SC Cambuur.quote:
Waren jullie wel heel blij de laatste 2 jaarquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:00 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de overwinning voor de troostprijs😅
Kan me geen reet schelen, ik keek laatste kwartier alleen maar voor de opstootjesquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:00 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ook waarschijnlijk het enige dit seizoen😅Komend weekend weer verliespunten in Alkmaar.
Nou ik toch zeker niet. Nooit wat aangevonden die hele beker.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waren jullie wel heel blij de laatste 2 jaar
Hoezoquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het blijft wonderlijk dat Ajacieden nu ineens voor Feyenoord juichen.
Maar goed, het komt ze toe. Tot 70 minuten gelijkwaardig, daarna een PSV gezien dat geen slotoffensief had.
Echt he😅Kansloos voor de titel en Europees wordt het ook niks tegen Roma.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:01 schreef Halcon het volgende:
Feyenoord viert het alsof ze door zijn in de CL
QFTFquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:02 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Echt he😅Kansloos voor de titel en Europees wordt het ook niks tegen Roma.
Woedendquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:03 schreef RipCity het volgende:
We feliciteren de Var uit Capelle a/d Ijssel
Nu opeens weerquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:01 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Nou ik toch zeker niet. Nooit wat aangevonden die hele beker.
Het wordt nu wel interessant in de competitie ook, of we nog de beruchte Bosz-implosie gaan zien...quote:
Ik zag ook wel wat balaanraking van Wieffer.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:04 schreef TheVulture het volgende:
100% pingel zou ik die bal van Wieffer en Lang niet willen noemen, zat ook wel de bal bij.... snap wel dat de VAR niet ingreep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |