jouw lever heeft een paar zware dagen hequote:
De enige juiste manier van het nuttige van een cocktail is het wegflikkeren ervan en diegene die hem gebracht heeft snoei en snoei hard in het gezicht klappen en op duidelijke doch harde toon sommeren zo snel mogelijk een ijskoude halve liter kwaliteit bier te gaan halen!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet nooit of t de bedoeling is dat je fruit in cocktails of op de rand v t glas op moet eten..
Ik wacht even op de experts..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De enige juiste manier van het nuttige van een cocktail is het wegflikkeren ervan en diegene die hem gebracht heeft snoei en snoei hard in het gezicht klappen en op duidelijke doch harde toon sommeren zo snel mogelijk een ijskoude halve liter kwaliteit bier te gaan halen!
Die zullen het beamen of kwaliteitsbier verwisselen met een half liter blik lauwe Schultenbrauquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik wacht even op de experts..
Maar cocktailsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zullen het beamen of kwaliteitsbier verwisselen met een half liter blik lauwe Schultenbrau
Immer onderschikt aan een lekkere koude goed gele paterquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Immer onderschikt aan een lekkere koude goed gele pater
Je bedoelt deze emoticon zeker:quote:
Ja sowieso maatquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
jouw lever heeft een paar zware dagen he
Ik heb ze gewoon opgegeten hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet nooit of t de bedoeling is dat je fruit in cocktails of op de rand v t glas op moet eten..
Coño bo mamaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:57 schreef DerRabbit het volgende:
Mazi is gewoon op trainingskamp om zich voor te bereiden op een week lang carnaval vieren
Neehoorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt deze emoticon zeker:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |