Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Dank!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Murp, Straatcommando. GGMM Netsplitter, Sked, Opa.Bakkebaard, Pharkus
Achter straatcommando moet een . dus Straatcommando.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Zie net dat ik een , na GGMM vergeten benquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het was duidelijk genoeg hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie net dat ik een , na GGMM vergeten ben
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik kan niet antwoorden op DM's, te jong account. Maar nee
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:17 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik kan niet antwoorden op DM's, te jong account. Maar neejammer wel
![]()
Ik vind het niet jammer dat ik mezelf ben
Gewoon nog een keer nemen, je heet speklap of nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
die had ik al bij m'n ontbijtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Of een speklap in kleine blokjes snijden en door de stamppot heen roeren
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat is echt genot, en dan zo'n put aan jusquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
Of een speklap in kleine blokjes snijden en door de stamppot heen roerenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
LekkerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
jouw lever heeft een paar zware dagen hequote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik weet nooit of t de bedoeling is dat je fruit in cocktails of op de rand v t glas op moet eten..
♡♡♡♡![]()
De enige juiste manier van het nuttige van een cocktail is het wegflikkeren ervan en diegene die hem gebracht heeft snoei en snoei hard in het gezicht klappen en op duidelijke doch harde toon sommeren zo snel mogelijk een ijskoude halve liter kwaliteit bier te gaan halen!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet nooit of t de bedoeling is dat je fruit in cocktails of op de rand v t glas op moet eten..Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik wacht even op de experts..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De enige juiste manier van het nuttige van een cocktail is het wegflikkeren ervan en diegene die hem gebracht heeft snoei en snoei hard in het gezicht klappen en op duidelijke doch harde toon sommeren zo snel mogelijk een ijskoude halve liter kwaliteit bier te gaan halen!♡♡♡♡![]()
Die zullen het beamen of kwaliteitsbier verwisselen met een half liter blik lauwe Schultenbrauquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik wacht even op de experts..
Maar cocktailsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zullen het beamen of kwaliteitsbier verwisselen met een half liter blik lauwe Schultenbrau
♡♡♡♡![]()
Immer onderschikt aan een lekkere koude goed gele paterquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Immer onderschikt aan een lekkere koude goed gele pater
♡♡♡♡![]()
Je bedoelt deze emoticon zeker:quote:
Ja sowieso maatquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
jouw lever heeft een paar zware dagen he![]()
![]()
Ik heb ze gewoon opgegeten hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet nooit of t de bedoeling is dat je fruit in cocktails of op de rand v t glas op moet eten..![]()
![]()
Mazi is gewoon op trainingskamp om zich voor te bereiden op een week lang carnaval vieren
Coño bo mamaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:57 schreef DerRabbit het volgende:
Mazi is gewoon op trainingskamp om zich voor te bereiden op een week lang carnaval vieren![]()
Neehoorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt deze emoticon zeker:♡♡♡♡![]()
Zoveel wegen.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Maz bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: