week vakantie is een week lang feestquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
heej maar Mazietje. had je feestje dan ofzo?
Ik drink bier inde zonquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
heej maar Mazietje. had je feestje dan ofzo?
Pijn in mijn knie dus...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahaha wilde dat ik daar was enzo. naja. helaas behalve 1 dag was het deze week compleet ruk weer.quote:
Kan. Ik gebruik een soort van poeder, maar doet het zelfde. Alleen vind ik over koffie poeder en dat kleeft als een gek. En zolang duurt het schoonmaken ook niet en het hoeft maar om de 3 maandenquote:
Trots op je. Ik moet dat morgen ook maar gaan doenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 15km door het buitengebied gestruind. #moe
Oké. Ik doe het altijd met azijn. Werkt als een treinquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan. Ik gebruik een soort van poeder, maar doet het zelfde. Alleen vind ik over koffie poeder en dat kleeft als een gek. En zolang duurt het schoonmaken ook niet en het hoeft maar om de 3 maanden
Ik was heel onbewust al een week niet buiten geweestquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Trots op je. Ik moet dat morgen ook maar gaan doen
Mijn dieptepunt was woensdag, toen ik zag dat ik maar 400 stappen had gedaan die dagquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was heel onbewust al een week niet buiten geweest![]()
4 keer naar de wc en een keer naar de douche?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dieptepunt was woensdag, toen ik zag dat ik maar 400 stappen had gedaan die dag
Dit apparaat heeft een soort back flush mechanisme en om dat schoon te maken kan ik geen azijn gebruiken. Maar voor de rest zou azijn prima werken. Azijn is een van de meest ondergewaardeerde schoonmaak middelen in de keukenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Oké. Ik doe het altijd met azijn. Werkt als een trein
Ik kan me niet meer herinneren of ik die dag had gedouchtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
4 keer naar de wc en een keer naar de douche?
Ik heb meestal de minste stappen in het weekend.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren of ik die dag had gedoucht
Marco?quote:
Ik heb vandaag door de stad gewandeldquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Trots op je. Ik moet dat morgen ook maar gaan doen
Welke stad was dat?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag door de stad gewandeld
Hier is het altijd feest...quote:
Ik ga vanmiddag nog een uurtje of zo rennen, iets van 10 KM. Maar ik neem mijn telefoon niet mee, dus mijn stappen aantal vandaag zal amper boven de 4000 komen 😅quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag door de stad gewandeld
Sinds donderdag 11:23quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:22 schreef Homijn het volgende:
Sinds wanneer sta ik 30 punten achter de #38?
Kutspelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |