Pas maar op. Straks vind je het nog leuk🤣quote:Op maandag 22 januari 2024 22:50 schreef mario390 het volgende:
hilfe 3 mannen in hottub
ga ik niet kijken
quote:Op maandag 22 januari 2024 22:55 schreef danilel het volgende:
sturen we een vliegtuigje met "deze gaat zo landen"
Met een afbeelding van de tw8n toners erop?quote:Op maandag 22 januari 2024 22:55 schreef danilel het volgende:
sturen we een vliegtuigje met "deze gaat zo landen"
ik hoorde het haar zeggen met haar zeikstemquote:Op maandag 22 januari 2024 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Ariana gaat morgen even met jimmy zitten
Kijken of het wel goed met hem gaan
Ze herkent bij hem dat hij nog zoekende is net als zei zelf
quote:Op maandag 22 januari 2024 22:53 schreef GayGuy het volgende:
Uch, "Ik moet nog lamden" word het nieuwe "snapjuh" snapjuh?
slaap lekker lievurrrrd ( in ariana zeikstem modus)quote:Op maandag 22 januari 2024 22:57 schreef GayGuy het volgende:
Over 6 uurtjes gaat mijn wekker. Ik ga slapen
of zit haar klit helemaal in de haren...........quote:Op maandag 22 januari 2024 23:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ariana moet binnenkort haar haren gaan wassen, zitten helemaal in de klit ....
quote:Op maandag 22 januari 2024 23:00 schreef danilel het volgende:
[..]
of zit haar klit helemaal in de haren...........
Dat weet niemandquote:Op maandag 22 januari 2024 23:03 schreef danilel het volgende:
is dat haar van Ariana echt of een pruik?
quote:Op maandag 22 januari 2024 23:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik heb Jelano een kaartje laten trekken voor Ariana[ afbeelding ]
Dat gesprek heb ik gezien. Leuk gesprek inderdaad.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:03 schreef ledn81 het volgende:
Staat ook in filmpjes topic, maar ik spam hem hier ook even.
Heel mooi gesprek van Jimmy met Ashley en Alice![]()
quote:Op maandag 22 januari 2024 23:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat gesprek heb ik gezien. Leuk gesprek inderdaad.
Deed me eraan denken toen mijn pa uit de kast kwam.
Mijn pa: Ik val op mannen.
Ik, ja dat wist ik al. Eet jij die kip nog op?
Had het geluid uit, maar vreselijk als dat je moeder overkomt en jij nog zo jong bent en je moeder eigenlijk al kwijt bent.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:16 schreef BB-King het volgende:
Doriana haar moeder heeft in 2016 een zware hersenbloeding gekregen.
In coma gelegen en kon elk moment sterven maar uiteindelijk wel overleefd.
Helaas niet meer de oude. Leeft bijna als een plant.
Dat is heftig ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, opname loopt, thanksquote:Op maandag 22 januari 2024 23:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Luister het gesprek nu wel en vind Bas echt wel lief hoe hij met haar praat
@:DGK_Tegengas op stream 2
Ik (vrouw) vind het figuur van Karen mooier dan van Alice. Als Alice haar but niet meer traint, zal het er niet mooi uitzien en ik vind die but een beetje to muchquote:Op maandag 22 januari 2024 23:23 schreef Iceage het volgende:
Alice loopt de hele dag met haar lichaam te showen, maar Karen stapt 1x met bikini de hottub in en Hoppa Alice staat in de schaduw.
Waarom mag hij niet met een andere vrouw praten, dit is een mooi gesprek en zit niets achter (mijn idee)quote:Op maandag 22 januari 2024 23:26 schreef ben34567 het volgende:
Dilano vindt het niet kunnen dat Basiri zovaak Doriana opzoekt terwijl hij een vriendin heeft.
Geen idee was de mening van Dilano (niet de mijne)quote:Op maandag 22 januari 2024 23:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom mag hij niet met een andere vrouw praten, dit is een mooi gesprek en zit niets achter (mijn idee)
Ik heb het idee dat Dylano Basiri zwart zit te maken. Kan tactiek zijn maar ook jaloezie.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom mag hij niet met een andere vrouw praten, dit is een mooi gesprek en zit niets achter (mijn idee)
Dit zijn mooie streams, die gesprekken. Ik moet die van Ashley en Jimmy nog even terug kijken.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:26 schreef ledn81 het volgende:
Nog een bijzonder gesprek tussen Basiri en Doriana![]()
Bijna niet bij te houden
Ja eerst zagen dat hij het vrijstellingsspel niet gewonnen heeft. Nu bij de rest stoken dat Basiri onrespectvol is naar zijn vriendin toe. Hij mag dat vinden maar zeg het toch niet luidop tegen de groep. Mag van mij deze week het huis verlaten.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit zijn mooie streams, die gesprekken. Ik moet die van Ashley en Jimmy nog even terug kijken.
En zo jammer dat Dilano zich nu zo opstelt, had meer van hem verwacht, hij valt mij echt tegen.
Minder in beeldquote:Op maandag 22 januari 2024 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik begin steeds minder hekel aan Lenie te krijgen, wat is er mis met mij ....
quote:Op maandag 22 januari 2024 23:41 schreef ledn81 het volgende:
leuk iemand anders was ook al met de plattegrond beziggeweest[ twitter ]
Beiden zien er goed uit. Op mijn leeftijd vind ik Karen aantrekkelijker. Als student had ik wellicht Alice aantrekkelijker gevonden.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:39 schreef Iceage het volgende:
[..]
Erg duidelijk het verschil tussen een "pubermeisje" (Alice) en een volwassen vrouw (Karen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
optiefen tailor met je championnekopquote:Op maandag 22 januari 2024 23:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tyron kruipt weer bij Karen onder het dekentje, ze zoeken elkaar wel vaak op
Dussuh Alice zeg maar😉quote:Op maandag 22 januari 2024 23:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Beiden zien er goed uit. Op mijn leeftijd vind ik Karen aantrekkelijker. Als student had ik wellicht Alice aantrekkelijker gevonden.
Ja was vergissingquote:Op maandag 22 januari 2024 23:47 schreef Snensie het volgende:
[..]
Net stond er toch twee keer Alice?
5560 zie ik netquote:Op maandag 22 januari 2024 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Karen heeft er vierduizend ... ik denk Instagram ?
Sodejuquote:Op maandag 22 januari 2024 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die 4K was denk ik voordat ze er in ging ?
Lenie 12K volgers en 7K op TikTok ...
Misschien op social media, hoorde het zelf niet ... opname loopt.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:51 schreef odie22 het volgende:
maar ei randy nou net dat hij ashley kende ?
ik zit iets te veel tegelijk te doen, weet effe niet zo gauw meer waar het wasquote:Op maandag 22 januari 2024 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien op social media, hoorde het zelf niet ... opname loopt.
Nice en dik verdiendquote:Op maandag 22 januari 2024 23:53 schreef ledn81 het volgende:
Rondjevoor de COS
Klik het toevallig even aan omdat het over content creators gaat![]()
[ afbeelding ]
Karen is heel ondeugend denk ik. Toen ik haar eerst zag dacht ik brave huismoeder.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wie heeft een Only Fans account ?
Ik gok op Ashley en Alice ....
Ja verbaas mij er ook overquote:Op maandag 22 januari 2024 23:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verbaasd dat dit allemaal mag zonder streamlock ... iemand in slaap gevallen ?
Vond het ook een heel idioot aanbod, de rest heeft zijn koffer op 3 mannen na en dan kunnen ze er 1 kopen voorquote:Op maandag 22 januari 2024 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vermoed morgen nieuwe discussie over koffers terug laten komen, vandaag was een FAAL ...
Neuhquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:00 schreef BB-King het volgende:
Doriana ziet Basiri wel winnen.
Basiri denkt Dilano.
Nou dat zie ik zelf niet echt gebeuren.
Basiri zou nog kunnen winnen. Dilano nope.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:00 schreef BB-King het volgende:
Doriana ziet Basiri wel winnen.
Basiri denkt Dilano.
Nou dat zie ik zelf niet echt gebeuren.
Het scheelt maar een paar letters (D0)riana en (A)riana maar een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:03 schreef Harry het volgende:
Doriana heeft Journalistiek gestudeerd.
Zij is verantwoordelijk voor een Horeca Platform, met professionele camera's en Social Media.
Het is echt Mies 2.0 concepten, plannen. Ach laat ze lekker. Als het werkt voor zequote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:07 schreef Harry het volgende:
Basiri zegt, dat hij bezig is met twee Horeca concepten.
Hij heeft twee plannen laten maken, maar mag daar niets over zeggen.
Mies ?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is echt Mies 2.0 concepten, plannen. Ach laat ze lekker. Als het werkt voor ze
Bij de vrouwen zie eerder Alice als topfavorietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Basiri zou nog kunnen winnen. Dilano nope.
Voorlopig zie ik Tom als topfavoriet bij de mannen en Karen bij de vrouwen maar die worden het uiteindelijk nooit.
niemand van de 2quote:Op maandag 22 januari 2024 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wie heeft een Only Fans account ?
Ik gok op Ashley en Alice ....
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:08 schreef Harry het volgende:
Basiri zegt, dat hij twee jaar geleden, tijdens de Coronapandemie, 120 kg woog.
Misschien maar het probleem bij haar is dat veel vrouwen onbewust niet op haar stemmen uit jaloezie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:09 schreef Krambo het volgende:
[..]
Bij de vrouwen zie eerder Alice als topfavoriet
Ik denk eerder een goede man-vrouw vriendschap zoals Salar en Nouchinequote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:22 schreef Xilia het volgende:
Logt in...
Ah Basiri, hij vindt Doriana wel leuk?
Hmm ik hoop hetquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk eerder een goede man-vrouw vriendschap zoals Salar en Nouchine
We weten alleen zeker dat Ariana Tom leuk vindt en Karen Tyron.quote:
Haha dat vroeg ik alquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:24 schreef ben34567 het volgende:
[..]
We weten alleen zeker dat Ariana Tom leuk vindt en Karen Tyron.
De vrouwen zijn hitsig dit seizoen
En nu ook weer ...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:25 schreef Xilia het volgende:
En toen ik heel evn keek vanavond lag Karen lekkr bij Ty
Mooie typeverspreking doe je Lenietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:30 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Woonkamer
Daar praten Tyron, Karen, Tom, (Danny?) en Lenie over de 2.500,- die voor 1 koffer aangeschaft zou kunnen worden. Tyron zegt dat zeker niet te doen!
Iemand stelt voor de pot zo hoog mogelijk te houden. Iedereen zou dan mee moeten doen. Leniet zegt, dat dit niet gaat lukken.
maar toch wel als bb het aanbied, zoals vandaag met de koffer van 2500equote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar kan iemand zelf beslissen om geld uit de pot te pakken ??
Dacht toch van niet ...
Als het zo is, ben je volgende keer toch genomineerd ?
Geloof dat iedereen? het wel goed vond als er iemand voor de koffer ging.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar toch wel als bb het aanbied, zoals vandaag met de koffer van 2500e
Dankjewel. Het staat dus op Youtube en ook via Twitter / X . Ik was wat bang voor negatieve comments, maar er zijn alleen nog maar likes. Het was ook gewoon een heel mooi gesprek. Hoop dat Jimmy en Ashley en Alice er nog lang in blijven. Dit soort gesprekken maken voor mij Big Brotherquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:31 schreef Willewa het volgende:
Topgesprek hoor idd @:ledn81 van Jimmy, Ashley en Alice 👌🏼 Thanks voor je opnames weer!
Waarom bang voor negatieve comments? Vanwege zijn geaardheid?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dankjewel. Het staat dus op Youtube en ook via Twitter / X . Ik was wat bang voor negatieve comments, maar er zijn alleen nog maar likes. Het was ook gewoon een heel mooi gesprek. Hoop dat Jimmy en Ashley en Alice er nog lang in blijven. Dit soort gesprekken maken voor mij Big Brother![]()
[ twitter ]
Jup te veel een wannabee. Niet slim en weinig gedisciplineerd want ze moesten hem ompraten om in de mirror room te blijven.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:39 schreef Xilia het volgende:
Basiri heeft het wel vaak over beroemd worden
Oh en sorry voor alle logootjes weer overal in beeld, maar ik zag dat de Volder weer mijn video 'uitknipte' en op zijn FB zette. Dus sinds vandaag overal logootjes en soms eens tekstjes door het beeld.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dankjewel. Het staat dus op Youtube en ook via Twitter / X . Ik was wat bang voor negatieve comments, maar er zijn alleen nog maar likes. Het was ook gewoon een heel mooi gesprek. Hoop dat Jimmy en Ashley en Alice er nog lang in blijven. Dit soort gesprekken maken voor mij Big Brother![]()
[ twitter ]
Ja idd, had al wat meer negatieve comments of filmpjes of gifjes met Jimmy erin. Maar op dit filmpje vooralsnog nulquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Waarom bang voor negatieve comments? Vanwege zijn geaardheid?
Geef je groot gelijk, het soms wel onbegonnen werk helaas. Been there...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh en sorry voor alle logootjes weer overal in beeld, maar ik zag dat de Volder weer mijn video 'uitknipte' en op zijn FB zette. Dus sinds vandaag overal logootjes en soms eens tekstjes door het beeld.
Hij mag mijn video's gewoon plaatsen hoor, maar laat dan account gewoon staan. Hij nam ze opnieuw op en knipte de door mijn geplaatste logootjes eraf. Als je dan 62k volgers hebt op FB doe je zelf maar wat meer moeite
Oh echt? Ik kijk daar eerlijk gezegd ook op. Facebook dus. Bron vermelden is wel zo eerlijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh en sorry voor alle logootjes weer overal in beeld, maar ik zag dat de Volder weer mijn video 'uitknipte' en op zijn FB zette. Dus sinds vandaag overal logootjes en soms eens tekstjes door het beeld.
Hij mag mijn video's gewoon plaatsen hoor, maar laat dan account gewoon staan. Hij nam ze opnieuw op en knipte de door mijn geplaatste logootjes eraf. Als je dan 62k volgers hebt op FB doe je zelf maar wat meer moeite
Oh joh, viel me niet eens op ;p Gewoon doen toch. Wat een sjappie dan inderdaad. Bang dat z’n volgers naar jou vliegen zeker, ipv gewoon credits geven.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze gaan nog maar eerst wat etenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:46 schreef Harry het volgende:
De bewoners kondigen aan naar bed te gaan.
Belachelijk dat dat nog steeds zo’n ding is. Vooral heteromannen die opgeleid zijn tot bullies die het leven zuur proberen te maken. Zure bende. In mijn heteromannen-hoofd slaat het echt nergens op. I don’t care wie met wie seks heeft, boeit me echt voor geen ene millimeter. Snap niet waarom mensen daar zo op gefocust zijn, maar dat is gewoon (hele gare) conditionering van oudsher natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja idd, had al wat meer negatieve comments of filmpjes of gifjes met Jimmy erin. Maar op dit filmpje vooralsnog nul
Ik ben nog wel een beetje zoekende zoals altijd in het begin, maar valt zeker niet tegenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:49 schreef Mercedes. het volgende:
Maar wat een leuk seizoen hè. Ik geniet nu al.
Maar is dit op te lossen en kan ik je daar mee helpen?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
misschien kun jij even de geleide meditatie terug kijkenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:53 schreef Snoozey het volgende:
ik kom er zelf niet zo goed in, maar valt me wel op dat zodra arian in beeld komt ik daarheen schakel
dat moet ik idd nog doenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
misschien kun jij even de geleide meditatie terug kijken
Truste.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er vandoor, tot 2400 uur staat online, welterusten ....
Heerlijk wel wat meer mensen, nadeel is (voor mij) de moeilijkere namenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:52 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het wel lekker nu er meer mensen zijn, dat je merkt dat de energie een beetje verplaatst. ipv steeds rond dezelfde personen
ach dat komt vanzelf, ik spiek soms ook gewoon nog even.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:56 schreef Xilia het volgende:
[..]
Heerlijk wel wat meer mensen, nadeel is (voor mij) de moeilijkere namen
Komt wel idd, maar echt Peter en Els zijn dan toch makkelijkerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ach dat komt vanzelf, ik spiek soms ook gewoon nog even.
Dat hoop ik wel ja!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:59 schreef Schakeltopia het volgende:
misschien nog een game erin, waardoor de nominaties weer switchen. en dan woensdag weer. iedereen beetje in chaos. fucked up week tenslotte
Dankjewel! Waanzinnig mooi! En idd: dit is wat de RLS zo mooi maakt.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Eric is er weer bij. Zo leuk!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dankjewel! Waanzinnig mooi! En idd: dit is wat de RLS zo mooi maakt.
Eens, maar dit soort gesprekken vinden meestal wel in de late(re) uurtjes plaats.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dankjewel! Waanzinnig mooi! En idd: dit is wat de RLS zo mooi maakt.
Neuh.. alleen als je Oliver de Volder ergens tegen komt heel hard "Sukkel" roepenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:53 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Maar is dit op te lossen en kan ik je daar mee helpen?
klacht indienen bij fb wegens plagiaat en cpyright ?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Neuh.. alleen als je Oliver de Volder ergens tegen komt heel hard "Sukkel" roepen
Maar ik heb dat wel een paar keer gedaan en gedacht en dat liep niet heel goed af.
Dus doe maar gewoon niets.
Een groter logo een idee? Soort van watermerk.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Neuh.. alleen als je Oliver de Volder ergens tegen komt heel hard "Sukkel" roepen
Maar ik heb dat wel een paar keer gedaan en gedacht en dat liep niet heel goed af.
Dat komt dan goed uit *nachtvlinderquote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar dit soort gesprekken vinden meestal wel in de late(re) uurtjes plaats.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:17 schreef Iceage het volgende:
[..]
hele filmpje watermerken ? maar we gaan te off topic nu.
Ik ga wel iets doen. Wil je erkenning of wil je dat het niet meer gebeurt of wil je Kopie van Fok?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Alle bewoners liggen lekker in bed te slapen, on topic. :-)quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:17 schreef Iceage het volgende:
[..]
De logo's staan er pas sinds vandaag op. Had vanaf begin al kleiner logootje linksonder maar dat knipte ie eraf op FB. Dus nu staat er ook iets linksboven gelijk aan het al bestaande Videoland logo. Joh hij knipt lekker weg wat ie wil. Ik en mijn YT volgers boeit het niet zo. Hij moet gewoon wat meer moeite doen. En daar doe ik het voor. Nog geen video van vandaag gezien bij hem op FBquote:
Dan hoop ik dat hij op dezelfde manier het huis wordt uitgegooid als Tate destijds. Wat een gevaarlijk mannetje was/is dat.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:10 schreef FreshFruit het volgende:
Maar Basiri is dus fan van Andrew Tate.
Ik ga even naar de SC.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De logo's staan er pas sinds vandaag op. Had vanaf begin al kleiner logootje linksonder maar dat knipte ie eraf op FB. Dus nu staat er ook iets linksboven gelijk aan het al bestaande Videoland logo. Joh hij knipt lekker weg wat ie wil. Ik en mijn YT volgers boeit het niet zo. Hij moet gewoon wat meer moeite doen. En daar doe ik het voor. Nog geen video van vandaag gezien bij hem op FB
En als ik dan met eigen account een filmpje aandraag word het verwijderd.
De volder is met zijn FB gewoon niet zo'n leuk iemand en daarom wil ik hem niet helpen doordat hij zonder mijn moeite mijn opgenomen filmpjes herplaatst. Verder moet ie lekker doen wat ie wil.
[ afbeelding ]
Jahoor hij post niet alleen mijn filmpjes. Maar wat hij deed is de door mij opgenomen filmpjes die op YT stonden opnieuw opnemen. En dan zet ie ze zelf op zijn eigen FB BB pagina alsof ie het zelf had opgenomen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:23 schreef Mercedes. het volgende:
Ik heb even gekeken op facebook maar inmiddels heeft hij ook veel filmpjes die hij zelf doet toch?
Oké begrijpelijk. Ik ga er iets mee doen. Heldere uitleg.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jahoor hij post niet alleen mijn filmpjes. Maar wat hij deed is de door mij opgenomen filmpjes die op YT stonden opnieuw opnemen. En dan zet ie ze zelf op zijn eigen FB BB pagina alsof ie het zelf had opgenomen.
Dat is heel leuk. Maar IK zorg dat ik het juiste moment pak en opneem en publiceer. Dat zette ik voorheen op YT en dan pakte de Volder die video weer over door hem vanaf die locatie opnieuw op te nemen. Maar hij zorgt er dan voor dat ie alles dat ie niet in beeld wil hebben niet opneemt.
Waren vaak beetje rare video's, maar zijn FB volgers boeit dat niet zo.![]()
Ik zet nu zoveel mogelijk logootjes in mijn opnames dat altijd duidelijk is dat ik die opname heb gedaan.
Voor mij boeit het niet. Maar ik neem op voor mijn eigen youtube kanaal en uiteraard de COS![]()
Dat de Volder profiteert met mijn opnames in zijn FB kanaal met mijn opnames vind ik niet zo leuk.
Misschien een template’je maken waardoor na elke minuut (ofzo, kan ook een langere interval zijn) even 5 seconden @ledn81 @BB-NLBE klein in het midden in beeld komt?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jahoor hij post niet alleen mijn filmpjes. Maar wat hij deed is de door mij opgenomen filmpjes die op YT stonden opnieuw opnemen. En dan zet ie ze zelf op zijn eigen FB BB pagina alsof ie het zelf had opgenomen.
Dat is heel leuk. Maar IK zorg dat ik het juiste moment pak en opneem en publiceer. Dat zette ik voorheen op YT en dan pakte de Volder die video weer over door hem vanaf die locatie opnieuw op te nemen. Maar hij zorgt er dan voor dat ie alles dat ie niet in beeld wil hebben niet opneemt.
Waren vaak beetje rare video's, maar zijn FB volgers boeit dat niet zo.![]()
Ik zet nu zoveel mogelijk logootjes in mijn opnames dat altijd duidelijk is dat ik die opname heb gedaan.
Voor mij boeit het niet. Maar ik neem op voor mijn eigen youtube kanaal en uiteraard de COS![]()
Dat de Volder profiteert met mijn opnames in zijn FB kanaal met mijn opnames vind ik niet zo leuk.
Ik neem op via oCam en op die manier zit er al mijn logootjes enzo er al in. Als het even kan gooi ik dat meteen in YT. Ik heb geen tijd en zin om veel te bewerken. Dan staat het ook 5 min later online. Elke video ook nog eens bewerken en logo in het midden stoppen ofzo is echt veel gedoe.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Misschien een template’je maken waardoor na elke minuut (ofzo, kan ook een langere interval zijn) even 5 seconden @:ledn81 @:BB-NLBE klein in het midden in beeld komt?
Ik weet niet hoe je edit, maar als dit in een gewoon video edit-programma is, is dit makkelijk te fixen.
Of zoiets ;p
Ah okee zo. Ja je kan makkelijk een template maken in een editprogramma, die je dus elke keer er gewoon heel makkelijk overheen gooit, maar dan moet je inderdaad wel inladen, template erop, exporteren en ben je wel langer bezig ja. Dus ik snap.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik neem op via oCam en op die manier zit er al mijn logootjes enzo er al in. Als het even kan gooi ik dat meteen in YT. Ik heb geen tijd en zin om veel te bewerken. Dan staat het ook 5 min later online. Elke video ook nog eens bewerken en logo in het midden stoppen ofzo is echt veel gedoe.
Maar daarom zie je nu af en toe video's voorbij komen met tekstjes in beeld enz. Clipchamp is gratis en best ok voor dit soort gedoe. Maar dat was het achter de schermen deeltje
Ja Dotteke houdt enorm van verwijderen !quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:51 schreef Iceage het volgende:
@:Dotteke kan je mogelijk postings over dit onderwerp niet verwijderen maar verplaatsen naar de sc ?
Ze hebben een geheime missie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:57 schreef Mercedes. het volgende:
Maarrrr gaan Tom en Ronahi echt genomineerd blijven? Fucked up week. Ik hoop van niet.
Met harde muziek wakker maken, en dat ze binnen 1 minuut allemaal buiten moeten staan.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 06:53 schreef Frummelie het volgende:
En ik wil s'ochtends vroeg meer reuring BB...
Ja bv... gewoon meer gedoe.. ik vind het zo saai... er zijn best mooie gesprekken langs gekomen! Maar er moet pit in..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 06:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met harde muziek wakker maken, en dat ze binnen 1 minuut allemaal buiten moeten staan.
Goedemorgen Frummel,komt nog wel.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja bv... gewoon meer gedoe.. ik vind het zo saai... er zijn best mooie gesprekken langs gekomen! Maar er moet pit in..
Helaas krijgen wij alleen de gesprekken, het pit bewaren ze voor de tv-uitzending.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja bv... gewoon meer gedoe.. ik vind het zo saai... er zijn best mooie gesprekken langs gekomen! Maar er moet pit in..
Goedemorgen...Freshquote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel,komt nog wel.
Ja ook zo'n valse k.tstreek..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Helaas krijgen wij alleen de gesprekken, het pit bewaren ze voor de tv-uitzending.
Goedemorgen,de koffer actie gister tijdens de meditatie deed me wel glimlachen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Het geteisem slaapt nog (zou ik ook nog moeten doen)
Tot nu toe vindt ik het thema van de week nog niet veel voorstellen
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:17 schreef Iceage het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:18 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ik ga wel iets doen. Wil je erkenning of wil je dat het niet meer gebeurt of wil je Kopie van Fok?
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De logo's staan er pas sinds vandaag op. Had vanaf begin al kleiner logootje linksonder maar dat knipte ie eraf op FB. Dus nu staat er ook iets linksboven gelijk aan het al bestaande Videoland logo. Joh hij knipt lekker weg wat ie wil. Ik en mijn YT volgers boeit het niet zo. Hij moet gewoon wat meer moeite doen. En daar doe ik het voor. Nog geen video van vandaag gezien bij hem op FB
En als ik dan met eigen account een filmpje aandraag word het verwijderd.
De volder is met zijn FB gewoon niet zo'n leuk iemand en daarom wil ik hem niet helpen doordat hij zonder mijn moeite mijn opgenomen filmpjes herplaatst. Verder moet ie lekker doen wat ie wil.
[ afbeelding ]
Thnxquote:
Ik denk, wat ze giseravond gedaan heeft, meer waarde heeft dan alles van iedereen bijelkaar .quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:38 schreef Frummelie het volgende:
Ik vond het leuk dat Ashley nog een kans kreeg maar die voegt tot op heden ook weinig toe, die ligt alleen maar horizontaal te ouwenelen en doet ook weinig in het huis... af en toe houdt ze de zwabber vast en thats it..
Dat is wat ik ook in een eerdere post tik, dat er mooie gesprekken zijn en die zijn ook waardevol maar BB moet meer zijn dan dat..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk, wat ze giseravond gedaan heeft, meer waarde heeft dan alles van iedereen bijelkaar .
Goedemorgen,ik las gister dat Lenie niet de regels kan bepalen.Dus nee.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:45 schreef happyme28 het volgende:
Ben benieuwd of iedereen om 9 uur aangekleed aan het ontbijt zit (in opdracht van Lenie 😡) of dat ze er sch*t aan hebben 😇
Goedemorgen
Hoezo, wie bepaald dat? je kan ook winnen door de mooie gesprekken, en nooit een vaatdoek in de handen hebben gehad (Jil vorig jaar was ook geen huishoudster)quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook in een eerdere post tik, dat er mooie gesprekken zijn en die zijn ook waardevol maar BB moet meer zijn dan dat..
Dat is jouw mening en dat mag en zo heb ik ook mijn mening en dat mag ook, laten we het daar maar op houden...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hoezo, wie bepaald dat? je kan ook winnen door de mooie gesprekken, en nooit een vaatdoek in de handen hebben gehad (Jil vorig jaar was ook geen huishoudster)
Jou woorden ''die voegt tot op heden ook weinig toe, die ligt alleen maar horizontaal te ouwenelen'' ben ik het niets mee eens, ze voegt wel degelijk wat toe, heel veel zelfs.
Nou nou.Goedemorgen,1 gesprekje zegt mij nog vrij niks.Het was meer het verhaal van Jimmy.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hoezo, wie bepaald dat? je kan ook winnen door de mooie gesprekken, en nooit een vaatdoek in de handen hebben gehad (Jil vorig jaar was ook geen huishoudster)
Jou woorden ''die voegt tot op heden ook weinig toe, die ligt alleen maar horizontaal te ouwenelen'' ben ik het niets mee eens, ze voegt wel degelijk wat toe, heel veel zelfs.
Met shirt aan vandaag.quote:
Die uitspraak van Tyron gister.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik vindt dat dus zo onsmakelijk, zonder shirt
Helemaal bij die man op leeftijd met hangtieten.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik vindt dat dus zo onsmakelijk, zonder shirt
Over die harde tepel?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die uitspraak van Tyron gister.
Is op het kamp heel normaal.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Helemaal bij die man op leeftijd met hangtieten.
Kloptquote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat mag en zo heb ik ook mijn mening en dat mag ook, laten we het daar maar op houden...
Heel netjes en correct.Maar toch heel raak.quote:
Ik kwam ook niet meer bij... ja inderdaad was een goeie..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel netjes en correct.Maar toch heel raak.
Danny,Karen,Ariana en Lenie zijn wakker, het kan nog......quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben op tijd voor de 9:00 uur niemand aan tafel streams !!![]()
Ik moest het plaatje even goed uit elkaar trekken om te kijken wat ik zou zag... haha...quote:
Ze hebben toch wel ontzag voor hem..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:15 schreef TheLuckyman het volgende:
Wel veel actief gelijk zeg. Toch bang voor de negen uur preek van Lenie?
Kan ik alleen maar beamen !quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn God, wat een mooie vrouw ....
997e5daf28e2b9371295641c1365994a.png
Karen gaat in de hottub - 22 januari 2024.
SPOILER1 links
https://www.asuswebstorag(...)5369AAD831490E36D0A4
Ik kan dit jaar ook niets met zijn linkenquote:
Een paar waren heel stellig, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Lenie : Ja, 9 uur moeten we aan tafel
Danny : Nee
Lenie : Huh?
Danny (grappend): Durf ik nu nee te zeggen tegen jou?
Nee... het blijft echt 9 uur..
Senseo is helemaal niet te pruimen ook niet met melk en suiker hi...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Lenie vindt Senseo niet te drinken zonder beetje suiker en melk
Poetsen doet ze er toch niet meequote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff het duizenddingendoekje onder haar armen door
1 cupje voor 10 coins.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Senseo is helemaal niet te pruimen ook niet met melk en suiker hi...
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat ze zwichten voor de wall staan wel lekkere dingen in nu..
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff het duizenddingendoekje onder haar armen door
Ja joh stelletje gekkies... iets minder coins voor vragen dan gaat het ook gebruikt worden en dat is ook wel leuk om te zien..quote:
Ik heb sinds 3 maand 'n bonenmachine van Philips, nou nooit meer Senseo hier.quote:
Was het gisteren nog duurder??quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Wel al goedkoper dan gisteren dan
Waarom een baaldag?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gm cos.
Heb een baaldag vandaag dus hoop op veel Tom streams.![]()
Tom onder de douche is een goed begin, thx Febo
Je wil nooit meer anders...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb sinds 3 maand 'n bonenmachine van Philips, nou nooit meer Senseo hier.
Gun het ze daar ook wel zo'n machine....... en dan achter de deurtjes 1 koffieboon voor 1 munt
Dulce Gustoquote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je wil nooit meer anders...
Ik ben bang dat ze dat niet gaan krijgen maar ik zag wel een koffieapparaat maar geen idee wat voor 1tje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |