Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-01-2024 14:31SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
ik ken het helemaal niet, lekker wel dus? waar smaakt t naar?quote:
Op de kruising.quote:
Kan al leegquote:
Aardbei limoenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik ken het helemaal niet, lekker wel dus? waar smaakt t naar?
Ik wist hetquote:
Sangriaquote:
Boodschappen laten bezorgen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil statiegeldblikken meenemen naar boodschappen maar gelukkig niet gedaan, zaterdagmiddag en natuurlijk druk
lol ik ben hier ook schuldig aan....quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:06 schreef Rob het volgende:
[..]
Boodschappen laten bezorgen.
Nemen ook emballage mee terug.
Word je lui van en ik heb er 4 in de buurt en doe meestal kleinere boodschappenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:06 schreef Rob het volgende:
[..]
Boodschappen laten bezorgen.
Nemen ook emballage mee terug.
ik ook? het punt is, die bezorger is meestal sneller als dat ik naar de supermarkt loop en dan ga wachten op iedereen die de gangpaden blokkeert en het "winkelen" zien als uitje om ff te praten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Word je lui van en ik heb er 4 in de buurt en doe meestal kleinere boodschappen
Bij mij vraagt de bezorger hoeveel blik/fles statiegeld en tikt dat in.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:08 schreef kree het volgende:
[..]
lol ik ben hier ook schuldig aan....
vraag me nog steeds af of ze je dan oplichten, maargoed het is die 1-2 euro wel waard voor me om niet langs opa en oma te moeten crossen met mn karretje in de supermarkt.
Ja prima dan doe je dat tochquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:13 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook? het punt is, die bezorger is meestal sneller als dat ik naar de supermarkt loop en dan ga wachten op iedereen die de gangpaden blokkeert en het "winkelen" zien als uitje om ff te praten.
fuck up. ik heb er geen zin in dus.... ok dan nog wachten bij de poortjes of kassa en weer terug lopen.
echt het is 8 min lopen hooguit voor me. maar besteldienst is er sneller als ik naar de supermarkt ga. ;')
Heb t koudquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:15 schreef Rob het volgende:
[..]
's winters is het koud, als het vriest.
jaja hier ook als ik bestel alles via Picnic. maar doe meestal nog wel eens wat met flink en dier nemen dat niet mee terug.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:14 schreef Rob het volgende:
[..]
Bij mij vraagt de bezorger hoeveel blik/fles statiegeld en tikt dat in.
haha ja nou denk ik ook, t voelt soms beetje lomp of lui wel voor mijn gevoel, maarja makkelijk is het welquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja prima dan doe je dat toch
hier wel. en was trouwens ook met die Picnic wagentjes want kon eerst hier ook niet. maar heel snel erna ineens wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn wijk is nog vrij van flitsbezorgers. Als ik kwartiertje verder fiets word ik zo'n beetje overhoop gereden
Ahquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
hier wel. en was trouwens ook met die Picnic wagentjes want kon eerst hier ook niet. maar heel snel erna ineens wel.
zeg ff btw want heb bonuscodes. hahahaha
Bonuscodes van Picnic?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
hier wel. en was trouwens ook met die Picnic wagentjes want kon eerst hier ook niet. maar heel snel erna ineens wel.
zeg ff btw want heb bonuscodes. hahahaha
ja als er nieuwe klant is enzo, althans deed ie eerder. krijg je beide wat korting enzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |