Ik ook nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niks aan de hand, Rinardo snapte "pleiterik" niet
Echt Haags...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
Misschien komt het uit het Amsterdams ofzo
Geen idee
Maar woon op de Veluwe en ken het ook
Edit Rotterdams is het
Hier geen problemen...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:00 schreef Ireth het volgende:
Storing op videoland??? Hij start hier elke keer opnieuw op??
Ze hebben een zware avond voor de boeg, ze mogen zeker uitslapenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:05 schreef Frummelie het volgende:
Wakker worden!!!...BB zet eens een gezellie hard deuntje op..
Vanavond feestje!!!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben een zware avond voor de boeg, ze mogen zeker uitslapen
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:01 schreef rinardo het volgende:
website Encyclo zegt dat het Amsterdams is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn wakker
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:05 schreef Frummelie het volgende:
Wakker worden!!!...BB zet eens een gezellie hard deuntje op..
Ben benieuwd, volgens mij waren er vorig jaar ook niet veel feestjes toch?quote:
Dat wordt heerlijke TV vanavondquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:14 schreef Koos1958 het volgende:
Allermooiste live vanavond lijkt me het gezicht van lenie als Alice als 1e vrijgesteld wordt. Hij zegt tegen iedereen dat zij eruit gaat en praat niet best over ashley
Alice of ashley??quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:14 schreef Koos1958 het volgende:
Allermooiste live vanavond lijkt me het gezicht van lenie als Alice als 1e vrijgesteld wordt. Hij zegt tegen iedereen dat zij eruit gaat en praat niet best over ashley
Nee klopt en die er waren duurde heel kort en nog gewoon met licht aanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd, volgens mij waren er vorig jaar ook niet veel feestjes toch?
Anders trek je een trui aanquote:
hebben ze gedaan allemaal hahaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:12 schreef greysbones het volgende:
Ow jee
Ariana komt er achter dat anderen heel laat naar bed zijn gegaan
Dat wordt een dingetje
Ze hadden in ieder geval veel lolquote:
Vond hem er raar bij zitten, dacht al wat doet hij tochquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond hem er raar bij zitten, dacht al wat doet hij toch
En het gezicht van Ariana na de vraag van Geraldine. "Ariana, hoe zit het nou met die situatie van jou en Tom"quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:14 schreef Koos1958 het volgende:
Daar is ze toe in staat.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En het gezicht van Ariana na de vraag van Geraldine. "Ariana, hoe zit het nou met die situatie van jou en Tom"
ohhhh dat wil ik wel zien jah, dat moet Ariane ook zien eigenlijkquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden in ieder geval veel lol
Misschien heeft @:Ledn81 wel een filmpje van een tijgerende Karen bij Tom
app der evenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En het gezicht van Ariana na de vraag van Geraldine. "Ariana, hoe zit het nou met die situatie van jou en Tom"
Ze hebben het zo zwaar in het BB huis..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben een zware avond voor de boeg, ze mogen zeker uitslapen
ze haalde net wel de rulletjes tussen der tieten vandaanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bij die Ariana komt er ook geen druppel water op haar lijf he
Ik zou het niet kunnen zo een hele dag hangen en niets kunnen doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze hebben het zo zwaar in het BB huis..... was het maar zo'n feest..
nah die moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:26 schreef greysbones het volgende:
Ariana die sliep wil zich bemoeien met hoe laat ashley in bed lag
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze haalde net wel de rulletjes tussen der tieten vandaan
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
De pruik gaat vandaag gewassen wordeneven rustig aan.
Spuit11![]()
Lindsey-flashbacksquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bij die Ariana komt er ook geen druppel water op haar lijf he
Ik zou stapelgek worden.. daarom zou ik er nooit voor kiezen aan zoiets mee te doen..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen zo een hele dag hangen en niets kunnen doen.
Voorlopig zijn ze allemaal nog bezig met aankleden. Lenie gaat zich even opdrukken
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:40 schreef RelDaThief het volgende:
Ariana en haar schmink... een beetje zoals kerstlichtjes en slingers in een treurwilg hangen en hopen dat je dit jaar als kerstboom op het marktplein mag staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |