Maar ik wil dan wel een feestje op wielen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat schijt Weerwolven, hoop morgen avond echt op een feestje na de exit ....
en een live zangerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ik wil dan wel een feestje op wielen.![]()
![]()
Frank van Etten.quote:
Karen is veel te lief.quote:
Ik hou van mensen die op deze manier over zichzelf praten.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:47 schreef engine het volgende:
Jimmy: "Ik zie er heel snel uit alsof je subsidie voor mij krijgt"
Ja zelfspot is humorquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik hou van mensen die op deze manier over zichzelf praten.
Jimmy is best wel leukquote:
iets langer en hij gaat burgerlijk wordenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:33 schreef odie22 het volgende:
lenie denkt tussen de 70 en 80 dagen, nou voor jou is het 20 hoor
Best verrassend dat Ashley hoger staat dan Alicequote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:40 schreef ledn81 het volgende:
update na ongeveer 400 stemmen
[ afbeelding ]
Via twitter wordt veel opgeroepen om Ashley te stemmen omdat Alice toch al safe is. Ben idd benieuwd naar de uitslag morgenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Best verrassend dat Ashley hoger staat dan Alice
Ze zijn weer naar het Torentje geweest.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat liggen ze er lamlendig beij
Oh ik heb die woke kabouter sinds deze week. Maar ik heb de Ronahi kookvideo ook nog in de pijplijnquote:
Dan horen ze toch heerlijk te snurkenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn weer naar het Torentje geweest.
Huppekee, kan rustig Ajax kijken morgen, den Lenie gaat weer terug naar zijn hok op wielen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:57 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat YT pollen blijft altijd beetje apart iets nog
https://www.youtube.com/post/Ugkx75eVl0TzZVjOUN7_wv-QgwsXudT6EJps
Toch wel jammerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Huppekee, kan rustig Ajax kijken morgen, den Lenie gaat weer terug naar zijn hok op wielen.
100 stemmen maar, dat YT stemmen is even testje nog. heb daar wel 2700 volgers, maar snap dat hele pollen daar nog niet zo goed :pquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Huppekee, kan rustig Ajax kijken morgen, den Lenie gaat weer terug naar zijn hok op wielen.
Nee, echt niet. Ik vind het echt een pauper, met zijn grote bek. Denkt dat hij heel wat is.quote:
Hij heeft een grote bek, maar ik denk dat het er toch wel stil wordt zonder hemquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik vind het echt een pauper, met zijn grote bek. Denkt dat hij heel wat is.
Ja eens maar toch, voor ons als kijker wel leuk als er iemand is waar je je lekker aan kan ergeren, nog een paar weken of zo. Gewoon lekker.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik vind het echt een pauper, met zijn grote bek. Denkt dat hij heel wat is.
Mee eensquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja eens maar toch, voor ons als kijker wel leuk als er iemand is waar je je lekker aan kan ergeren, nog een paar weken of zo. Gewoon lekker.
Maar gezien alle polls gaat hij morgen terug naar kampcity
Deze niet gezien Mario?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:05 schreef mario390 het volgende:
ik bekwam nu erst de post te
zien van de topic om half 9
Daar hebben we Dramariana toch al voor?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja eens maar toch, voor ons als kijker wel leuk als er iemand is waar je je lekker aan kan ergeren, nog een paar weken of zo. Gewoon lekker.
Maar gezien alle polls gaat hij morgen terug naar kampcity
Ook inderdaad, maar 2 is beter dan 1quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:30 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Daar hebben we Dramariana toch al voor?
Ach dat is elk jaar. Ik snap niet waarom de stagiaires (lezen jullie mee?) die debiele themas verzinnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
De fucked up van deze week valt erg tegen
Leuke week, maar maak de naam waar
Ze hebben in de live uitzending misschien nog een twist.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
De fucked up van deze week valt erg tegen
Leuke week, maar maak de naam waar
Die geheime missie was leuk, maar niet specifiek FUquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ach dat is elk jaar. Ik snap niet waarom de stagiaires (lezen jullie mee?) die debiele themas verzinnen.
Gaat eigenlijk nooit ergens over en valt altijd tegen
Ja omdat ze zich vaak afzondert.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:10 schreef ledn81 het volgende:
Lenie denkt dat Alice morgen naar huis gaat
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:22 schreef BB-King het volgende:
Den Danny en den Lenie liggen nog even op de zetel praten.
Over hoe de live zal verlopen en het inpakken van de koffers.
Den Lenie wil deze bank ook in de woonwagen..quote:
Die wordt als eerste vrijgesteld morgen gast, lekker voor je.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:10 schreef ledn81 het volgende:
Lenie denkt dat Alice morgen naar huis gaat
Is ook de enige poll waar dit is.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Best verrassend dat Ashley hoger staat dan Alice
Goedemorgen Koos.En toch moet ik het eerst zien voordat ik het geloof.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 05:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is ook de enige poll waar dit is.
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 05:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Koos.En toch moet ik het eerst zien voordat ik het geloof.
Denk je dat? Ik neem aan dat er vanaf nu iedere week een uit moetquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:00 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ze mogen natuurlijk uitslapen vandaag...![]()
Zou vanavond ook de nieuwe bewoner naar binnen wandelen?
Ooh ik was in de veronderstelling dat er nog 1 bij zou komen... dan zit ik helemaal fout haha...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je dat? Ik neem aan dat er vanaf nu iedere week een uit moet
Misschien zit ik wel fout, de tijd zal het leren.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik was in de veronderstelling dat er nog 1 bij zou komen... dan zit ik helemaal fout haha...
Ja dat wordt drama, de laaste 5 waren ook niet echt makkelijk..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:17 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat er ook nog wel 1 bij komt
Maar die gaat echt moeite hebben in de groep te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |