quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Best wel treurig om te zien hoe ze winst in de 1/8e finale vieren
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:01 schreef Halcon het volgende:
Feyenoord viert het alsof ze door zijn in de CL
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:02 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Echt he😅Kansloos voor de titel en Europees wordt het ook niks tegen Roma.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Best wel treurig om te zien hoe ze winst in de 1/8e finale vieren
Laten we het hopenquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het wordt nu wel interessant in de competitie ook, of we nog de beruchte Bosz-implosie gaan zien...
Clay Ruperti (Capelle aan den IJssel, 8 juni 1990)quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Laten we het hopen
@:psvcl staat al op het stratumseind
Ben jij wel voor Feyenoord?quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:10 schreef Elan het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk een VAR? Hoe kan dit geen strafschop zijn
Ik hoorde ergens dat Lang buitenspel zou staan toen hij de bal kreeg, maar heb het moment niet helemaal helder. Weet niet of het klopt. Anders 100% pingel inderdaad.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:10 schreef Elan het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk een VAR? Hoe kan dit geen strafschop zijn
quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Clay Ruperti (Capelle aan den IJssel, 8 juni 1990)
Ruperti studeerde journalistiek in Utrecht. Na zijn studie was hij sportjournalist bij RTV Rijnmond, waar hij ook regelmatig verslag deed van voetbalwedstrijden in de regio Rotterdam.
Ah dat zou kunnen. Anders is het werkelijk bizar en heb je alle recht van klagen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoorde ergens dat Lang buitenspel zou staan toen hij de bal kreeg, maar heb het moment niet helemaal helder. Weet niet of het klopt. Anders 100% pingel inderdaad.
Ik vond het geen strafschop. Hij ging wel erg makkelijk naar de grond.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was de Feyenoorder achter de Var vandaag
Tikt toch anders het balletje aan hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah dat zou kunnen. Anders is het werkelijk bizar en heb je alle recht van klagen.
Er waren niet echt andere opties qua wissels natuurlijk. Enige andere reele optie was Teze naar het centrum en 2 nieuwe backs inbrengen. Beetje pech met de blessures en Afrika cup helaas.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:17 schreef Tarado het volgende:
100% penalty, jammer want ik had wel zin in een penaltyserie, vreemde wissels wel van Bosz, was ook niet meer gewend om achter te staan waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |