https://www.totoknvbbeker(...)-knvb-beker-verrichtquote:Eemdijk (Bunschoten) - Harkemase Boys
RKSV Nuenen - Excelsior Maassluis
Groene Ster (Heerlen) - Kozakken Boys (Werkendam)
ADO'20 (Heemskerk) - Quick Boys (Katwijk aan Zee)
csv Apeldoorn - OJC Rosmalen
SV TEC (Tiel) - Meerssen
SJC (Noordwijk) - Gemert
Scheveningen - Hoek
GVVV (Veenendaal) - Barendrecht
VVSB (Noordwijkerhout) - UNA (Veldhoven)
DVS '33 Ermelo - IJsselmeervogels (Bunschoten)
VV Hoogeveen - Staphorst
d'Olde Veste '54 (Steenwijk) - Noordwijk
Kloetinge - Koninklijke HFC (Haarlem)
Spakenburg - VV Scherpenzeel
Sparta Nijkerk - Unitas (Gorinchem)
RKVV DEM (Beverwijk) - Sportlust'46 (Woerden)
RKAV Volendam - RKVV Westlandia (Naaldwijk)
FC Lisse - Blauw Geel'38 (Veghel)
HVCH (Heesch) - De Treffers (Groesbeek)
ACV (Assen) - USV Hercules (Utrecht)
Ik zou Teze centraal zetten en Dest rechtsback. PVA linksback. Mauro op het middenveld naast Schouten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Schouten naar CV
Jeetje wat een gunstige ontwikkeling
quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou Teze centraal zetten en Dest rechtsback. PVA linksback. Mauro op het middenveld naast Schouten.
Evt Mauro rechts, Dest links en PVA op het middenveld
Ik denk dat de spelers niet zouden begrijpen wat je bedoelt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou Teze centraal zetten en Dest rechtsback. PVA linksback. Mauro op het middenveld naast Schouten.
Zou ook logisch zijn ja, dus dat doen we nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valt wel meequote:Op woensdag 24 januari 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je beste middenvelder naar achteren halen.
Heel bizar.
Werkte anders prima de vorige keer in de kuip?quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je beste middenvelder naar achteren halen.
Heel bizar.
Toen had je Veerman nog.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Werkte anders prima de vorige keer in de kuip?
Ik had het ook liever anders gezien, maar Ramalho zie ik nog liever niet achterin staan.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toen had je Veerman nog.
Maar hee, we gaan het zien
Balletje hoeft maar 1x goed te vallen maar met 2-0 wat ook prima kan is het wel klaarquote:
Wordt de nieuwe de jong. Kan alleen maar scoren met hoofd.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Fucking Til, het is echt ongelofelijk.
De Jong en Lozano toch echt bij PSV.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nieuwkoop speelt bij Feyenoord hoor.
Het hele seizoen.quote:
Leuk vakantiejaartje voor hem en z'n vrouw maar totaal niet doeltreffend tot nu toe. Teleurstellendquote:
Lekker op vakantie naar Eindhoven.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Leuk vakantiejaartje voor hem en z'n vrouw maar totaal niet doeltreffend tot nu toe. Teleurstellend
HOME OF PSVquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker op vakantie naar Eindhoven.
Past ook totaal niet in dit teamquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker op vakantie naar Eindhoven.
Blijf maar gewoon in het feyenoord topic.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Onze relatie staat gewoon nog eventjes op scherp.
Morgen gaan we weer knuffelen.
Zoquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon in het feyenoord topic.
Mokertje goed volgens de gemiddelde Feyenoorder. Zie er weinig van.quote:
Gewoon een redelijke nummer 6.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mokertje goed volgens de gemiddelde Feyenoorder. Zie er weinig van.
Precies, niets bijzonders oid.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een redelijke nummer 6.
Je ziet ze wel vaker. Been schuift standbeen onderuit en schampt dan nog even de bal. Dan geven ze hem zelden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien veegt ie half de bal ja. Altijd lastig.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:32 schreef Coco het volgende:
In het Feyenoord topic vinden ze het ook een penalty.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
geen pingel
bal wordt goed wegetikt
Het Nigel de Jong syndroom. De bal altijd raken, maar nooit op goal.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:32 schreef bbuddybb het volgende:
Gaat Mats ooit scoren uit een corner godverredimme
Toch wel vaak eerst de man dan de bal, er was een tijd dat dat niet mochtquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je ziet ze wel vaker. Been schuift standbeen onderuit en schampt dan nog even de bal. Dan geven ze hem zelden.
Kun je die niet gegeven pingel op Depay nog herinneren tegen Duitsland? (Oefenwedstrijd) Was er ook zo een.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch wel vaak eerst de man dan de bal, er was een tijd dat dat niet mocht
Betwijfel of die laatste bal offside was.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou graag willen zien wat er bij die laatste pass gebeurde.
Moeten ze zich maar gedragenquote:
Ik schiet altijd weer in de lach bij de aanblik van John de Wolf in de dugout. Stel je voor dat je elke dag door zo'n tokkie wordt toegesproken.quote:
Ach ja dit was echt randje, als ie niet op het randje loopt is het weer veel minder gevaarlijkquote:
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is een bijzondere jongen, maar wel ónze bijzondere jongen.
Heb je wel vaker met Feyenoord jaquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
Dit heeft de potentie om een ordinaire schop partij te worden.
Ok excuusquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Euh, nee. Ik heb net ook al namens jou gesproken. Waarvan akte.
Nee, Feyenoord gaat een penalty mee krijgen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:38 schreef ISVV het volgende:
PSV wordt gevaarlijk. Voor de 80e minuut valt de 1-1. Dan verlengen.
Doe maar niet, ik wil straks gaan slapen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:38 schreef ISVV het volgende:
Ik geloof er niet meer in.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:38 schreef ISVV het volgende:
Vind vandaag nou juist een potje waar het een keer net verkeerd valt voor PSV ja.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord gaat een penalty mee krijgen.
Mooi gekozen moment daarvoorquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind vandaag nou juist een potje waar het een keer net verkeerd valt voor PSV ja.
Het is wel een typische 50/50 pot jaquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind vandaag nou juist een potje waar het een keer net verkeerd valt voor PSV ja.
Heb het gevoel dat Dortmund PSV net zo'n pot gaat worden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel een typische 50/50 pot ja
Dat waren de eerdere edities in de Kuip dit seizoen ook. Vaak is 3 keer dan wel scheepsrecht.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens. Ik vind het echt een heel leuk potje, neutraal gezienquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als PSV gelijkmaakt, zie ik ze nog wel winnen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neutrale kijker eist wel een 1-1.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens. Ik vind het echt een heel leuk potje, neutraal gezien
Het mist een fittie.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens. Ik vind het echt een heel leuk potje, neutraal gezien
Vond de vorige wel iets meer in het voordeel van PSV, maar marginaal. Fruitschaal niet gezien.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat waren de eerdere edities in de Kuip dit seizoen ook. Vaak is 3 keer dan wel scheepsrecht.
Ik zie PSV eigenlijk niet meer gelijk maken. Idee dat al spelen ze nog een uur door dat ze dan nog niet scoren.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:41 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Als PSV gelijkmaakt, zie ik ze nog wel winnen.
Het is vooral spannend.quote:
Voel jij je neutraal vanavond?quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens, Gurney is dan ook niet neutraal.
Voor zover je bij een bekerpotje van spanning kunt sprekenquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel meevallen eigenlijk
Nee omdat PSV geen zak creëert bedoel ikquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor zover je bij een bekerpotje van spanning kunt spreken
Dat zal wel meevallen, 2de helft ben je gewoon beter met een gelegenheidsmiddenveld met Van Aanholt en Mauro, kom op zegquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Bosz voelt zijn ondergang alweer aankomen
Dat beter zijn heeft amper kansen opgeleverd.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, 2de helft ben je gewoon beter met een gelegenheidsmiddenveld met Van Aanholt en Mauro, kom op zeg
Denk je met Kooij 't slechste gehad te hebben.quote:
Wens inderdaad de vader van de gedachtequote:Op woensdag 24 januari 2024 21:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, 2de helft ben je gewoon beter met een gelegenheidsmiddenveld met Van Aanholt en Mauro, kom op zegOf op z'n minst gelijkwaardig als je daarover wil discussieren.
Blijven hopenquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wens inderdaad de vader van de gedachte
1-0 verloren uit tegen de nummer 2 met 2 van je 3 middenvelders kwijt. Ach ja.quote:
In het hoofd van Higler is het eeuwig sesamstraatquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:52 schreef GGMM het volgende:
PSV klaagt maar weer eens over de scheids
gras is groen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:52 schreef GGMM het volgende:
Goh, raar héquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:52 schreef GGMM het volgende:
Hebben nu wel gelijk.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:52 schreef GGMM het volgende:
Zaterdagquote:
Weet je wat zielig is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Wanneer is vriend Veerman terug?quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1-0 verloren uit tegen de nummer 2 met 2 van je 3 middenvelders kwijt. Ach ja.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je wat zielig is?sowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Matige poging.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach wat laat PSV zich meeslepen.
En dat ligt allemaal aan de scheids.
Krijgen we deze act weer inderdaad. Beide kanten op extreem vermoeiend.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:56 schreef GGMM het volgende:
PSV ligt uit de beker.
Gelukkig is de beker niet belangrijk het is maar een bekerpotje en het stelt gelukkig niks voor die beker.
Aldus veel PSV-ers opeens.
Jankend psv modjequote:Op woensdag 24 januari 2024 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco is wel wat jankerig vanavond
GGMM en Dombo zijn broers.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:58 schreef Coco het volgende:
Dombo blijft maar iets proberen.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten.
Voor wie juich jij morgen?quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft al een kwartier geen plan.
SC Cambuur.quote:
Waren jullie wel heel blij de laatste 2 jaarquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:00 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de overwinning voor de troostprijs😅
Kan me geen reet schelen, ik keek laatste kwartier alleen maar voor de opstootjesquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:00 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ook waarschijnlijk het enige dit seizoen😅Komend weekend weer verliespunten in Alkmaar.
Nou ik toch zeker niet. Nooit wat aangevonden die hele beker.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waren jullie wel heel blij de laatste 2 jaar
Hoezoquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het blijft wonderlijk dat Ajacieden nu ineens voor Feyenoord juichen.
Maar goed, het komt ze toe. Tot 70 minuten gelijkwaardig, daarna een PSV gezien dat geen slotoffensief had.
Echt he😅Kansloos voor de titel en Europees wordt het ook niks tegen Roma.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:01 schreef Halcon het volgende:
Feyenoord viert het alsof ze door zijn in de CL
QFTFquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:02 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Echt he😅Kansloos voor de titel en Europees wordt het ook niks tegen Roma.
Woedendquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:03 schreef RipCity het volgende:
We feliciteren de Var uit Capelle a/d Ijssel
Nu opeens weerquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:01 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Nou ik toch zeker niet. Nooit wat aangevonden die hele beker.
Het wordt nu wel interessant in de competitie ook, of we nog de beruchte Bosz-implosie gaan zien...quote:
Ik zag ook wel wat balaanraking van Wieffer.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:04 schreef TheVulture het volgende:
100% pingel zou ik die bal van Wieffer en Lang niet willen noemen, zat ook wel de bal bij.... snap wel dat de VAR niet ingreep.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Best wel treurig om te zien hoe ze winst in de 1/8e finale vieren
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:01 schreef Halcon het volgende:
Feyenoord viert het alsof ze door zijn in de CL
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:02 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Echt he😅Kansloos voor de titel en Europees wordt het ook niks tegen Roma.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Best wel treurig om te zien hoe ze winst in de 1/8e finale vieren
Laten we het hopenquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het wordt nu wel interessant in de competitie ook, of we nog de beruchte Bosz-implosie gaan zien...
Clay Ruperti (Capelle aan den IJssel, 8 juni 1990)quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Laten we het hopen
@:psvcl staat al op het stratumseind
Ben jij wel voor Feyenoord?quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:10 schreef Elan het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk een VAR? Hoe kan dit geen strafschop zijn
Ik hoorde ergens dat Lang buitenspel zou staan toen hij de bal kreeg, maar heb het moment niet helemaal helder. Weet niet of het klopt. Anders 100% pingel inderdaad.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:10 schreef Elan het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk een VAR? Hoe kan dit geen strafschop zijn
quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Clay Ruperti (Capelle aan den IJssel, 8 juni 1990)
Ruperti studeerde journalistiek in Utrecht. Na zijn studie was hij sportjournalist bij RTV Rijnmond, waar hij ook regelmatig verslag deed van voetbalwedstrijden in de regio Rotterdam.
Ah dat zou kunnen. Anders is het werkelijk bizar en heb je alle recht van klagen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoorde ergens dat Lang buitenspel zou staan toen hij de bal kreeg, maar heb het moment niet helemaal helder. Weet niet of het klopt. Anders 100% pingel inderdaad.
Ik vond het geen strafschop. Hij ging wel erg makkelijk naar de grond.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was de Feyenoorder achter de Var vandaag
Tikt toch anders het balletje aan hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah dat zou kunnen. Anders is het werkelijk bizar en heb je alle recht van klagen.
Er waren niet echt andere opties qua wissels natuurlijk. Enige andere reele optie was Teze naar het centrum en 2 nieuwe backs inbrengen. Beetje pech met de blessures en Afrika cup helaas.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:17 schreef Tarado het volgende:
100% penalty, jammer want ik had wel zin in een penaltyserie, vreemde wissels wel van Bosz, was ook niet meer gewend om achter te staan waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vond het geen strafschop. Hij ging wel erg makkelijk naar de grond.
En terecht.quote:
HUILEN!quote:
Hans is in dit soort momenten echt de meest waardeloze interviewer.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:26 schreef SOG het volgende:
Bizar. De discrepantie tussen de verslaggeving en het feit dat de bal geraakt wordt.... dan is de vraag of de voet eerst wordt aangeraakt, of dat de bal eerst wordt aangeraakt. Miss dat dat dan te zien is met de hubble telescoop, maar met de var valt dat niet te zien
Oorlog voorbij?quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:31 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:caland met de juiste voorspelling.
Met zo'n var win ik nooit uiteraard.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:31 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:caland met de juiste voorspelling.
Vond de wissels in de rust wel logisch, zeker Tillmann vind ik niet goed tegen de grote jongens. De Jong voor Pepi was ruk ondanks dat je De Jong niet hebt gezien, je moet toch een goal maken uiteindelijk.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:17 schreef Tarado het volgende:
100% penalty, jammer want ik had wel zin in een penaltyserie, vreemde wissels wel van Bosz, was ook niet meer gewend om achter te staan waarschijnlijk.
Deze post heb ik al ergens gelezenquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:38 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dus gewoon buitenspel
Groetjes van de var
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |