Ik zou het wel leuk vindenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Als het wat gaat worden met Tom en Karen in het huis ohhh dan is het huis echt te klein hoor hahah berg je dan maar en al helemaal Karen
ik maak me eigen nooit op alleen als ik uitga of ergens heen ga etentje ofzo maar dan heb ik hetzelfde makeup op als Ashley zag ik net ze gebruikt dezelfde bruinsel als wat ik heb ook en ja verder mascara en lippenstift ik doe zelf ook nog potloodje dat heeft zij niet gedaan netquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:56 schreef Puzzie het volgende:
Zit wel een hoop rommel op die koppen
[ afbeelding ]
Ik doe wel iets maar dat poederen heb ik nooit gedaan. Ik vind Ashley een prima meid maar ze maakt haar gezicht vreselijk bruin. Ik vind dat nep haar ook lelijk staan , maakt haar dom terwijl ze dat niet echt isquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik maak me eigen nooit op alleen als ik uitga of ergens heen ga etentje ofzo maar dan heb ik hetzelfde makeup op als Ashley zag ik net ze gebruikt dezelfde bruinsel als wat ik heb ook en ja verder mascara en lippenstift ik doe zelf ook nog potloodje dat heeft zij niet gedaan net
Ik kom niet verder dan een oogpotlood en mascara?? Ik zou niet eens weten met wat voor meuk allemaal hoe verder te doen??quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik maak me eigen nooit op alleen als ik uitga of ergens heen ga etentje ofzo maar dan heb ik hetzelfde makeup op als Ashley zag ik net ze gebruikt dezelfde bruinsel als wat ik heb ook en ja verder mascara en lippenstift ik doe zelf ook nog potloodje dat heeft zij niet gedaan net
Laatst had ze even helemaal niks op en vond die bleke huid haar juist wel goed staan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik doe wel iets maar dat poederen heb ik nooit gedaan. Ik vind Ashley een prima meid maar ze maakt haar gezicht vreselijk bruin. Ik vind dat nep haar ook lelijk staan , maakt haar dom terwijl ze dat niet echt is
Oogpotlood en mascara lukt me al nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan een oogpotlood en mascara?? Ik zou niet eens weten met wat voor meuk allemaal hoe verder te doen??
Ik vind haar een relaxte meid , ik heb het niet gezien maar ik geloof je meteenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:04 schreef engine het volgende:
[..]
Laatst had ze even helemaal niks op en vond die bleke huid haar juist wel goed staan.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:05 schreef engine het volgende:
[..]
Oogpotlood en mascara lukt me al niet
Ze had zelfs blosjes.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:04 schreef engine het volgende:
[..]
Laatst had ze even helemaal niks op en vond die bleke huid haar juist wel goed staan.
ja dat bruinsel lukt me ook nog wel doe wat op vinger en dan wat plekjes aantippen op gezicht en zoals Ash uitsmeren met een kwast haha je ziet echt verschil je haalt de oneffenheden weg word wel mooier vind ik ( doe alleen niet dagelijks want vind het een gedoe en eraf halen al helemaal haha) verdere meuk gebruik ik niet ja mascara dan en potlood net als Ashleyquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan een oogpotlood en mascara?? Ik zou niet eens weten met wat voor meuk allemaal hoe verder te doen??
Vroeger wel eyeliner en oogschaduw en mascara maar nu nog alleen mascara als ik wegga ,ik zie het niet meer om mooi lijntje te trekkenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:05 schreef engine het volgende:
[..]
Oogpotlood en mascara lukt me al niet
hoop ook echt dat ze blijftquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind haar een relaxte meid , ik heb het niet gezien maar ik geloof je meteen
dat kan ik dus niet eyelinerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Vroeger wel eyeliner en oogschaduw en mascara maar nu nog alleen mascara als ik wegga ,ik zie het niet meer om mooi lijntje te trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |