Als het zo is, zou het echt vanavond moeten zijn (denk ik)...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien zit ik wel fout, de tijd zal het leren.
In geval van een man een potentiële lover voor Ariequote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als het zo is, zou het echt vanavond moeten zijn (denk ik)...
Jahhhh.....quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
In geval van een man een potentiële lover voor Arie
Die wil zondag naar huis toch? Of is ze alweer terug gekrabbeld?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das zieligquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij de Pol veel later heeft ingestart. mensen hebben nu het besef dat Alice nu al wel safe is. Alle andere pols zijn wat ouder.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 05:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is ook de enige poll waar dit is.
Ze had al 20x thuis geweest vanwege de koffie...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die wil zondag naar huis toch? Of is ze alweer terug gekrabbeld?
Ik heb 6 keer op lenie gestemdquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen Cos![]()
Ben benieuwd vanavond maar denk idd Lenie vertrekken
Huh Ariana? Gisteren zei ze dat ze allemaal wilde blijven... zijzelf ook!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die wil zondag naar huis toch? Of is ze alweer terug gekrabbeld?
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb 6 keer op lenie gestemdvan mij mag ashley vertrekken
Ik las toch ergens dat ze gezegd had weg te willen en dan zondag pas.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Huh Ariana? Gisteren zei ze dat ze allemaal wilde blijven... zijzelf ook!
Nou dat zou echt lullig zijn terwijl er vanavond iemand MOET vertrekken... laat ze dan vanavond opbokken!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las toch ergens dat ze gezegd had weg te willen en dan zondag pas.
Ja sorryquote:
Ik zei nog dan gaat weer niet een van de genomineerde naar huis die mag dan weer terug komen Zo is het niet leuk meerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat zou echt lullig zijn terwijl er vanavond iemand MOET vertrekken... laat ze dan vanavond opbokken!
Jep gistermiddagquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee aan Lenie heb je wat met zijn kattengemiauw de hele tijdquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Ashley had er allang niet meer moeten zijn en Alice is een nietszeggend persoon met goede billen. Heb je niks aan.
Heb je de gesprekken gevolgd van Alice. Altijd belangstelling hebben in anderen. Gister was een leuke stream Alice dag hahaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Ashley had er allang niet meer moeten zijn en Alice is een nietszeggend persoon met goede billen. Heb je niks aan.
Ja ook niet. Maar door zijn gejank gebeurd er wel wat in het huisquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee aan Lenie heb je wat met zijn kattengemiauw de hele tijd
Daar heb je ook wel weer gelijk in maar ik vind het ook lullig als er 1 moet gaan die niet wil terwijl er 1 graag naar huis wil... het is een beetje dubbel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zei nog dan gaat weer niet een van de genomineerde naar huis die mag dan weer terug komen Zo is het niet leuk meer
Thnxquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep gistermiddag
In gesprek met Karen
En dan ging ze zondag
Want dan was er al 1 uit
Die gunde ze het niet om te blijven
Vind haar een frisse windquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je de gesprekken gevolgd van Alice. Altijd belangstelling hebben in anderen. Gister was een leuke stream Alice dag haha
Wat een takkewijf...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep gistermiddag
In gesprek met Karen
En dan ging ze zondag
Want dan was er al 1 uit
Die gunde ze het niet om te blijven
Ariana is gewoon een krengquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer gelijk in maar ik vind het ook lullig als er 1 moet gaan die niet wil terwijl er 1 graag naar huis wil... het is een beetje dubbel.
Als ik goede gesprekken wil zien, dan kijk ik wel naar een praat programma. Ik vind het gewoon niks sorry voor alle alice loversquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je de gesprekken gevolgd van Alice. Altijd belangstelling hebben in anderen. Gister was een leuke stream Alice dag haha
Die spoort echt niet, die heeft dringend hulp nodig...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ariana is gewoon een kreng
Ze wilde gaan omdat ze weer beweerde dat Tom niks tegen haar zei ( beeldmateriaal zegt wat anders)
En Tom heeft haar hele ervaring daar verpest
Danny neemt de rol wel over van Leniequote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:46 schreef Ireth het volgende:
Eerlijk is eerlijk, types als Lenie,Ashley en Arie maakt het wel leuker om naar te kijken, anders krijg je een soort van Huize Rusthoeve online idee...
Ariane levert genoeg ergenissen op haha. Ik ben klaar met het dwingende van lenie en zeker na dat gedoe met die koffers. Bovendien manipuleert hij die jongere knullen en die laten het zelf gebeuren natuurlijk. En met die stemming was hij ook vervelend en verweet hij Alice in het het huis dat ze niet op hem had gestemd. Alsof dat verplicht wasquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Als ik goede gesprekken wil zien, dan kijk ik wel naar een praat programma. Ik vind het gewoon niks sorry voor alle alice lovers
Maar goed ik vind alledrie niks. Maar door lenie gebeurd er wel veel in het huis. En je hebt altijd een irritatie nodig in het huis
lde dan zeggenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die spoort echt niet, die heeft dringend hulp nodig...
Ik hoorde haar gisteren ook zeggen dat ze niet weg wilde.. en nu door Tom wel ze de pleiterik maken..
Ik vind Alice zo wijs voor haar leeftijd daar kan menigeen nog een puntje aan zuigen..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind haar een frisse wind
Lekker haar eigen ding
Goede gesprekken
Nu nog minder make uppen
Ja dat heeft ze ook gezegden dat het dan komt om dat ze genegeerd wordtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Randy en Ty zijn veel leuker zonder Lenie inderdaadquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ariane levert genoeg ergenissen op haha. Ik ben klaar met het dwingende van lenie en zeker na dat gedoe met die koffers. Bovendien manipuleert hij die jongere knullen en die laten het zelf gebeuren natuurlijk. En met die stemming was hij ook vervelend en verweet hij Alice in het het huis dat ze niet op hem had gestemd. Alsof dat verplicht was
die laatste zin? nlquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die spoort echt niet, die heeft dringend hulp nodig...
Ik hoorde haar gisteren ook zeggen dat ze niet weg wilde.. en nu door Tom wel ze de pleiterik maken..
Randyquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:51 schreef happyme28 het volgende:
GoedemorgenIs er al iemand wakker in de hut?
Er tussen uit piepenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
ok dank, dan snap ik het gewoon niet
Echt...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:50 schreef greysbones het volgende:
Ze wi
[..]
lde dan zeggen
Ik ga
Omdat 1 persoon hier niet met mij praat en mij negeert
Mogen jullie zelf uitzoeken wie dat is![]()
![]()
echt nooit van gehoordquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er tussen uit piepen
Weg gaan
Naar huis
Ooh okidoki..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niks aan de hand, Rinardo snapte "pleiterik" niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |