Hmm ik hoop hetquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk eerder een goede man-vrouw vriendschap zoals Salar en Nouchine
We weten alleen zeker dat Ariana Tom leuk vindt en Karen Tyron.quote:
Haha dat vroeg ik alquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:24 schreef ben34567 het volgende:
[..]
We weten alleen zeker dat Ariana Tom leuk vindt en Karen Tyron.
De vrouwen zijn hitsig dit seizoen
En nu ook weer ...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:25 schreef Xilia het volgende:
En toen ik heel evn keek vanavond lag Karen lekkr bij Ty
Mooie typeverspreking doe je Lenietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:30 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Woonkamer
Daar praten Tyron, Karen, Tom, (Danny?) en Lenie over de 2.500,- die voor 1 koffer aangeschaft zou kunnen worden. Tyron zegt dat zeker niet te doen!
Iemand stelt voor de pot zo hoog mogelijk te houden. Iedereen zou dan mee moeten doen. Leniet zegt, dat dit niet gaat lukken.
maar toch wel als bb het aanbied, zoals vandaag met de koffer van 2500equote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar kan iemand zelf beslissen om geld uit de pot te pakken ??
Dacht toch van niet ...
Als het zo is, ben je volgende keer toch genomineerd ?
Geloof dat iedereen? het wel goed vond als er iemand voor de koffer ging.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar toch wel als bb het aanbied, zoals vandaag met de koffer van 2500e
Dankjewel. Het staat dus op Youtube en ook via Twitter / X . Ik was wat bang voor negatieve comments, maar er zijn alleen nog maar likes. Het was ook gewoon een heel mooi gesprek. Hoop dat Jimmy en Ashley en Alice er nog lang in blijven. Dit soort gesprekken maken voor mij Big Brotherquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:31 schreef Willewa het volgende:
Topgesprek hoor idd @:ledn81 van Jimmy, Ashley en Alice 👌🏼 Thanks voor je opnames weer!
Waarom bang voor negatieve comments? Vanwege zijn geaardheid?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dankjewel. Het staat dus op Youtube en ook via Twitter / X . Ik was wat bang voor negatieve comments, maar er zijn alleen nog maar likes. Het was ook gewoon een heel mooi gesprek. Hoop dat Jimmy en Ashley en Alice er nog lang in blijven. Dit soort gesprekken maken voor mij Big Brother![]()
[ twitter ]
Jup te veel een wannabee. Niet slim en weinig gedisciplineerd want ze moesten hem ompraten om in de mirror room te blijven.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:39 schreef Xilia het volgende:
Basiri heeft het wel vaak over beroemd worden
Oh en sorry voor alle logootjes weer overal in beeld, maar ik zag dat de Volder weer mijn video 'uitknipte' en op zijn FB zette. Dus sinds vandaag overal logootjes en soms eens tekstjes door het beeld.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dankjewel. Het staat dus op Youtube en ook via Twitter / X . Ik was wat bang voor negatieve comments, maar er zijn alleen nog maar likes. Het was ook gewoon een heel mooi gesprek. Hoop dat Jimmy en Ashley en Alice er nog lang in blijven. Dit soort gesprekken maken voor mij Big Brother![]()
[ twitter ]
Ja idd, had al wat meer negatieve comments of filmpjes of gifjes met Jimmy erin. Maar op dit filmpje vooralsnog nulquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Waarom bang voor negatieve comments? Vanwege zijn geaardheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |