Goedemorgen...Freshquote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel,komt nog wel.
Ja ook zo'n valse k.tstreek..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Helaas krijgen wij alleen de gesprekken, het pit bewaren ze voor de tv-uitzending.
Goedemorgen,de koffer actie gister tijdens de meditatie deed me wel glimlachen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Het geteisem slaapt nog (zou ik ook nog moeten doen)
Tot nu toe vindt ik het thema van de week nog niet veel voorstellen
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:17 schreef Iceage het volgende:
[..]
hele filmpje watermerken ? maar we gaan te off topic nu.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:18 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ik ga wel iets doen. Wil je erkenning of wil je dat het niet meer gebeurt of wil je Kopie van Fok?
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De logo's staan er pas sinds vandaag op. Had vanaf begin al kleiner logootje linksonder maar dat knipte ie eraf op FB. Dus nu staat er ook iets linksboven gelijk aan het al bestaande Videoland logo. Joh hij knipt lekker weg wat ie wil. Ik en mijn YT volgers boeit het niet zo. Hij moet gewoon wat meer moeite doen. En daar doe ik het voor. Nog geen video van vandaag gezien bij hem op FB
En als ik dan met eigen account een filmpje aandraag word het verwijderd.
De volder is met zijn FB gewoon niet zo'n leuk iemand en daarom wil ik hem niet helpen doordat hij zonder mijn moeite mijn opgenomen filmpjes herplaatst. Verder moet ie lekker doen wat ie wil.
[ afbeelding ]
Thnxquote:
Ik denk, wat ze giseravond gedaan heeft, meer waarde heeft dan alles van iedereen bijelkaar .quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:38 schreef Frummelie het volgende:
Ik vond het leuk dat Ashley nog een kans kreeg maar die voegt tot op heden ook weinig toe, die ligt alleen maar horizontaal te ouwenelen en doet ook weinig in het huis... af en toe houdt ze de zwabber vast en thats it..
Dat is wat ik ook in een eerdere post tik, dat er mooie gesprekken zijn en die zijn ook waardevol maar BB moet meer zijn dan dat..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk, wat ze giseravond gedaan heeft, meer waarde heeft dan alles van iedereen bijelkaar .
Goedemorgen,ik las gister dat Lenie niet de regels kan bepalen.Dus nee.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:45 schreef happyme28 het volgende:
Ben benieuwd of iedereen om 9 uur aangekleed aan het ontbijt zit (in opdracht van Lenie 😡) of dat ze er sch*t aan hebben 😇
Goedemorgen
Hoezo, wie bepaald dat? je kan ook winnen door de mooie gesprekken, en nooit een vaatdoek in de handen hebben gehad (Jil vorig jaar was ook geen huishoudster)quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook in een eerdere post tik, dat er mooie gesprekken zijn en die zijn ook waardevol maar BB moet meer zijn dan dat..
Dat is jouw mening en dat mag en zo heb ik ook mijn mening en dat mag ook, laten we het daar maar op houden...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hoezo, wie bepaald dat? je kan ook winnen door de mooie gesprekken, en nooit een vaatdoek in de handen hebben gehad (Jil vorig jaar was ook geen huishoudster)
Jou woorden ''die voegt tot op heden ook weinig toe, die ligt alleen maar horizontaal te ouwenelen'' ben ik het niets mee eens, ze voegt wel degelijk wat toe, heel veel zelfs.
Nou nou.Goedemorgen,1 gesprekje zegt mij nog vrij niks.Het was meer het verhaal van Jimmy.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hoezo, wie bepaald dat? je kan ook winnen door de mooie gesprekken, en nooit een vaatdoek in de handen hebben gehad (Jil vorig jaar was ook geen huishoudster)
Jou woorden ''die voegt tot op heden ook weinig toe, die ligt alleen maar horizontaal te ouwenelen'' ben ik het niets mee eens, ze voegt wel degelijk wat toe, heel veel zelfs.
Met shirt aan vandaag.quote:
Die uitspraak van Tyron gister.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik vindt dat dus zo onsmakelijk, zonder shirt
Helemaal bij die man op leeftijd met hangtieten.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik vindt dat dus zo onsmakelijk, zonder shirt
Over die harde tepel?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die uitspraak van Tyron gister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |