Erg mooi.quote:
Je ziet ze wel vaker. Been schuift standbeen onderuit en schampt dan nog even de bal. Dan geven ze hem zelden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien veegt ie half de bal ja. Altijd lastig.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:32 schreef Coco het volgende:
In het Feyenoord topic vinden ze het ook een penalty.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
geen pingel
bal wordt goed wegetikt
Het Nigel de Jong syndroom. De bal altijd raken, maar nooit op goal.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:32 schreef bbuddybb het volgende:
Gaat Mats ooit scoren uit een corner godverredimme
Toch wel vaak eerst de man dan de bal, er was een tijd dat dat niet mochtquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je ziet ze wel vaker. Been schuift standbeen onderuit en schampt dan nog even de bal. Dan geven ze hem zelden.
Kun je die niet gegeven pingel op Depay nog herinneren tegen Duitsland? (Oefenwedstrijd) Was er ook zo een.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch wel vaak eerst de man dan de bal, er was een tijd dat dat niet mocht
Betwijfel of die laatste bal offside was.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou graag willen zien wat er bij die laatste pass gebeurde.
Moeten ze zich maar gedragenquote:
Ik schiet altijd weer in de lach bij de aanblik van John de Wolf in de dugout. Stel je voor dat je elke dag door zo'n tokkie wordt toegesproken.quote:
Ach ja dit was echt randje, als ie niet op het randje loopt is het weer veel minder gevaarlijkquote:
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is een bijzondere jongen, maar wel ónze bijzondere jongen.
Heb je wel vaker met Feyenoord jaquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
Dit heeft de potentie om een ordinaire schop partij te worden.
Ok excuusquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Euh, nee. Ik heb net ook al namens jou gesproken. Waarvan akte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |