Weet ik, maar het is nu eenmaal mijn act dat ik dat af en toe zeg.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat er iemand mee? Gaan we zuipen en dansen
Nee. @Rob wilde perse pannenkoeken eten vandaag, en had bloem besteld bij de Jumbo. Alleen had hij per ongeluk volkoren spul besteld. De eerste pannenkoek met spek was voor mij, maar de binnenkant van dat ding leek wel gevuld met glijmiddel. Ik ging er bijna van over m'n nek.quote:
Ach ja. Hij kon het ook niet helpen. Soms zit het mee en soms zit het tegen.quote:
Zo is dat, en chips kan ook lekker zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach ja. Hij kon het ook niet helpen. Soms zit het mee en soms zit het tegen.
Dat is dan wel balen zeg.. als je twee keer wat eet en het is niet lekkerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. @:Rob wilde perse pannenkoeken eten vandaag, en had bloem besteld bij de Jumbo. Alleen had hij per ongeluk volkoren spul besteld. De eerste pannenkoek met spek was voor mij, maar de binnenkant van dat ding leek wel gevuld met glijmiddel. Ik ging er bijna van over m'n nek.
Hij heeft nog geprobeerd om de rest op te bakken en zelf op te eten, maar na de tweede gaf ook hij het op omdat het ranzig smaakte.
Ik had een blik een knakworstjes open getrokken, maar dat bleken runder knakworsten te zijn, wat ook niet smaak bevorderend werkt als je de normale van varkensvlees verwacht te proeven.
Dus ik ga zo maar een zak chips wegsnaaien als avond maaltijd
Tevens :
* DJMO schopt @:ToT naar messenger
Ook als de binnenkant naar sperms en glijmiddel smaakt?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bak altijd pannenkoeken met volkorenmeel en boekweit. Geen problemen mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |