Een paar waren heel stellig, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Lenie : Ja, 9 uur moeten we aan tafel
Danny : Nee
Lenie : Huh?
Danny (grappend): Durf ik nu nee te zeggen tegen jou?
Nee... het blijft echt 9 uur..
Senseo is helemaal niet te pruimen ook niet met melk en suiker hi...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Lenie vindt Senseo niet te drinken zonder beetje suiker en melk
Poetsen doet ze er toch niet meequote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff het duizenddingendoekje onder haar armen door
1 cupje voor 10 coins.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Senseo is helemaal niet te pruimen ook niet met melk en suiker hi...
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat ze zwichten voor de wall staan wel lekkere dingen in nu..
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff het duizenddingendoekje onder haar armen door
Ja joh stelletje gekkies... iets minder coins voor vragen dan gaat het ook gebruikt worden en dat is ook wel leuk om te zien..quote:
Ik heb sinds 3 maand 'n bonenmachine van Philips, nou nooit meer Senseo hier.quote:
Was het gisteren nog duurder??quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Wel al goedkoper dan gisteren dan
Waarom een baaldag?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gm cos.
Heb een baaldag vandaag dus hoop op veel Tom streams.![]()
Tom onder de douche is een goed begin, thx Febo
Je wil nooit meer anders...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb sinds 3 maand 'n bonenmachine van Philips, nou nooit meer Senseo hier.
Gun het ze daar ook wel zo'n machine....... en dan achter de deurtjes 1 koffieboon voor 1 munt
Dulce Gustoquote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je wil nooit meer anders...
Ik ben bang dat ze dat niet gaan krijgen maar ik zag wel een koffieapparaat maar geen idee wat voor 1tje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |