Had het geluid uit, maar vreselijk als dat je moeder overkomt en jij nog zo jong bent en je moeder eigenlijk al kwijt bent.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:16 schreef BB-King het volgende:
Doriana haar moeder heeft in 2016 een zware hersenbloeding gekregen.
In coma gelegen en kon elk moment sterven maar uiteindelijk wel overleefd.
Helaas niet meer de oude. Leeft bijna als een plant.
Dat is heftig ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, opname loopt, thanksquote:Op maandag 22 januari 2024 23:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Luister het gesprek nu wel en vind Bas echt wel lief hoe hij met haar praat
@:DGK_Tegengas op stream 2
Ik (vrouw) vind het figuur van Karen mooier dan van Alice. Als Alice haar but niet meer traint, zal het er niet mooi uitzien en ik vind die but een beetje to muchquote:Op maandag 22 januari 2024 23:23 schreef Iceage het volgende:
Alice loopt de hele dag met haar lichaam te showen, maar Karen stapt 1x met bikini de hottub in en Hoppa Alice staat in de schaduw.
Waarom mag hij niet met een andere vrouw praten, dit is een mooi gesprek en zit niets achter (mijn idee)quote:Op maandag 22 januari 2024 23:26 schreef ben34567 het volgende:
Dilano vindt het niet kunnen dat Basiri zovaak Doriana opzoekt terwijl hij een vriendin heeft.
Geen idee was de mening van Dilano (niet de mijne)quote:Op maandag 22 januari 2024 23:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom mag hij niet met een andere vrouw praten, dit is een mooi gesprek en zit niets achter (mijn idee)
Ik heb het idee dat Dylano Basiri zwart zit te maken. Kan tactiek zijn maar ook jaloezie.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom mag hij niet met een andere vrouw praten, dit is een mooi gesprek en zit niets achter (mijn idee)
Dit zijn mooie streams, die gesprekken. Ik moet die van Ashley en Jimmy nog even terug kijken.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:26 schreef ledn81 het volgende:
Nog een bijzonder gesprek tussen Basiri en Doriana![]()
Bijna niet bij te houden
Ja eerst zagen dat hij het vrijstellingsspel niet gewonnen heeft. Nu bij de rest stoken dat Basiri onrespectvol is naar zijn vriendin toe. Hij mag dat vinden maar zeg het toch niet luidop tegen de groep. Mag van mij deze week het huis verlaten.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit zijn mooie streams, die gesprekken. Ik moet die van Ashley en Jimmy nog even terug kijken.
En zo jammer dat Dilano zich nu zo opstelt, had meer van hem verwacht, hij valt mij echt tegen.
Minder in beeldquote:Op maandag 22 januari 2024 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik begin steeds minder hekel aan Lenie te krijgen, wat is er mis met mij ....
quote:Op maandag 22 januari 2024 23:41 schreef ledn81 het volgende:
leuk iemand anders was ook al met de plattegrond beziggeweest[ twitter ]
Beiden zien er goed uit. Op mijn leeftijd vind ik Karen aantrekkelijker. Als student had ik wellicht Alice aantrekkelijker gevonden.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:39 schreef Iceage het volgende:
[..]
Erg duidelijk het verschil tussen een "pubermeisje" (Alice) en een volwassen vrouw (Karen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
optiefen tailor met je championnekopquote:Op maandag 22 januari 2024 23:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tyron kruipt weer bij Karen onder het dekentje, ze zoeken elkaar wel vaak op
Dussuh Alice zeg maar😉quote:Op maandag 22 januari 2024 23:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Beiden zien er goed uit. Op mijn leeftijd vind ik Karen aantrekkelijker. Als student had ik wellicht Alice aantrekkelijker gevonden.
Ja was vergissingquote:Op maandag 22 januari 2024 23:47 schreef Snensie het volgende:
[..]
Net stond er toch twee keer Alice?
5560 zie ik netquote:Op maandag 22 januari 2024 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Karen heeft er vierduizend ... ik denk Instagram ?
Sodejuquote:Op maandag 22 januari 2024 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die 4K was denk ik voordat ze er in ging ?
Lenie 12K volgers en 7K op TikTok ...
Misschien op social media, hoorde het zelf niet ... opname loopt.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:51 schreef odie22 het volgende:
maar ei randy nou net dat hij ashley kende ?
ik zit iets te veel tegelijk te doen, weet effe niet zo gauw meer waar het wasquote:Op maandag 22 januari 2024 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien op social media, hoorde het zelf niet ... opname loopt.
Nice en dik verdiendquote:Op maandag 22 januari 2024 23:53 schreef ledn81 het volgende:
Rondjevoor de COS
Klik het toevallig even aan omdat het over content creators gaat![]()
[ afbeelding ]
Karen is heel ondeugend denk ik. Toen ik haar eerst zag dacht ik brave huismoeder.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wie heeft een Only Fans account ?
Ik gok op Ashley en Alice ....
Ja verbaas mij er ook overquote:Op maandag 22 januari 2024 23:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verbaasd dat dit allemaal mag zonder streamlock ... iemand in slaap gevallen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |