Vond het ook een heel idioot aanbod, de rest heeft zijn koffer op 3 mannen na en dan kunnen ze er 1 kopen voorquote:Op maandag 22 januari 2024 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vermoed morgen nieuwe discussie over koffers terug laten komen, vandaag was een FAAL ...
Neuhquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:00 schreef BB-King het volgende:
Doriana ziet Basiri wel winnen.
Basiri denkt Dilano.
Nou dat zie ik zelf niet echt gebeuren.
Basiri zou nog kunnen winnen. Dilano nope.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:00 schreef BB-King het volgende:
Doriana ziet Basiri wel winnen.
Basiri denkt Dilano.
Nou dat zie ik zelf niet echt gebeuren.
Het scheelt maar een paar letters (D0)riana en (A)riana maar een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:03 schreef Harry het volgende:
Doriana heeft Journalistiek gestudeerd.
Zij is verantwoordelijk voor een Horeca Platform, met professionele camera's en Social Media.
Het is echt Mies 2.0 concepten, plannen. Ach laat ze lekker. Als het werkt voor zequote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:07 schreef Harry het volgende:
Basiri zegt, dat hij bezig is met twee Horeca concepten.
Hij heeft twee plannen laten maken, maar mag daar niets over zeggen.
Mies ?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is echt Mies 2.0 concepten, plannen. Ach laat ze lekker. Als het werkt voor ze
Bij de vrouwen zie eerder Alice als topfavorietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Basiri zou nog kunnen winnen. Dilano nope.
Voorlopig zie ik Tom als topfavoriet bij de mannen en Karen bij de vrouwen maar die worden het uiteindelijk nooit.
niemand van de 2quote:Op maandag 22 januari 2024 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wie heeft een Only Fans account ?
Ik gok op Ashley en Alice ....
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:08 schreef Harry het volgende:
Basiri zegt, dat hij twee jaar geleden, tijdens de Coronapandemie, 120 kg woog.
Misschien maar het probleem bij haar is dat veel vrouwen onbewust niet op haar stemmen uit jaloezie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:09 schreef Krambo het volgende:
[..]
Bij de vrouwen zie eerder Alice als topfavoriet
Ik denk eerder een goede man-vrouw vriendschap zoals Salar en Nouchinequote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:22 schreef Xilia het volgende:
Logt in...
Ah Basiri, hij vindt Doriana wel leuk?
Hmm ik hoop hetquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk eerder een goede man-vrouw vriendschap zoals Salar en Nouchine
We weten alleen zeker dat Ariana Tom leuk vindt en Karen Tyron.quote:
Haha dat vroeg ik alquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:24 schreef ben34567 het volgende:
[..]
We weten alleen zeker dat Ariana Tom leuk vindt en Karen Tyron.
De vrouwen zijn hitsig dit seizoen
En nu ook weer ...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:25 schreef Xilia het volgende:
En toen ik heel evn keek vanavond lag Karen lekkr bij Ty
Mooie typeverspreking doe je Lenietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:30 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Woonkamer
Daar praten Tyron, Karen, Tom, (Danny?) en Lenie over de 2.500,- die voor 1 koffer aangeschaft zou kunnen worden. Tyron zegt dat zeker niet te doen!
Iemand stelt voor de pot zo hoog mogelijk te houden. Iedereen zou dan mee moeten doen. Leniet zegt, dat dit niet gaat lukken.
maar toch wel als bb het aanbied, zoals vandaag met de koffer van 2500equote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar kan iemand zelf beslissen om geld uit de pot te pakken ??
Dacht toch van niet ...
Als het zo is, ben je volgende keer toch genomineerd ?
Geloof dat iedereen? het wel goed vond als er iemand voor de koffer ging.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar toch wel als bb het aanbied, zoals vandaag met de koffer van 2500e
Dankjewel. Het staat dus op Youtube en ook via Twitter / X . Ik was wat bang voor negatieve comments, maar er zijn alleen nog maar likes. Het was ook gewoon een heel mooi gesprek. Hoop dat Jimmy en Ashley en Alice er nog lang in blijven. Dit soort gesprekken maken voor mij Big Brotherquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:31 schreef Willewa het volgende:
Topgesprek hoor idd @:ledn81 van Jimmy, Ashley en Alice 👌🏼 Thanks voor je opnames weer!
Waarom bang voor negatieve comments? Vanwege zijn geaardheid?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dankjewel. Het staat dus op Youtube en ook via Twitter / X . Ik was wat bang voor negatieve comments, maar er zijn alleen nog maar likes. Het was ook gewoon een heel mooi gesprek. Hoop dat Jimmy en Ashley en Alice er nog lang in blijven. Dit soort gesprekken maken voor mij Big Brother![]()
[ twitter ]
Jup te veel een wannabee. Niet slim en weinig gedisciplineerd want ze moesten hem ompraten om in de mirror room te blijven.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:39 schreef Xilia het volgende:
Basiri heeft het wel vaak over beroemd worden
Oh en sorry voor alle logootjes weer overal in beeld, maar ik zag dat de Volder weer mijn video 'uitknipte' en op zijn FB zette. Dus sinds vandaag overal logootjes en soms eens tekstjes door het beeld.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dankjewel. Het staat dus op Youtube en ook via Twitter / X . Ik was wat bang voor negatieve comments, maar er zijn alleen nog maar likes. Het was ook gewoon een heel mooi gesprek. Hoop dat Jimmy en Ashley en Alice er nog lang in blijven. Dit soort gesprekken maken voor mij Big Brother![]()
[ twitter ]
Ja idd, had al wat meer negatieve comments of filmpjes of gifjes met Jimmy erin. Maar op dit filmpje vooralsnog nulquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Waarom bang voor negatieve comments? Vanwege zijn geaardheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |