Vond het ook een heel idioot aanbod, de rest heeft zijn koffer op 3 mannen na en dan kunnen ze er 1 kopen voorquote:Op maandag 22 januari 2024 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vermoed morgen nieuwe discussie over koffers terug laten komen, vandaag was een FAAL ...
Neuhquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:00 schreef BB-King het volgende:
Doriana ziet Basiri wel winnen.
Basiri denkt Dilano.
Nou dat zie ik zelf niet echt gebeuren.
Basiri zou nog kunnen winnen. Dilano nope.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:00 schreef BB-King het volgende:
Doriana ziet Basiri wel winnen.
Basiri denkt Dilano.
Nou dat zie ik zelf niet echt gebeuren.
Het scheelt maar een paar letters (D0)riana en (A)riana maar een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:03 schreef Harry het volgende:
Doriana heeft Journalistiek gestudeerd.
Zij is verantwoordelijk voor een Horeca Platform, met professionele camera's en Social Media.
Het is echt Mies 2.0 concepten, plannen. Ach laat ze lekker. Als het werkt voor zequote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:07 schreef Harry het volgende:
Basiri zegt, dat hij bezig is met twee Horeca concepten.
Hij heeft twee plannen laten maken, maar mag daar niets over zeggen.
Mies ?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is echt Mies 2.0 concepten, plannen. Ach laat ze lekker. Als het werkt voor ze
Bij de vrouwen zie eerder Alice als topfavorietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Basiri zou nog kunnen winnen. Dilano nope.
Voorlopig zie ik Tom als topfavoriet bij de mannen en Karen bij de vrouwen maar die worden het uiteindelijk nooit.
niemand van de 2quote:Op maandag 22 januari 2024 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wie heeft een Only Fans account ?
Ik gok op Ashley en Alice ....
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:08 schreef Harry het volgende:
Basiri zegt, dat hij twee jaar geleden, tijdens de Coronapandemie, 120 kg woog.
Misschien maar het probleem bij haar is dat veel vrouwen onbewust niet op haar stemmen uit jaloezie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:09 schreef Krambo het volgende:
[..]
Bij de vrouwen zie eerder Alice als topfavoriet
Ik denk eerder een goede man-vrouw vriendschap zoals Salar en Nouchinequote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:22 schreef Xilia het volgende:
Logt in...
Ah Basiri, hij vindt Doriana wel leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |