abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212136741
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 01:17 schreef Iceage het volgende:

[..]
hele filmpje watermerken ? maar we gaan te off topic nu.
^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_212136742
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 01:14 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Neuh.. alleen als je Oliver de Volder ergens tegen komt heel hard "Sukkel" roepen
Maar ik heb dat wel een paar keer gedaan en gedacht en dat liep niet heel goed af.
Dus doe maar gewoon niets. O+
Ik ga wel iets doen. Wil je erkenning of wil je dat het niet meer gebeurt of wil je Kopie van Fok?
pi_212136744
quote:

[..]
Alle bewoners liggen lekker in bed te slapen, on topic. :-)
pi_212136748
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 01:16 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Een groter logo een idee?
De logo's staan er pas sinds vandaag op. Had vanaf begin al kleiner logootje linksonder maar dat knipte ie eraf op FB. Dus nu staat er ook iets linksboven gelijk aan het al bestaande Videoland logo. Joh hij knipt lekker weg wat ie wil. Ik en mijn YT volgers boeit het niet zo. Hij moet gewoon wat meer moeite doen. En daar doe ik het voor. Nog geen video van vandaag gezien bij hem op FB
En als ik dan met eigen account een filmpje aandraag word het verwijderd.
De volder is met zijn FB gewoon niet zo'n leuk iemand en daarom wil ik hem niet helpen doordat hij zonder mijn moeite mijn opgenomen filmpjes herplaatst. Verder moet ie lekker doen wat ie wil.
pi_212136749
Ik heb even gekeken op facebook maar inmiddels heeft hij ook veel filmpjes die hij zelf doet toch?
pi_212136756
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 01:10 schreef FreshFruit het volgende:
Maar Basiri is dus fan van Andrew Tate.
Dan hoop ik dat hij op dezelfde manier het huis wordt uitgegooid als Tate destijds. Wat een gevaarlijk mannetje was/is dat.
pi_212136757
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 01:22 schreef ledn81 het volgende:

[..]
De logo's staan er pas sinds vandaag op. Had vanaf begin al kleiner logootje linksonder maar dat knipte ie eraf op FB. Dus nu staat er ook iets linksboven gelijk aan het al bestaande Videoland logo. Joh hij knipt lekker weg wat ie wil. Ik en mijn YT volgers boeit het niet zo. Hij moet gewoon wat meer moeite doen. En daar doe ik het voor. Nog geen video van vandaag gezien bij hem op FB
De volder is met zijn FB gewoon niet zo'n leuk iemand en daarom wil ik hem niet helpen doordat hij zonder mijn moeite mijn opgenomen filmpjes herplaatst. Verder moet ie lekker doen wat ie wil.
[ afbeelding ]
Ik ga even naar de SC.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_212136760
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 01:23 schreef Mercedes. het volgende:
Ik heb even gekeken op facebook maar inmiddels heeft hij ook veel filmpjes die hij zelf doet toch?
Jahoor hij post niet alleen mijn filmpjes. Maar wat hij deed is de door mij opgenomen filmpjes die op YT stonden opnieuw opnemen. En dan zet ie ze zelf op zijn eigen FB BB pagina alsof ie het zelf had opgenomen.
Dat is heel leuk. Maar IK zorg dat ik het juiste moment pak en opneem en publiceer. Dat zette ik voorheen op YT en dan pakte de Volder die video weer over door hem vanaf die locatie opnieuw op te nemen. Maar hij zorgt er dan voor dat ie alles dat ie niet in beeld wil hebben niet opneemt.
Waren vaak beetje rare video's, maar zijn FB volgers boeit dat niet zo. O-)
Ik zet nu zoveel mogelijk logootjes in mijn opnames dat altijd duidelijk is dat ik die opname heb gedaan.
Voor mij boeit het niet. Maar ik neem op voor mijn eigen youtube kanaal en uiteraard de COS O+
Dat de Volder profiteert met mijn opnames in zijn FB kanaal met mijn opnames vind ik niet zo leuk.
pi_212136762
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 01:31 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Jahoor hij post niet alleen mijn filmpjes. Maar wat hij deed is de door mij opgenomen filmpjes die op YT stonden opnieuw opnemen. En dan zet ie ze zelf op zijn eigen FB BB pagina alsof ie het zelf had opgenomen.
Dat is heel leuk. Maar IK zorg dat ik het juiste moment pak en opneem en publiceer. Dat zette ik voorheen op YT en dan pakte de Volder die video weer over door hem vanaf die locatie opnieuw op te nemen. Maar hij zorgt er dan voor dat ie alles dat ie niet in beeld wil hebben niet opneemt.
Ik zet nu zoveel mogelijk logootjes in mijn opnames dat altijd duidelijk is dat ik die opname heb gedaan.
Voor mij boeit het niet. Maar ik neem op voor mijn eigen youtube kanaal en uiteraard de COS O+
Dat de Volder profiteert met mijn opnames in zijn FB kanaal met mijn opnames vind ik niet zo leuk.
Oké begrijpelijk. Ik ga er iets mee doen. Heldere uitleg.
pi_212136772
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 01:31 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Misschien een template’je maken waardoor na elke minuut (ofzo, kan ook een langere interval zijn) even 5 seconden @ledn81 @BB-NLBE klein in het midden in beeld komt?

Ik weet niet hoe je edit, maar als dit in een gewoon video edit-programma is, is dit makkelijk te fixen.

Of zoiets ;p dat kan ie er nooit uit croppen qua beeld in ieder geval en omdat het maar kort en klein is, is het ook niet storend (vind ik dan).
Leh-kùr
pi_212136784
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 01:39 schreef Willewa het volgende:

[..]
Misschien een template’je maken waardoor na elke minuut (ofzo, kan ook een langere interval zijn) even 5 seconden @:ledn81 @:BB-NLBE klein in het midden in beeld komt?

Ik weet niet hoe je edit, maar als dit in een gewoon video edit-programma is, is dit makkelijk te fixen.

Of zoiets ;p
Ik neem op via oCam en op die manier zit er al mijn logootjes enzo er al in. Als het even kan gooi ik dat meteen in YT. Ik heb geen tijd en zin om veel te bewerken. Dan staat het ook 5 min later online. Elke video ook nog eens bewerken en logo in het midden stoppen ofzo is echt veel gedoe.
Maar daarom zie je nu af en toe video's voorbij komen met tekstjes in beeld enz. Clipchamp is gratis en best ok voor dit soort gedoe. Maar dat was het achter de schermen deeltje :9
pi_212136792
@Dotteke kan je mogelijk postings over dit onderwerp niet verwijderen maar verplaatsen naar de sc ?
pi_212136794
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 01:44 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Ik neem op via oCam en op die manier zit er al mijn logootjes enzo er al in. Als het even kan gooi ik dat meteen in YT. Ik heb geen tijd en zin om veel te bewerken. Dan staat het ook 5 min later online. Elke video ook nog eens bewerken en logo in het midden stoppen ofzo is echt veel gedoe.
Maar daarom zie je nu af en toe video's voorbij komen met tekstjes in beeld enz. Clipchamp is gratis en best ok voor dit soort gedoe. Maar dat was het achter de schermen deeltje :9
Ah okee zo. Ja je kan makkelijk een template maken in een editprogramma, die je dus elke keer er gewoon heel makkelijk overheen gooit, maar dan moet je inderdaad wel inladen, template erop, exporteren en ben je wel langer bezig ja. Dus ik snap.

Nou ja maar even kijken toch wat werkt. Misschien gewoon een ‘🖕🏼 Volder’ watermerk erin knallen met 10/20% opacity *)
Leh-kùr
pi_212136800
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 01:51 schreef Iceage het volgende:
@:Dotteke kan je mogelijk postings over dit onderwerp niet verwijderen maar verplaatsen naar de sc ?
Ja Dotteke houdt enorm van verwijderen !
pi_212136803
Maarrrr gaan Tom en Ronahi echt genomineerd blijven? Fucked up week. Ik hoop van niet.
pi_212136812
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 01:57 schreef Mercedes. het volgende:
Maarrrr gaan Tom en Ronahi echt genomineerd blijven? Fucked up week. Ik hoop van niet.
Ze hebben een geheime missie. *O*
Als die slaagt zijn ze vast vrijgesteld ofzo
pi_212136835
En deze post is ook weer soort van onstream
komop @Iceage . Morgenochtend trekt dit allemaal weer recht. Niet te moelijk doen hoor.
twitter
pi_212137073
Goedemorgen... c_/

Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden ondanks dat er meer bewoners zijn, vind ik het nog steeds niks zeggend.. af en toe een lach momentje, goed momentje maar dat was het dan ook.. het hangt en het is saai misschien heeft het nog even tijd nodig we gaan ook pas de 2de week in... dus ik blijf verwachtingsvol BB volgen... ^O^
Gewoon omdat het kan!
pi_212137081
En ik wil s'ochtends vroeg meer reuring BB... :D
Gewoon omdat het kan!
  dinsdag 23 januari 2024 @ 06:57:34 #220
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212137098
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 06:53 schreef Frummelie het volgende:
En ik wil s'ochtends vroeg meer reuring BB... :D
Met harde muziek wakker maken, en dat ze binnen 1 minuut allemaal buiten moeten staan.
  dinsdag 23 januari 2024 @ 07:00:14 #221
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212137107
pi_212137114
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 06:57 schreef spapaars het volgende:

[..]
Met harde muziek wakker maken, en dat ze binnen 1 minuut allemaal buiten moeten staan.
Ja bv... gewoon meer gedoe.. ik vind het zo saai... er zijn best mooie gesprekken langs gekomen! Maar er moet pit in.. :Y
Gewoon omdat het kan!
pi_212137123
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:02 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ja bv... gewoon meer gedoe.. ik vind het zo saai... er zijn best mooie gesprekken langs gekomen! Maar er moet pit in.. :Y
Goedemorgen Frummel,komt nog wel. ;)
  dinsdag 23 januari 2024 @ 07:05:27 #224
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212137125
  dinsdag 23 januari 2024 @ 07:07:36 #225
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212137133
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:02 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Helaas krijgen wij alleen de gesprekken, het pit bewaren ze voor de tv-uitzending.
pi_212137135
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:05 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Goedemorgen Frummel,komt nog wel. ;)
Goedemorgen...Fresh
Dan vertrouw ik op jou... :*
Gewoon omdat het kan!
pi_212137143
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:07 schreef spapaars het volgende:

[..]
Helaas krijgen wij alleen de gesprekken, het pit bewaren ze voor de tv-uitzending.
Ja ook zo'n valse k.tstreek.. o|O
Gewoon omdat het kan!
pi_212137158
En de SL kunnen ook wel een heul stuk minder... die filmpjes en terugblikken met de Legoteen van Leroy heb ik nu ook wel gezien, wat een ergernis... geef mij maar een nikszeggende struik.. :D
Gewoon omdat het kan!
pi_212137161
Ik verwacht voor het weekend wel iets van actie.
pi_212137164
Goedemorgen })

Het geteisem slaapt nog (zou ik ook nog moeten doen)

Tot nu toe vindt ik het thema van de week nog niet veel voorstellen
pi_212137172
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen })

Het geteisem slaapt nog (zou ik ook nog moeten doen)

Tot nu toe vindt ik het thema van de week nog niet veel voorstellen
Goedemorgen,de koffer actie gister tijdens de meditatie deed me wel glimlachen. :D
  Moderator dinsdag 23 januari 2024 @ 07:21:27 #232
388664 crew  Dotteke
pi_212137185
quote:

[..]
^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 01:18 schreef Mercedes. het volgende:

[..]
Ik ga wel iets doen. Wil je erkenning of wil je dat het niet meer gebeurt of wil je Kopie van Fok?
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 01:22 schreef ledn81 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Het zou fijn zijn als deze gesprekken in de SC kunnen. Gisteren ook al een waarschuwing geplaatst dat ook in de late uurtjes men ontopic moet blijven
Ik heb er maar drie gequote maar er staan er veel meer.
Volgende keer ga ik alles verwijderen. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 01:29 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik ga even naar de SC.
Thnx ^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door Dotteke op 23-01-2024 07:42:55 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_212137267
Ik vond het leuk dat Ashley nog een kans kreeg maar die voegt tot op heden ook weinig toe, die ligt alleen maar horizontaal te ouwenelen en doet ook weinig in het huis... af en toe houdt ze de zwabber vast en thats it.. :{
Gewoon omdat het kan!
pi_212137293
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:38 schreef Frummelie het volgende:
Ik vond het leuk dat Ashley nog een kans kreeg maar die voegt tot op heden ook weinig toe, die ligt alleen maar horizontaal te ouwenelen en doet ook weinig in het huis... af en toe houdt ze de zwabber vast en thats it.. :{
Ik denk, wat ze giseravond gedaan heeft, meer waarde heeft dan alles van iedereen bijelkaar .

Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_212137299
De meeste moeten nu wel fris en fruitig zijn want die snurken een gat in de dag.. :D

Wakker worden... *O*
Gewoon omdat het kan!
pi_212137309
quote:
16s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:41 schreef rinardo het volgende:

[..]
Ik denk, wat ze giseravond gedaan heeft, meer waarde heeft dan alles van iedereen bijelkaar .

Dat is wat ik ook in een eerdere post tik, dat er mooie gesprekken zijn en die zijn ook waardevol maar BB moet meer zijn dan dat.. ;)
Gewoon omdat het kan!
  dinsdag 23 januari 2024 @ 07:45:57 #237
57497 happyme28
I'm so happy
pi_212137313
Ben benieuwd of iedereen om 9 uur aangekleed aan het ontbijt zit (in opdracht van Lenie 😡) of dat ze er sch*t aan hebben 😇

Goedemorgen *O*
pi_212137319
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:45 schreef happyme28 het volgende:
Ben benieuwd of iedereen om 9 uur aangekleed aan het ontbijt zit (in opdracht van Lenie 😡) of dat ze er sch*t aan hebben 😇

Goedemorgen *O*
Goedemorgen,ik las gister dat Lenie niet de regels kan bepalen.Dus nee.
pi_212137339
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:45 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Dat is wat ik ook in een eerdere post tik, dat er mooie gesprekken zijn en die zijn ook waardevol maar BB moet meer zijn dan dat.. ;)
Hoezo, wie bepaald dat? je kan ook winnen door de mooie gesprekken, en nooit een vaatdoek in de handen hebben gehad (Jil vorig jaar was ook geen huishoudster)
Jou woorden ''die voegt tot op heden ook weinig toe, die ligt alleen maar horizontaal te ouwenelen'' ben ik het niets mee eens, ze voegt wel degelijk wat toe, heel veel zelfs.
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
  dinsdag 23 januari 2024 @ 07:53:46 #240
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212137371
pi_212137375
quote:
16s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:49 schreef rinardo het volgende:

[..]
Hoezo, wie bepaald dat? je kan ook winnen door de mooie gesprekken, en nooit een vaatdoek in de handen hebben gehad (Jil vorig jaar was ook geen huishoudster)
Jou woorden ''die voegt tot op heden ook weinig toe, die ligt alleen maar horizontaal te ouwenelen'' ben ik het niets mee eens, ze voegt wel degelijk wat toe, heel veel zelfs.
Dat is jouw mening en dat mag en zo heb ik ook mijn mening en dat mag ook, laten we het daar maar op houden... ;)
Gewoon omdat het kan!
pi_212137382
quote:
16s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:49 schreef rinardo het volgende:

[..]
Nou nou.Goedemorgen,1 gesprekje zegt mij nog vrij niks.Het was meer het verhaal van Jimmy.
pi_212137390
Ah de bakker is opgestaan
pi_212137399
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Met shirt aan vandaag.
pi_212137408
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik slinger gelijk m'n streams aan... *O*
Gewoon omdat het kan!
pi_212137412
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:55 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Met shirt aan vandaag.
Ik vindt dat dus zo onsmakelijk, zonder shirt
pi_212137414
Ooh en Ariana ook wakker en dekt de tafel.. gezellie hoor..
Gewoon omdat het kan!
pi_212137416
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:58 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Die uitspraak van Tyron gister. _O-
  dinsdag 23 januari 2024 @ 08:00:09 #249
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212137417
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:58 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Helemaal bij die man op leeftijd met hangtieten.
pi_212137426
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:59 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Die uitspraak van Tyron gister. _O-
Over die harde tepel?
Gewoon omdat het kan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')