Weet ik, maar het is nu eenmaal mijn act dat ik dat af en toe zeg.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat er iemand mee? Gaan we zuipen en dansen
Nee. @Rob wilde perse pannenkoeken eten vandaag, en had bloem besteld bij de Jumbo. Alleen had hij per ongeluk volkoren spul besteld. De eerste pannenkoek met spek was voor mij, maar de binnenkant van dat ding leek wel gevuld met glijmiddel. Ik ging er bijna van over m'n nek.quote:
Ach ja. Hij kon het ook niet helpen. Soms zit het mee en soms zit het tegen.quote:
Zo is dat, en chips kan ook lekker zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach ja. Hij kon het ook niet helpen. Soms zit het mee en soms zit het tegen.
Dat is dan wel balen zeg.. als je twee keer wat eet en het is niet lekkerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. @:Rob wilde perse pannenkoeken eten vandaag, en had bloem besteld bij de Jumbo. Alleen had hij per ongeluk volkoren spul besteld. De eerste pannenkoek met spek was voor mij, maar de binnenkant van dat ding leek wel gevuld met glijmiddel. Ik ging er bijna van over m'n nek.
Hij heeft nog geprobeerd om de rest op te bakken en zelf op te eten, maar na de tweede gaf ook hij het op omdat het ranzig smaakte.
Ik had een blik een knakworstjes open getrokken, maar dat bleken runder knakworsten te zijn, wat ook niet smaak bevorderend werkt als je de normale van varkensvlees verwacht te proeven.
Dus ik ga zo maar een zak chips wegsnaaien als avond maaltijd
Tevens :
* DJMO schopt @:ToT naar messenger
Ook als de binnenkant naar sperms en glijmiddel smaakt?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bak altijd pannenkoeken met volkorenmeel en boekweit. Geen problemen mee
Ik doe altijd gestampte muisjes op mijn pannenkoekenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker dan🤢quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. @:Rob wilde perse pannenkoeken eten vandaag, en had bloem besteld bij de Jumbo. Alleen had hij per ongeluk volkoren spul besteld. De eerste pannenkoek met spek was voor mij, maar de binnenkant van dat ding leek wel gevuld met glijmiddel. Ik ging er bijna van over m'n nek.
Hij heeft nog geprobeerd om de rest op te bakken en zelf op te eten, maar na de tweede gaf ook hij het op omdat het ranzig smaakte.
Ik had een blik een knakworstjes open getrokken, maar dat bleken runder knakworsten te zijn, wat ook niet smaak bevorderend werkt als je de normale van varkensvlees verwacht te proeven.
Dus ik ga zo maar een zak chips wegsnaaien als avond maaltijd
Tevens :
* DJMO schopt @:ToT naar messenger
Stamp je die zelfquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik doe altijd gestampte muisjes op mijn pannenkoeken
Ja, je bent een stampertje of je bent het niet.quote:
Ik kom wel dansen. Zuipen mag jij doenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat er iemand mee? Gaan we zuipen en dansen
True hahaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, je bent een stampertje of je bent het niet.
Weet niet wat jullie er mee gedaan hebben, maar zo smaken de mijne nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook als de binnenkant naar sperms en glijmiddel smaakt?
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kom wel dansen. Zuipen mag jij doen
In Bretagne waren de pannenkoeken ook van voornamelijk boekweit, en dan hartige dingen erop. Prima te eten. Galettequote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Met stroop en poedersuiker of met kaas of plakjes worstquote:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met stroop en poedersuiker of met kaas of plakjes worst
1. Misschien moet @Rob wat meer ananas eten, dat schijnt de smaak van sperma te verbeterenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook als de binnenkant naar sperms en glijmiddel smaakt?
Moonchipsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:02 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Zo is dat, en chips kan ook lekker zijn![]()
De mooiste stad van het land natuurlijk!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Welke stad was dat?
Ik ook trouwens.
Had jij geen smartwatch?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag nog een uurtje of zo rennen, iets van 10 KM. Maar ik neem mijn telefoon niet mee, dus mijn stappen aantal vandaag zal amper boven de 4000 komen 😅
Ik heb een Garmin 235, behoorlijk oud ding, maar echt heel goed met gps signalen vinden. Ik gebruik die om de afstanden en snelheid te meten, maar niet voor stappen. Tegenwoordig kun je dat allemaal met een normale telefoon doen, maar die dingen zijn zo lomp. Smartwatches vind ik dom en duur en onnodigquote:
Geen idee wat er misging, maar we vonden het geen van beiden lekker iig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet niet wat jullie er mee gedaan hebben, maar zo smaken de mijne niet
Je houdt van raadsels. Ik zit te twijfelen tussen Almere en Sittard.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De mooiste stad van het land natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |