk, ok is er een auto update uitgevoerd, weet ik veel gaat vanzelf.
En nu kan ik nergens meer in. ja kies andere optie. maar ze hebben die mobiel zo geblokkeerd dat ik eerst een verificatie moet hebben. Echt slim ook dat ie dan naar je mobiel gaat waar je niet je sim code 0000 kunt intypen voor ie verder gaat.
krijg geen reet binnen dus. ok denk je inloggen via computer. LOL kan niet want verificatiecode op mobiel.
GVD![]()
nou het is vrij kut, want ok zag sms nog en dacht moet ff helpen. hahaha maar naja nu geen idee meer dus??quote:
echt fucked up, ok wij als storingsdiensten wel te bereiken. het IT Team natuurlijk pas weer na 9 uur maandag. gvdDo what you love, love what you do!![]()
erger nog ik kan niet eens sim coder intypen voordat er een bedrijfs login komt,. en ok natuurlijk die stuurt die code naar je mobiel waarvan je de sim coder niet in kunt typen.
echt,,,,, naja zal wel niet de enige zijn denk.Do what you love, love what you do!![]()
Kusjesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:00 schreef kree het volgende:
IT mensen. echt help me jongens en meiden![]()
hahaha het is dat ik weet waar ik maandag moet zijn nog. maar dit is vrij kut. kan niet bellen etc niks. gelukkig heb ik eigen mobiel. maarja maakt ook net uit maandag is IT er weer....quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben beetje aangeschoten dus kan je alleen kusjes gevenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:02 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha het is dat ik weet waar ik maandag moet zijn nog. maar dit is vrij kut. kan niet bellen etc niks. gelukkig heb ik eigen mobiel. maarja maakt ook net uit maandag is IT er weer....![]()
![]()
owh maakt niet uit, kusjes en knuffel hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben beetje aangeschoten dus kan je alleen kusjes geven
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:03 schreef kree het volgende:
[..]
owh maakt niet uit, kusjes en knuffel hoor![]()
![]()
Op de knietjesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben beetje aangeschoten dus kan je alleen kusjes geven![]()
![]()
Azijn een optie?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:54 schreef devzero het volgende:
Ik ben echt heel blij met mijn halfautomaat espressomachine. Maar schoonmaken is best een karwei 😅 Het kraanwater hier is best hard, dus moet regelmatig ontkalken.Don't follow me. I am lost too
.
week vakantie is een week lang feestquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
heej maar Mazietje. had je feestje dan ofzo?Uw ADH vitamine Worst
Ik drink bier inde zonquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
heej maar Mazietje. had je feestje dan ofzo?![]()
Pijn in mijn knie dus...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hahaha wilde dat ik daar was enzo. naja. helaas behalve 1 dag was het deze week compleet ruk weer.quote:Do what you love, love what you do!![]()
We are beautiful..Don't follow me. I am lost too
.
Net een tree 0.0 gehaald.
Dat wordt feest vanavond![]()
.
Kan. Ik gebruik een soort van poeder, maar doet het zelfde. Alleen vind ik over koffie poeder en dat kleeft als een gek. En zolang duurt het schoonmaken ook niet en het hoeft maar om de 3 maandenquote:![]()
![]()
Trots op je. Ik moet dat morgen ook maar gaan doenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 15km door het buitengebied gestruind. #moe![]()
Oké. Ik doe het altijd met azijn. Werkt als een treinquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan. Ik gebruik een soort van poeder, maar doet het zelfde. Alleen vind ik over koffie poeder en dat kleeft als een gek. En zolang duurt het schoonmaken ook niet en het hoeft maar om de 3 maanden
.
Ik was heel onbewust al een week niet buiten geweestquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Trots op je. Ik moet dat morgen ook maar gaan doen
Trotste mama van Ambar
Mijn dieptepunt was woensdag, toen ik zag dat ik maar 400 stappen had gedaan die dagquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was heel onbewust al een week niet buiten geweest![]()
![]()
![]()
Zo maar eens eten maken
.
4 keer naar de wc en een keer naar de douche?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dieptepunt was woensdag, toen ik zag dat ik maar 400 stappen had gedaan die dagDon't follow me. I am lost too
.
Dit apparaat heeft een soort back flush mechanisme en om dat schoon te maken kan ik geen azijn gebruiken. Maar voor de rest zou azijn prima werken. Azijn is een van de meest ondergewaardeerde schoonmaak middelen in de keukenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Oké. Ik doe het altijd met azijn. Werkt als een trein![]()
Ik kan me niet meer herinneren of ik die dag had gedouchtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
4 keer naar de wc en een keer naar de douche?![]()
![]()
Ik heb meestal de minste stappen in het weekend.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren of ik die dag had gedoucht
Tot nu 3500 stappen nog maar.Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Harrie zit lekker aan de watertjes, maar ze zijn bijna opOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
SomsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
OkéMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Bolk Die pannenkoekIk heb er één en ik ben er trots op
Marco?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ik heb vandaag door de stad gewandeldquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Trots op je. Ik moet dat morgen ook maar gaan doen
Welke stad was dat?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag door de stad gewandeld
Ik ook trouwens.Don't follow me. I am lost too
.
Hier is het altijd feest...quote:
.
Sinds wanneer sta ik 30 punten achter de #38?
Ik ga vanmiddag nog een uurtje of zo rennen, iets van 10 KM. Maar ik neem mijn telefoon niet mee, dus mijn stappen aantal vandaag zal amper boven de 4000 komen 😅quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag door de stad gewandeld![]()
Sinds donderdag 11:23quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:22 schreef Homijn het volgende:
Sinds wanneer sta ik 30 punten achter de #38?![]()
![]()
Kutspelquote:MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
EftelingOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
BolkieeeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk bolk ik eet soep met een vork.."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
OkéWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik, maar het is nu eenmaal mijn act dat ik dat af en toe zeg.quote:
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Gaat er iemand mee? Gaan we zuipen en dansen
Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat er iemand mee? Gaan we zuipen en dansen
Ik doe wel mee met een drankje of twee, alleen dans ik niet mee
![]()
Nee. @Rob wilde perse pannenkoeken eten vandaag, en had bloem besteld bij de Jumbo. Alleen had hij per ongeluk volkoren spul besteld. De eerste pannenkoek met spek was voor mij, maar de binnenkant van dat ding leek wel gevuld met glijmiddel. Ik ging er bijna van over m'n nek.quote:
Hij heeft nog geprobeerd om de rest op te bakken en zelf op te eten, maar na de tweede gaf ook hij het op omdat het ranzig smaakte.
Ik had een blik een knakworstjes open getrokken, maar dat bleken runder knakworsten te zijn, wat ook niet smaak bevorderend werkt als je de normale van varkensvlees verwacht te proeven.
Dus ik ga zo maar een zak chips wegsnaaien als avond maaltijd
Tevens :
* DJMO schopt @ToT naar messengerIk heb er één en ik ben er trots op
Ach ja. Hij kon het ook niet helpen. Soms zit het mee en soms zit het tegen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Zo is dat, en chips kan ook lekker zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach ja. Hij kon het ook niet helpen. Soms zit het mee en soms zit het tegen.![]()
![]()
![]()
Ik bak altijd pannenkoeken met volkorenmeel en boekweit. Geen problemen meeTrotste mama van Ambar
Dat is dan wel balen zeg.. als je twee keer wat eet en het is niet lekkerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. @:Rob wilde perse pannenkoeken eten vandaag, en had bloem besteld bij de Jumbo. Alleen had hij per ongeluk volkoren spul besteld. De eerste pannenkoek met spek was voor mij, maar de binnenkant van dat ding leek wel gevuld met glijmiddel. Ik ging er bijna van over m'n nek.
Hij heeft nog geprobeerd om de rest op te bakken en zelf op te eten, maar na de tweede gaf ook hij het op omdat het ranzig smaakte.
Ik had een blik een knakworstjes open getrokken, maar dat bleken runder knakworsten te zijn, wat ook niet smaak bevorderend werkt als je de normale van varkensvlees verwacht te proeven.
Tevens :
* DJMO schopt @:ToT naar messenger
Ook als de binnenkant naar sperms en glijmiddel smaakt?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bak altijd pannenkoeken met volkorenmeel en boekweit. Geen problemen meeIk heb er één en ik ben er trots op
Ik doe altijd gestampte muisjes op mijn pannenkoekenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bak altijd pannenkoeken met volkorenmeel en boekweit. Geen problemen mee
Lekker dan🤢quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. @:Rob wilde perse pannenkoeken eten vandaag, en had bloem besteld bij de Jumbo. Alleen had hij per ongeluk volkoren spul besteld. De eerste pannenkoek met spek was voor mij, maar de binnenkant van dat ding leek wel gevuld met glijmiddel. Ik ging er bijna van over m'n nek.
Tevens :
* DJMO schopt @:ToT naar messengerDon't follow me. I am lost too
.
Stamp je die zelfquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik doe altijd gestampte muisjes op mijn pannenkoeken
Ja, je bent een stampertje of je bent het niet.quote:MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Ik kom wel dansen. Zuipen mag jij doenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat er iemand mee? Gaan we zuipen en dansen![]()
![]()
True hahaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, je bent een stampertje of je bent het niet.
Weet niet wat jullie er mee gedaan hebben, maar zo smaken de mijne nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook als de binnenkant naar sperms en glijmiddel smaakt?Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kom wel dansen. Zuipen mag jij doenlekker dansen
Trotste mama van Ambar
Ik ken ook niet de smaak van sperma en glijmiddel![]()
Ben ik de enige?Don't follow me. I am lost too
.
In Bretagne waren de pannenkoeken ook van voornamelijk boekweit, en dan hartige dingen erop. Prima te eten. Galettequote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bak altijd pannenkoeken met volkorenmeel en boekweit. Geen problemen mee![]()
![]()
Pannekoek met stroop en spek
.
Heb gewoon een pak meergranen mix voor pannenkoeken
Met stroop en poedersuiker of met kaas of plakjes worstquote:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met stroop en poedersuiker of met kaas of plakjes worst
.
![]()
![]()
1. Misschien moet @Rob wat meer ananas eten, dat schijnt de smaak van sperma te verbeterenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook als de binnenkant naar sperms en glijmiddel smaakt?
2. Glijmiddel is wel een hele rare smaak voor een gebakken iets wat eigenlijk alleen uit bloem, melk, en eieren bestaat.
Als je volkorenmeel gebruikt met bakken, dan moet je meer vloeistof gebruiken. Anders wordt het snel gortdroog.
Je hebt ook sneller last van gluten vorming als je teveel mengt, dus zorg dat je een mooi beslag hebt, maar niet door kloppen. Gluten is voor brood, niet voor pannenkoeken
Als je normaal zelfrijzend bloem gebruikt, dan mis je nu bakpoeder en baksoda (eh baking soda). Je zou wat kunnen toevoegen (bij het meel voor je de natte ingrediënten toevoegt)
Je moet opletten dat het goed gaar is, maar niet te gaar. Rauw volkoren meel is vies. Overkookte pannenkoek ook![]()
Moonchipsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:02 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Zo is dat, en chips kan ook lekker zijn![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2024 19:20:52 ]![]()
De mooiste stad van het land natuurlijk!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Welke stad was dat?
Ik ook trouwens.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Had jij geen smartwatch?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag nog een uurtje of zo rennen, iets van 10 KM. Maar ik neem mijn telefoon niet mee, dus mijn stappen aantal vandaag zal amper boven de 4000 komen 😅Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb een Garmin 235, behoorlijk oud ding, maar echt heel goed met gps signalen vinden. Ik gebruik die om de afstanden en snelheid te meten, maar niet voor stappen. Tegenwoordig kun je dat allemaal met een normale telefoon doen, maar die dingen zijn zo lomp. Smartwatches vind ik dom en duur en onnodigquote:![]()
![]()
![]()
Geen idee wat er misging, maar we vonden het geen van beiden lekker iig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet niet wat jullie er mee gedaan hebben, maar zo smaken de mijne nietIk heb er één en ik ben er trots op
Je houdt van raadsels. Ik zit te twijfelen tussen Almere en Sittard.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De mooiste stad van het land natuurlijk!![]()
![]()
Er is er maar een de mooiste en dat is Amsterdam!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Je houdt van raadsels. Ik zit te twijfelen tussen Almere en Sittard.Ik heb er één en ik ben er trots op
Groningen![]()
Zo is dat..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een stuk mooier dan Almere of Amsterdam. Maar smaken verschillen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Amsterdamquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De mooiste stad van het land natuurlijk!
.
FeestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gmta!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Waarom dat?
Ik nog niet.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ben dat nooit
Hoppaaaaaaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopsakee"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die bloemen of ander kunstig groen idd... geen flauw idee wat ik daarmee moetquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik eet dat altijd gewoon op. Maar ik eet ook decoratie dingen als eetbare bloemen bij een gerecht op. Je hebt er toch voor betaald![]()
Niet dat ik een expert ben
♡♡♡♡![]()
Ik laat het altijd gewoon liggenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja die bloemen of ander kunstig groen idd... geen flauw idee wat ik daarmee moet
![]()
Puntos![]()
Jammiequote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
In Bretagne waren de pannenkoeken ook van voornamelijk boekweit, en dan hartige dingen erop. Prima te eten. Galette
[ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
Cola
Ja wijn gvd!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
![]()
Maar dan geen strafblad? Of kun je gewoon president worden met strafblad?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:46 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)devergoeding-betalen♡♡♡♡![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
zal wel geen strafbladquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar dan geen strafblad? Of kun je gewoon president worden met strafblad?![]()
* Homijn wil meer puntenMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Ik ook.. maar zijn bijna opquote:
Dat is wel heel veel noodlesoupquote:
Nee, geen strafblad. Dit was een civiele rechtzaak en geen strafrechtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar dan geen strafblad? Of kun je gewoon president worden met strafblad?![]()
Heb je ieder geval een lange tijd geen trek meerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was ook verbaasd dat ik dat op had"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ah oké. Garmins zijn idd wel goed met afstanden idd.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een Garmin 235, behoorlijk oud ding, maar echt heel goed met gps signalen vinden. Ik gebruik die om de afstanden en snelheid te meten, maar niet voor stappen. Tegenwoordig kun je dat allemaal met een normale telefoon doen, maar die dingen zijn zo lomp. Smartwatches vind ik dom en duur en onnodigOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ah ok..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, geen strafblad. Dit was een civiele rechtzaak en geen strafrecht
Maar las ff snel iets over schuldig bevonden aan aanranding oid♡♡♡♡![]()
Je moet toch juist de meest zware criminele dingen doen waar je als normaal mens miljarden jaren celstraf voor krijgt om Überhaupt in de buurt van een kans te komen om president van Amerika te worden
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: