quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vond het geen strafschop. Hij ging wel erg makkelijk naar de grond.
En terecht.quote:
HUILEN!quote:
Hans is in dit soort momenten echt de meest waardeloze interviewer.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:26 schreef SOG het volgende:
Bizar. De discrepantie tussen de verslaggeving en het feit dat de bal geraakt wordt.... dan is de vraag of de voet eerst wordt aangeraakt, of dat de bal eerst wordt aangeraakt. Miss dat dat dan te zien is met de hubble telescoop, maar met de var valt dat niet te zien
Oorlog voorbij?quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:31 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:caland met de juiste voorspelling.
Met zo'n var win ik nooit uiteraard.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:31 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:caland met de juiste voorspelling.
Vond de wissels in de rust wel logisch, zeker Tillmann vind ik niet goed tegen de grote jongens. De Jong voor Pepi was ruk ondanks dat je De Jong niet hebt gezien, je moet toch een goal maken uiteindelijk.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:17 schreef Tarado het volgende:
100% penalty, jammer want ik had wel zin in een penaltyserie, vreemde wissels wel van Bosz, was ook niet meer gewend om achter te staan waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |