Lekkerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:38 schreef kree het volgende:
[..]
haha peukje bij, goed idee doe er eentje met je mee hier
Das minder ja.quote:
De dag kruipt voorbij.quote:
Wat is een og?quote:
Originalquote:
Ik eet dat altijd gewoon op. Maar ik eet ook decoratie dingen als eetbare bloemen bij een gerecht op. Je hebt er toch voor betaaldquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet nooit of t de bedoeling is dat je fruit in cocktails of op de rand v t glas op moet eten..
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Geen idee maar betaal ervoor, dus ik eet alles op
Boomer troublesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:54 schreef kree het volgende:
GVD echt die telefoon van werk, ok is er een auto update uitgevoerd, weet ik veel gaat vanzelf.
En nu kan ik nergens meer in. ja kies andere optie. maar ze hebben die mobiel zo geblokkeerd dat ik eerst een verificatie moet hebben. Echt slim ook dat ie dan naar je mobiel gaat waar je niet je sim code 0000 kunt intypen voor ie verder gaat.
krijg geen reet binnen dus. ok denk je inloggen via computer. LOL kan niet want verificatiecode op mobiel.
GVD
nou het is vrij kut, want ok zag sms nog en dacht moet ff helpen. hahaha maar naja nu geen idee meer dus??quote:
Kusjesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:00 schreef kree het volgende:
IT mensen. echt help me jongens en meiden
hahaha het is dat ik weet waar ik maandag moet zijn nog. maar dit is vrij kut. kan niet bellen etc niks. gelukkig heb ik eigen mobiel. maarja maakt ook net uit maandag is IT er weer....quote:
Ik ben beetje aangeschoten dus kan je alleen kusjes gevenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:02 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha het is dat ik weet waar ik maandag moet zijn nog. maar dit is vrij kut. kan niet bellen etc niks. gelukkig heb ik eigen mobiel. maarja maakt ook net uit maandag is IT er weer....
owh maakt niet uit, kusjes en knuffel hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben beetje aangeschoten dus kan je alleen kusjes geven
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:03 schreef kree het volgende:
[..]
owh maakt niet uit, kusjes en knuffel hoor
Op de knietjesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben beetje aangeschoten dus kan je alleen kusjes geven
Azijn een optie?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:54 schreef devzero het volgende:
Ik ben echt heel blij met mijn halfautomaat espressomachine. Maar schoonmaken is best een karwei 😅 Het kraanwater hier is best hard, dus moet regelmatig ontkalken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |