Hoe leuk zou dat zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:56 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom en Karen gaan gevaarlijk naast elkaar zitten als Ariana terug is zo is ze gelijk weer sjaggie
Denk dat die bij de psych zit nu ook. Dus ben sowieso benieuwd hoe die naar buiten komt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:56 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom en Karen gaan gevaarlijk naast elkaar zitten als Ariana terug is zo is ze gelijk weer sjaggie
Rohani toch ook? Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Karen heeft ook implantaten en dat ziet er een stuk natuurlijker uit.
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Denk dat die bij de psych zit nu ook. Dus ben sowieso benieuwd hoe die naar buiten komt.
Ik hoop dat er ook een psych voor de psych klaar staatquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Denk dat die bij de psych zit nu ook. Dus ben sowieso benieuwd hoe die naar buiten komt.
En later allemaal piepen dat ze er ziek van geworden zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Rohani toch ook? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Geen idee, niets over gehoord.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Rohani toch ook? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Nou ja , maakt ook niet uit , er waren er meer die neppers hebbenquote:
In een dwangbuis met een masker opquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:05 schreef Roxiebb het volgende:
Belgen zijn meer gereserveerd, herken ik bij de meisjes.
Fritsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
3 lagen pancake en dan in het zonnetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |