Maar ik wil dan wel een feestje op wielen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat schijt Weerwolven, hoop morgen avond echt op een feestje na de exit ....
en een live zangerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ik wil dan wel een feestje op wielen.![]()
![]()
Frank van Etten.quote:
Karen is veel te lief.quote:
Ik hou van mensen die op deze manier over zichzelf praten.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:47 schreef engine het volgende:
Jimmy: "Ik zie er heel snel uit alsof je subsidie voor mij krijgt"
Ja zelfspot is humorquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik hou van mensen die op deze manier over zichzelf praten.
Jimmy is best wel leukquote:
iets langer en hij gaat burgerlijk wordenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:33 schreef odie22 het volgende:
lenie denkt tussen de 70 en 80 dagen, nou voor jou is het 20 hoor
Best verrassend dat Ashley hoger staat dan Alicequote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:40 schreef ledn81 het volgende:
update na ongeveer 400 stemmen
[ afbeelding ]
Via twitter wordt veel opgeroepen om Ashley te stemmen omdat Alice toch al safe is. Ben idd benieuwd naar de uitslag morgenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Best verrassend dat Ashley hoger staat dan Alice
Ze zijn weer naar het Torentje geweest.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat liggen ze er lamlendig beij
Oh ik heb die woke kabouter sinds deze week. Maar ik heb de Ronahi kookvideo ook nog in de pijplijnquote:
Dan horen ze toch heerlijk te snurkenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn weer naar het Torentje geweest.
Huppekee, kan rustig Ajax kijken morgen, den Lenie gaat weer terug naar zijn hok op wielen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:57 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat YT pollen blijft altijd beetje apart iets nog
https://www.youtube.com/post/Ugkx75eVl0TzZVjOUN7_wv-QgwsXudT6EJps
Toch wel jammerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Huppekee, kan rustig Ajax kijken morgen, den Lenie gaat weer terug naar zijn hok op wielen.
100 stemmen maar, dat YT stemmen is even testje nog. heb daar wel 2700 volgers, maar snap dat hele pollen daar nog niet zo goed :pquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Huppekee, kan rustig Ajax kijken morgen, den Lenie gaat weer terug naar zijn hok op wielen.
Nee, echt niet. Ik vind het echt een pauper, met zijn grote bek. Denkt dat hij heel wat is.quote:
Hij heeft een grote bek, maar ik denk dat het er toch wel stil wordt zonder hemquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik vind het echt een pauper, met zijn grote bek. Denkt dat hij heel wat is.
Ja eens maar toch, voor ons als kijker wel leuk als er iemand is waar je je lekker aan kan ergeren, nog een paar weken of zo. Gewoon lekker.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik vind het echt een pauper, met zijn grote bek. Denkt dat hij heel wat is.
Mee eensquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja eens maar toch, voor ons als kijker wel leuk als er iemand is waar je je lekker aan kan ergeren, nog een paar weken of zo. Gewoon lekker.
Maar gezien alle polls gaat hij morgen terug naar kampcity
Deze niet gezien Mario?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:05 schreef mario390 het volgende:
ik bekwam nu erst de post te
zien van de topic om half 9
Daar hebben we Dramariana toch al voor?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja eens maar toch, voor ons als kijker wel leuk als er iemand is waar je je lekker aan kan ergeren, nog een paar weken of zo. Gewoon lekker.
Maar gezien alle polls gaat hij morgen terug naar kampcity
Ook inderdaad, maar 2 is beter dan 1quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:30 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Daar hebben we Dramariana toch al voor?
Ach dat is elk jaar. Ik snap niet waarom de stagiaires (lezen jullie mee?) die debiele themas verzinnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
De fucked up van deze week valt erg tegen
Leuke week, maar maak de naam waar
Ze hebben in de live uitzending misschien nog een twist.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
De fucked up van deze week valt erg tegen
Leuke week, maar maak de naam waar
Die geheime missie was leuk, maar niet specifiek FUquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ach dat is elk jaar. Ik snap niet waarom de stagiaires (lezen jullie mee?) die debiele themas verzinnen.
Gaat eigenlijk nooit ergens over en valt altijd tegen
Ja omdat ze zich vaak afzondert.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:10 schreef ledn81 het volgende:
Lenie denkt dat Alice morgen naar huis gaat
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:22 schreef BB-King het volgende:
Den Danny en den Lenie liggen nog even op de zetel praten.
Over hoe de live zal verlopen en het inpakken van de koffers.
Den Lenie wil deze bank ook in de woonwagen..quote:
Die wordt als eerste vrijgesteld morgen gast, lekker voor je.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:10 schreef ledn81 het volgende:
Lenie denkt dat Alice morgen naar huis gaat
Is ook de enige poll waar dit is.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Best verrassend dat Ashley hoger staat dan Alice
Goedemorgen Koos.En toch moet ik het eerst zien voordat ik het geloof.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 05:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is ook de enige poll waar dit is.
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 05:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Koos.En toch moet ik het eerst zien voordat ik het geloof.
Denk je dat? Ik neem aan dat er vanaf nu iedere week een uit moetquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:00 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ze mogen natuurlijk uitslapen vandaag...![]()
Zou vanavond ook de nieuwe bewoner naar binnen wandelen?
Ooh ik was in de veronderstelling dat er nog 1 bij zou komen... dan zit ik helemaal fout haha...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je dat? Ik neem aan dat er vanaf nu iedere week een uit moet
Misschien zit ik wel fout, de tijd zal het leren.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik was in de veronderstelling dat er nog 1 bij zou komen... dan zit ik helemaal fout haha...
Ja dat wordt drama, de laaste 5 waren ook niet echt makkelijk..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:17 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat er ook nog wel 1 bij komt
Maar die gaat echt moeite hebben in de groep te komen
Als het zo is, zou het echt vanavond moeten zijn (denk ik)...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien zit ik wel fout, de tijd zal het leren.
In geval van een man een potentiële lover voor Ariequote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als het zo is, zou het echt vanavond moeten zijn (denk ik)...
Jahhhh.....quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
In geval van een man een potentiële lover voor Arie
Die wil zondag naar huis toch? Of is ze alweer terug gekrabbeld?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das zieligquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij de Pol veel later heeft ingestart. mensen hebben nu het besef dat Alice nu al wel safe is. Alle andere pols zijn wat ouder.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 05:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is ook de enige poll waar dit is.
Ze had al 20x thuis geweest vanwege de koffie...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die wil zondag naar huis toch? Of is ze alweer terug gekrabbeld?
Ik heb 6 keer op lenie gestemdquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen Cos![]()
Ben benieuwd vanavond maar denk idd Lenie vertrekken
Huh Ariana? Gisteren zei ze dat ze allemaal wilde blijven... zijzelf ook!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die wil zondag naar huis toch? Of is ze alweer terug gekrabbeld?
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb 6 keer op lenie gestemdvan mij mag ashley vertrekken
Ik las toch ergens dat ze gezegd had weg te willen en dan zondag pas.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Huh Ariana? Gisteren zei ze dat ze allemaal wilde blijven... zijzelf ook!
Nou dat zou echt lullig zijn terwijl er vanavond iemand MOET vertrekken... laat ze dan vanavond opbokken!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las toch ergens dat ze gezegd had weg te willen en dan zondag pas.
Ja sorryquote:
Ik zei nog dan gaat weer niet een van de genomineerde naar huis die mag dan weer terug komen Zo is het niet leuk meerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat zou echt lullig zijn terwijl er vanavond iemand MOET vertrekken... laat ze dan vanavond opbokken!
Jep gistermiddagquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee aan Lenie heb je wat met zijn kattengemiauw de hele tijdquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Ashley had er allang niet meer moeten zijn en Alice is een nietszeggend persoon met goede billen. Heb je niks aan.
Heb je de gesprekken gevolgd van Alice. Altijd belangstelling hebben in anderen. Gister was een leuke stream Alice dag hahaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Ashley had er allang niet meer moeten zijn en Alice is een nietszeggend persoon met goede billen. Heb je niks aan.
Ja ook niet. Maar door zijn gejank gebeurd er wel wat in het huisquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee aan Lenie heb je wat met zijn kattengemiauw de hele tijd
Daar heb je ook wel weer gelijk in maar ik vind het ook lullig als er 1 moet gaan die niet wil terwijl er 1 graag naar huis wil... het is een beetje dubbel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zei nog dan gaat weer niet een van de genomineerde naar huis die mag dan weer terug komen Zo is het niet leuk meer
Thnxquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep gistermiddag
In gesprek met Karen
En dan ging ze zondag
Want dan was er al 1 uit
Die gunde ze het niet om te blijven
Vind haar een frisse windquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je de gesprekken gevolgd van Alice. Altijd belangstelling hebben in anderen. Gister was een leuke stream Alice dag haha
Wat een takkewijf...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep gistermiddag
In gesprek met Karen
En dan ging ze zondag
Want dan was er al 1 uit
Die gunde ze het niet om te blijven
Ariana is gewoon een krengquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer gelijk in maar ik vind het ook lullig als er 1 moet gaan die niet wil terwijl er 1 graag naar huis wil... het is een beetje dubbel.
Als ik goede gesprekken wil zien, dan kijk ik wel naar een praat programma. Ik vind het gewoon niks sorry voor alle alice loversquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je de gesprekken gevolgd van Alice. Altijd belangstelling hebben in anderen. Gister was een leuke stream Alice dag haha
Die spoort echt niet, die heeft dringend hulp nodig...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ariana is gewoon een kreng
Ze wilde gaan omdat ze weer beweerde dat Tom niks tegen haar zei ( beeldmateriaal zegt wat anders)
En Tom heeft haar hele ervaring daar verpest
Danny neemt de rol wel over van Leniequote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:46 schreef Ireth het volgende:
Eerlijk is eerlijk, types als Lenie,Ashley en Arie maakt het wel leuker om naar te kijken, anders krijg je een soort van Huize Rusthoeve online idee...
Ariane levert genoeg ergenissen op haha. Ik ben klaar met het dwingende van lenie en zeker na dat gedoe met die koffers. Bovendien manipuleert hij die jongere knullen en die laten het zelf gebeuren natuurlijk. En met die stemming was hij ook vervelend en verweet hij Alice in het het huis dat ze niet op hem had gestemd. Alsof dat verplicht wasquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Als ik goede gesprekken wil zien, dan kijk ik wel naar een praat programma. Ik vind het gewoon niks sorry voor alle alice lovers
Maar goed ik vind alledrie niks. Maar door lenie gebeurd er wel veel in het huis. En je hebt altijd een irritatie nodig in het huis
lde dan zeggenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die spoort echt niet, die heeft dringend hulp nodig...
Ik hoorde haar gisteren ook zeggen dat ze niet weg wilde.. en nu door Tom wel ze de pleiterik maken..
Ik vind Alice zo wijs voor haar leeftijd daar kan menigeen nog een puntje aan zuigen..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind haar een frisse wind
Lekker haar eigen ding
Goede gesprekken
Nu nog minder make uppen
Ja dat heeft ze ook gezegden dat het dan komt om dat ze genegeerd wordtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Randy en Ty zijn veel leuker zonder Lenie inderdaadquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ariane levert genoeg ergenissen op haha. Ik ben klaar met het dwingende van lenie en zeker na dat gedoe met die koffers. Bovendien manipuleert hij die jongere knullen en die laten het zelf gebeuren natuurlijk. En met die stemming was hij ook vervelend en verweet hij Alice in het het huis dat ze niet op hem had gestemd. Alsof dat verplicht was
die laatste zin? nlquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoorde haar gisteren ook zeggen dat ze niet weg wilde.. en nu door Tom wel ze de pleiterik maken..
Randyquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:51 schreef happyme28 het volgende:
GoedemorgenIs er al iemand wakker in de hut?
Er tussen uit piepenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
ok dank, dan snap ik het gewoon niet
Echt...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:50 schreef greysbones het volgende:
Ze wi
[..]
lde dan zeggen
Ik ga
Omdat 1 persoon hier niet met mij praat en mij negeert
Mogen jullie zelf uitzoeken wie dat is![]()
![]()
echt nooit van gehoordquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er tussen uit piepen
Weg gaan
Naar huis
Ooh okidoki..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niks aan de hand, Rinardo snapte "pleiterik" niet
Ik ook nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niks aan de hand, Rinardo snapte "pleiterik" niet
Echt Haags...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
Misschien komt het uit het Amsterdams ofzo
Geen idee
Maar woon op de Veluwe en ken het ook
Edit Rotterdams is het
Hier geen problemen...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:00 schreef Ireth het volgende:
Storing op videoland??? Hij start hier elke keer opnieuw op??
Ze hebben een zware avond voor de boeg, ze mogen zeker uitslapenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:05 schreef Frummelie het volgende:
Wakker worden!!!...BB zet eens een gezellie hard deuntje op..
Vanavond feestje!!!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben een zware avond voor de boeg, ze mogen zeker uitslapen
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:01 schreef rinardo het volgende:
website Encyclo zegt dat het Amsterdams is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn wakker
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:05 schreef Frummelie het volgende:
Wakker worden!!!...BB zet eens een gezellie hard deuntje op..
Ben benieuwd, volgens mij waren er vorig jaar ook niet veel feestjes toch?quote:
Dat wordt heerlijke TV vanavondquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:14 schreef Koos1958 het volgende:
Allermooiste live vanavond lijkt me het gezicht van lenie als Alice als 1e vrijgesteld wordt. Hij zegt tegen iedereen dat zij eruit gaat en praat niet best over ashley
Alice of ashley??quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:14 schreef Koos1958 het volgende:
Allermooiste live vanavond lijkt me het gezicht van lenie als Alice als 1e vrijgesteld wordt. Hij zegt tegen iedereen dat zij eruit gaat en praat niet best over ashley
Nee klopt en die er waren duurde heel kort en nog gewoon met licht aanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd, volgens mij waren er vorig jaar ook niet veel feestjes toch?
hebben ze gedaan allemaal hahaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:12 schreef greysbones het volgende:
Ow jee
Ariana komt er achter dat anderen heel laat naar bed zijn gegaan
Dat wordt een dingetje
Ze hadden in ieder geval veel lolquote:
Vond hem er raar bij zitten, dacht al wat doet hij tochquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond hem er raar bij zitten, dacht al wat doet hij toch
En het gezicht van Ariana na de vraag van Geraldine. "Ariana, hoe zit het nou met die situatie van jou en Tom"quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:14 schreef Koos1958 het volgende:
Daar is ze toe in staat.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En het gezicht van Ariana na de vraag van Geraldine. "Ariana, hoe zit het nou met die situatie van jou en Tom"
ohhhh dat wil ik wel zien jah, dat moet Ariane ook zien eigenlijkquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden in ieder geval veel lol
Misschien heeft @:Ledn81 wel een filmpje van een tijgerende Karen bij Tom
app der evenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En het gezicht van Ariana na de vraag van Geraldine. "Ariana, hoe zit het nou met die situatie van jou en Tom"
Ze hebben het zo zwaar in het BB huis..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben een zware avond voor de boeg, ze mogen zeker uitslapen
ze haalde net wel de rulletjes tussen der tieten vandaanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bij die Ariana komt er ook geen druppel water op haar lijf he
Ik zou het niet kunnen zo een hele dag hangen en niets kunnen doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze hebben het zo zwaar in het BB huis..... was het maar zo'n feest..
nah die moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:26 schreef greysbones het volgende:
Ariana die sliep wil zich bemoeien met hoe laat ashley in bed lag
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze haalde net wel de rulletjes tussen der tieten vandaan
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
De pruik gaat vandaag gewassen wordeneven rustig aan.
Spuit11![]()
Lindsey-flashbacksquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bij die Ariana komt er ook geen druppel water op haar lijf he
Ik zou stapelgek worden.. daarom zou ik er nooit voor kiezen aan zoiets mee te doen..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen zo een hele dag hangen en niets kunnen doen.
Voorlopig zijn ze allemaal nog bezig met aankleden. Lenie gaat zich even opdrukken
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:40 schreef RelDaThief het volgende:
Ariana en haar schmink... een beetje zoals kerstlichtjes en slingers in een treurwilg hangen en hopen dat je dit jaar als kerstboom op het marktplein mag staan.
Ik zou het wel leuk vindenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Als het wat gaat worden met Tom en Karen in het huis ohhh dan is het huis echt te klein hoor hahah berg je dan maar en al helemaal Karen
ik maak me eigen nooit op alleen als ik uitga of ergens heen ga etentje ofzo maar dan heb ik hetzelfde makeup op als Ashley zag ik net ze gebruikt dezelfde bruinsel als wat ik heb ook en ja verder mascara en lippenstift ik doe zelf ook nog potloodje dat heeft zij niet gedaan netquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:56 schreef Puzzie het volgende:
Zit wel een hoop rommel op die koppen
[ afbeelding ]
Ik doe wel iets maar dat poederen heb ik nooit gedaan. Ik vind Ashley een prima meid maar ze maakt haar gezicht vreselijk bruin. Ik vind dat nep haar ook lelijk staan , maakt haar dom terwijl ze dat niet echt isquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik maak me eigen nooit op alleen als ik uitga of ergens heen ga etentje ofzo maar dan heb ik hetzelfde makeup op als Ashley zag ik net ze gebruikt dezelfde bruinsel als wat ik heb ook en ja verder mascara en lippenstift ik doe zelf ook nog potloodje dat heeft zij niet gedaan net
Ik kom niet verder dan een oogpotlood en mascara?? Ik zou niet eens weten met wat voor meuk allemaal hoe verder te doen??quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik maak me eigen nooit op alleen als ik uitga of ergens heen ga etentje ofzo maar dan heb ik hetzelfde makeup op als Ashley zag ik net ze gebruikt dezelfde bruinsel als wat ik heb ook en ja verder mascara en lippenstift ik doe zelf ook nog potloodje dat heeft zij niet gedaan net
Laatst had ze even helemaal niks op en vond die bleke huid haar juist wel goed staan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik doe wel iets maar dat poederen heb ik nooit gedaan. Ik vind Ashley een prima meid maar ze maakt haar gezicht vreselijk bruin. Ik vind dat nep haar ook lelijk staan , maakt haar dom terwijl ze dat niet echt is
Oogpotlood en mascara lukt me al nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan een oogpotlood en mascara?? Ik zou niet eens weten met wat voor meuk allemaal hoe verder te doen??
Ik vind haar een relaxte meid , ik heb het niet gezien maar ik geloof je meteenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:04 schreef engine het volgende:
[..]
Laatst had ze even helemaal niks op en vond die bleke huid haar juist wel goed staan.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:05 schreef engine het volgende:
[..]
Oogpotlood en mascara lukt me al niet
Ze had zelfs blosjes.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:04 schreef engine het volgende:
[..]
Laatst had ze even helemaal niks op en vond die bleke huid haar juist wel goed staan.
ja dat bruinsel lukt me ook nog wel doe wat op vinger en dan wat plekjes aantippen op gezicht en zoals Ash uitsmeren met een kwast haha je ziet echt verschil je haalt de oneffenheden weg word wel mooier vind ik ( doe alleen niet dagelijks want vind het een gedoe en eraf halen al helemaal haha) verdere meuk gebruik ik niet ja mascara dan en potlood net als Ashleyquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan een oogpotlood en mascara?? Ik zou niet eens weten met wat voor meuk allemaal hoe verder te doen??
Vroeger wel eyeliner en oogschaduw en mascara maar nu nog alleen mascara als ik wegga ,ik zie het niet meer om mooi lijntje te trekkenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:05 schreef engine het volgende:
[..]
Oogpotlood en mascara lukt me al niet
hoop ook echt dat ze blijftquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind haar een relaxte meid , ik heb het niet gezien maar ik geloof je meteen
dat kan ik dus niet eyelinerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Vroeger wel eyeliner en oogschaduw en mascara maar nu nog alleen mascara als ik wegga ,ik zie het niet meer om mooi lijntje te trekken
Neppersquote:
hahahah ja dat hoor ik idd ook vaak dat is voor mijn ook teveel sta in de winkel wel eens en dan uhhh wat is watquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
Je moet met een primer beginnen en dan foundation.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hahahah ja dat hoor ik idd ook vaak dat is voor mijn ook teveel sta in de winkel wel eens en dan uhhh wat is wat
zie Alice ook eind spuiten op der gezicht zodat het goed blijft zitten onee dat deed Sonja
quote:
Zou wel het beste zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
meteen de achterdeur open en doorlopen![]()
Dat zij hij vorige week ook...Maar nee, Danny heeft het goed.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:28 schreef Puzzie het volgende:
Danny heeft een goed gevoel over vandaag , het gaat goedkomen
Dat is zeker Oquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:46 schreef Ireth het volgende:
Eerlijk is eerlijk, types als Lenie,Ashley en Arie maakt het wel leuker om naar te kijken, anders krijg je een soort van Huize Rusthoeve online idee...
En wie weet komt er nog een bewoner bij die 'het gat wat Lenie achterlaat' overneemt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is zeker Oalleen gun ik het die Lenie niet. Als hij weg is dan staat er echt wel weer eentje op die zijn dominantie overneemt en kunnen we ons daar weer aan ergeren
Eens , Lenie is op een vervelende manier bepalend /dominant aanwezig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is zeker Oalleen gun ik het die Lenie niet. Als hij weg is dan staat er echt wel weer eentje op die zijn dominantie overneemt en kunnen we ons daar weer aan ergeren
Zij gaat echt niet naar huis.. loze dreigementen allemaal. Ze heeft gisteren best veel aandacht gekregen en ook zelfs van Tom dus die loopt weer met een nat kruis de hele dag. Nee die blijft echt welquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Danny Danone?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:34 schreef rinardo het volgende:
Mis alleen de achternaam van Danny nog
[ link | afbeelding ]
ja? ik dacht dat dat Fake was, kan natuurlijk echt zijn , ik zal eens googelenquote:
Nee is zijn echte naam dacht ik iddquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja? ik dacht dat dat Fake was, kan natuurlijk echt zijn , ik zal eens googelen
Ja die klikken ook leuk met elkaarquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:42 schreef engine het volgende:
Jimmy en Dilano zijn wel een grappig duo.
de tv sprong net al even op iets anders.. De stagiaires worden al getrained.. "vandaag mag er echt niets mis gaan"quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:42 schreef Frummelie het volgende:
Van mij mag het nu 20.00 uur zijn... ik heb zin in de live.. ben benieuwd hoe amateuristisch het er vanavond aan toe gaat..
Ja maar vind het zelf niet mooi, helemaal niet als ze van die grote jetsers laten zetten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hebben veel vrouwen tegenwoordig
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
de tv sprong net al even op iets anders.. De stagiaires worden al getrained.. "vandaag mag er echt niets mis gaan"
Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:45 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk hebben ze wel het geluid op orde tussen studio en huis.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
de tv sprong net al even op iets anders.. De stagiaires worden al getrained.. "vandaag mag er echt niets mis gaan"
Als ik haar zie dan ben ik altijd bang dat ze voorover flikkert... ik heb ook niks met nepborsten maar ieder z'n ding.. ik vind alleen die van Ashley te groot in verhouding met haar lichaam en dan vind ik het lelijk..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar vind het zelf niet mooi, helemaal niet als ze van die grote jetsers laten zetten.
Het is weer kippenhok de en zingt de andere praten
En dat we dan een SL krijgen tijdens de livequote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zul je zien dat ze de verkeerde kant van de draaideur openen en de verkeerde ineens in de studio staat
Er zal vast wel weer iets niet goed gaan.. zo rommelig ook altijd.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:42 schreef Frummelie het volgende:
Van mij mag het nu 20.00 uur zijn... ik heb zin in de live.. ben benieuwd hoe amateuristisch het er vanavond aan toe gaat..
Soms is het wel mooi vind ik en snap heel goed dat vrouwen het laten doen en ook goed dat het kan. Er is wel een verschil in wat voor model je laat plaatsen. Soms willen vrouwen van die porno borsten en dat vind ik dan weer niet mooi.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar vind het zelf niet mooi, helemaal niet als ze van die grote jetsers laten zetten.
Het is weer kippenhok de en zingt de andere praten
Karen heeft ook implantaten en dat ziet er een stuk natuurlijker uit.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als ik haar zie dan ben ik altijd bang dat ze voorover flikkert... ik heb ook niks met nepborsten maar ieder z'n ding.. ik vind alleen die van Ashley te groot in verhouding met haar lichaam en dan vind ik het lelijk..
Hoe leuk zou dat zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:56 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom en Karen gaan gevaarlijk naast elkaar zitten als Ariana terug is zo is ze gelijk weer sjaggie
Denk dat die bij de psych zit nu ook. Dus ben sowieso benieuwd hoe die naar buiten komt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:56 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom en Karen gaan gevaarlijk naast elkaar zitten als Ariana terug is zo is ze gelijk weer sjaggie
Rohani toch ook? Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Karen heeft ook implantaten en dat ziet er een stuk natuurlijker uit.
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Denk dat die bij de psych zit nu ook. Dus ben sowieso benieuwd hoe die naar buiten komt.
Ik hoop dat er ook een psych voor de psych klaar staatquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Denk dat die bij de psych zit nu ook. Dus ben sowieso benieuwd hoe die naar buiten komt.
En later allemaal piepen dat ze er ziek van geworden zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Rohani toch ook? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Geen idee, niets over gehoord.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Rohani toch ook? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Nou ja , maakt ook niet uit , er waren er meer die neppers hebbenquote:
In een dwangbuis met een masker opquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:05 schreef Roxiebb het volgende:
Belgen zijn meer gereserveerd, herken ik bij de meisjes.
Fritsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
3 lagen pancake en dan in het zonnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |