Dat is nogal arbitrair tegenwoordig hahaquote:Op zondag 21 januari 2024 00:34 schreef engine het volgende:
Ariana kan zien of een man of vrouw Big Brother gaat winnen
ZO niet 2024. Helemaal niet woke!quote:Op zondag 21 januari 2024 00:34 schreef engine het volgende:
Ariana kan zien of een man of vrouw Big Brother gaat winnen
De stotter profeet, zou een mooie streek zijn mocht hij bestaanquote:Op zondag 21 januari 2024 00:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan slecht tegen dit.
Ik voel ook dingen aan, en ik denk dat iedereen dat wel heeft.
Maar dit mens pretendeerde ongeveer God te zijn.
De een staat er voor openquote:Op zondag 21 januari 2024 00:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan slecht tegen dit.
Ik voel ook dingen aan, en ik denk dat iedereen dat wel heeft.
Maar dit mens pretendeerde ongeveer God te zijn.
Geen feest. Aankondiging nieuwe thema geweest 'Fucked up week'. Sonja is ineens verdwenen, ondanks dat ze terugkwam. En nu liggen ze in bed te praten.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:36 schreef GayGuy het volgende:
Net de ĺive gezien, de opzet van de exit is wel echt vet gedaan. Is er nog feest op de streams? Of slapen ze al?
Soort neppe terugkomende droom waarin ze eruit vliegt zaterdag, elke dag wat meer cryptische detailsquote:Op zondag 21 januari 2024 00:36 schreef Thorelf het volgende:
Die vrouw is zooo vol van zichzelf. Zou denk ik de draak met haar steken!!
In bed te praten, dus lichten zo uit, haha. Sonia zal wel in het geheime huis zittenquote:Op zondag 21 januari 2024 00:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geen feest. Aankondiging nieuwe thema geweest 'Fucked up week'. Sonja is ineens verdwenen, ondanks dat ze terugkwam. En nu liggen ze in bed te praten.
Iedereen heeft wel eens een voorgevoel over iets. En dat zal ook vaak kloppen.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
De een staat er voor open
De ander niet
Maar zij doet of ze Gods geschenk op aarde is
Als je 10 verschillende situaties voorspeltquote:Op zondag 21 januari 2024 00:37 schreef Was-beer het volgende:
Het ding met dit soort mensen is dat ze alleen maar de keren dat ze gelijk hebben onthouden. Alle keren dat ze er naast zitten vergeten ze
Vandaar de breedte voorspellingen, kan je achteraf lekker na-nuancerenquote:Op zondag 21 januari 2024 00:37 schreef Was-beer het volgende:
Het ding met dit soort mensen is dat ze alleen maar de keren dat ze gelijk hebben onthouden. Alle keren dat ze er naast zitten vergeten ze
Ik weet niet of het licht uitgaat, want schijnbaar geeft Ariana zelf licht. Maar daarvoor moet je toch echt even teruglezenquote:Op zondag 21 januari 2024 00:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
In bed te praten, dus lichten zo uit, haha. Sonia zal wel in het geheime huis zitten
Ik geloof er zeker inquote:Op zondag 21 januari 2024 00:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een voorgevoel over iets. En dat zal ook vaak kloppen.
Ik wist dat mijn opa was overleden,
Ik voelde aan dat toen de telefoon ging mijn tante ging vertellen dat opa niet wakker was geworden.
Er was geen enkele aanleiding toe maar toch wist ik het.
Ik heb het hardop uitgesproken en papa kreeg de rillingen toen het klopte.
Juist! Ditquote:Op zondag 21 januari 2024 00:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je 10 verschillende situaties voorspelt
Is er altijd wel 1 goed
Inderdaad, zoals iemand op de stream net al zei, het is 'gewoon' HSP (Hoog Sensitief Persoon). Of noem het intuïtie, de een heeft het meer dan de ander. Oftewel ik geloof er ook in. Maar met kaarten heeft het niets te maken, anders was ik wel een pokermiljonair.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof er zeker in
Maar zeker niet in Ariana
Had ze de spiegelfiguren ook wel 'aangevoeld' lijkt mequote:Op zondag 21 januari 2024 00:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals iemand op de stream net al zei, het is 'gewoon' HSP (Hoog Sensitief Persoon). Of noem het intuïtie, de een heeft het meer dan de ander. Oftewel ik geloof er ook in. Maar met kaarten heeft het niets te maken, anders was ik wel een pokermiljonair.
HSP is ze zeker nietquote:Op zondag 21 januari 2024 00:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals iemand op de stream net al zei, het is 'gewoon' HSP (Hoog Sensitief Persoon). Of noem het intuïtie, de een heeft het meer dan de ander. Oftewel ik geloof er ook in. Maar met kaarten heeft het niets te maken, anders was ik wel een pokermiljonair.
quote:Op zondag 21 januari 2024 00:41 schreef FreshFruit het volgende:
Ik voorspel dat er een man of een vrouw gaat winnen.Dat voel ik.
hey pas op he, voor haar is het moeilijker want ze stottertquote:Op zondag 21 januari 2024 00:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
HSP is ze zeker niet
Egoïstisch naar ding dat alleen met zichzelf bezig is
Sterk punt. Ik hoop dat onderdeel van 'fucked up week' is dat de spiegelfiguren ze bang gaan maken. Ik hoop al 4 seizoenen vurig op een soort Halloween achtige week.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:41 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Had ze de spiegelfiguren ook wel 'aangevoeld' lijkt me
quote:Op zondag 21 januari 2024 00:42 schreef JDB94 het volgende:
[..]
hey pas op he, voor haar is het moeilijker want ze stottert
Precies, een HSP'er loopt er niet mee te koop. Die 'gebruikt' het slechts.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
HSP is ze zeker niet
En ze moet nog landen.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:42 schreef JDB94 het volgende:
[..]
hey pas op he, voor haar is het moeilijker want ze stottert
Haha dat vond ik wel mooi van vorig jaar, dat stiekem kruipen naar andermans bed en dan flink laten schrikkenquote:Op zondag 21 januari 2024 00:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sterk punt. Ik hoop dat onderdeel van 'fucked up week' is dat de spiegelfiguren ze bang gaan maken. Ik hoop al 4 seizoenen vurig op een soort Halloween achtige week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Met als klap op de vuurpijl op nagenoeg elk onderwerp daarmee schermen.. come onquote:Op zondag 21 januari 2024 00:43 schreef Willewa het volgende:
Weet je wat het is, 20% van de bevolking schijnt in bepaalde mate hooggevoelig (HSP) te zijn (waarvan 50/50 man/vrouw). Ik heb dat ook in bepaalde mate, ik wen ook minder snel dan gemiddeld en heb bij verwerking als verlies of rouw ook meer tijd nodig dan gemiddeld. En dat is helemaal prima, ik ben liever gevoelig dan koud.
Mijn gevoel zit ook veel vaker goed dan fout, omdat ik vaak wat meer analyseer dan gemiddeld en de uitkomst dan iets meer voorspelbaar is. Maar zeker niet altijd. Ook ik zit zeker wel eens, of zelfs nog vaak genoeg, fout en dat is geen enkel probleem, want ik accepteer gewoon dat het een gevoel is en hou altijd de nuance dat ik net zo goed fout kan zitten.
Maar de fout van velen is dan dat ze er veel te veel in gaan geloven naar aanleiding van een paar ervaringen en denken dat hun intuïtie áltijd goed zit. En dat is gewoon teringvervelend.
Ik had al zo'n gevoel dat je dit ging posten!quote:Op zondag 21 januari 2024 00:43 schreef Willewa het volgende:
Weet je wat het is, 20% van de bevolking schijnt in bepaalde mate hooggevoelig (HSP) te zijn (waarvan 50/50 man/vrouw). Ik heb dat ook in bepaalde mate, ik wen ook minder snel dan gemiddeld en heb bij verwerking als verlies of rouw ook meer tijd nodig dan gemiddeld. En dat is helemaal prima, ik ben liever gevoelig dan koud.
Mijn gevoel zit ook veel vaker goed dan fout, omdat ik vaak wat meer analyseer dan gemiddeld en de uitkomst dan iets meer voorspelbaar is. Maar zeker niet altijd. Ook ik zit zeker wel eens, of zelfs nog vaak genoeg, fout en dat is geen enkel probleem, want ik accepteer gewoon dat het een gevoel is en hou altijd de nuance dat ik net zo goed fout kan zitten.
Maar de fout van velen is dan dat ze er veel te veel in gaan geloven naar aanleiding van een paar ervaringen en denken dat hun intuïtie áltijd goed zit. En dat is gewoon teringvervelend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij dit soort mensen moet je dan gewoon vragen : "Waarom heb je de lotto dan nog nooit gewonnen ?"quote:Op zondag 21 januari 2024 00:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Hahaha ze komt echt terug op haar bewering
Nee, ben ik het dus mee eens. Is gewoon vervelend. Je kunt het best eens benoemen waarom bepaalde dingen iets anders werken voor je, zodat een ander ook wat meer begrijpt, maar dit is gewoon vervelend. Zowel bij Ariana maar ook Lenie is vervelend met z’n totale overtuiging van zichzelf.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:44 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Met als klap op de vuurpijl op nagenoeg elk onderwerp daarmee schermen.. come on
Zou ze ook op FOK! zitten?quote:Op zondag 21 januari 2024 00:45 schreef odie22 het volgende:
ik begin toch het idee te krijgen dat ariana wel echt een vrouw is , wat kan die blijven doorzagen en zeiken en zeuren over iets zeg
Ja maar dat was op eigen initiatief, maar dan nu in opdracht van BB. Ik heb krom gelegen om Ali vorig jaar, die schrok van alles. En Randy is ook zo'n type. Met die doorkijkspiegels in de badkamer, die kruipruimtes, de speakers in het huis kun je ZO veel uithalen.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:43 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Haha dat vond ik wel mooi van vorig jaar, dat stiekem kruipen naar andermans bed en dan flink laten schrikken
quote:Op zondag 21 januari 2024 00:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had al zo'n gevoel dat je dit ging posten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leh-kùr
idd dan heb je wel wat anders te doen ipv 3 maanden voor 100k jezelf voor schut te zettenquote:Op zondag 21 januari 2024 00:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Bij dit soort mensen moet je dan gewoon vragen : "Waarom heb je de lotto dan nog nooit gewonnen ?"
Ik heb ooit mijn cavia naar de dierenarts gebracht. Rond 9 uur sarongs kreeg ik een visioen. Ik zat in de wachtkamer, en de deur van de praktijk ging open, de dierenarts verscheen, om te zeggen dat mijn cavia was overleden. De volgende dag hoorde ik van de dierenarts dat mijn cavia dood was. Toen de arts de vorige avond de praktijk verliet, leefde hij nog. De arts verliet de praktijkruimte om 9 uur (toen ik in mijn visioen hem de praktijk uit zag komen, de wachtkamer in.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een voorgevoel over iets. En dat zal ook vaak kloppen.
Ik wist dat mijn opa was overleden,
Ik voelde aan dat toen de telefoon ging mijn tante ging vertellen dat opa niet wakker was geworden.
Er was geen enkele aanleiding toe maar toch wist ik het.
Ik heb het hardop uitgesproken en papa kreeg de rillingen toen het klopte.
Daar dacht een vliegtuig van El Al anders over.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:46 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dan zit je in Amsterdam - Zuidoost sowieso aardig uit de richting hahaha
Haha Ali was zo'n ontzettende miet en ook heerlijk goedgelovig/naief, prachtigquote:Op zondag 21 januari 2024 00:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar dat was op eigen initiatief, maar dan nu in opdracht van BB. Ik heb krom gelegen om Ali vorig jaar, die schrok van alles. En Randy is ook zo'n type. Met die doorkijkspiegels in de badkamer, die kruipruimtes, de speakers in het huis kun je ZO veel uithalen.
Laten we hopen dat dit in een crash en burn eindigt iig.. figuurlijk ofcquote:Op zondag 21 januari 2024 00:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar dacht een vliegtuig van El Al anders over.
Foeiquote:Op zondag 21 januari 2024 00:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar dacht een vliegtuig van El Al anders over.
quote:
Dat moment dat, wie was het ook alweer, Chiara? Ali steeds aanraakte en dat hij begon te gillen, ik kwam echt zuurstof tekort.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:48 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Haha Ali was zo'n ontzettende miet en ook heerlijk goedgelovig/naief, prachtig
Ja dit soort dingen.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn cavia naar de dierenarts gebracht. Rond 9 uur sarongs kreeg ik een visioen. Ik zat in de wachtkamer, en de deur van de praktijk ging open, de dierenarts verscheen, om te zeggen dat mijn cavia was overleden. De volgende dag hoorde ik van de dierenarts dat mijn cavia dood was. Toen de arts de vorige avond de praktijk verliet, leefde hij nog. De arts verliet de praktijkruimte om 9 uur (toen ik in mijn visioen hem de praktijk uit zag komen, de wachtkamer in.
Als 5 jarige heb ik ooit gezegd dat mijn oma op sterven lag. Iets waar mijn ouders het alleen over hadden, als ik op de peuterspeelzaal was, en wat ik dus niet kon weten
Ik ging op mijn 20ste naar mijn opa. (Stervende, kanker) Ik kwam weer thuis, en ma vroeg hoe het ging, ik zei "als je hem wilt zien, moet je voor vrijdag gaan, want dan is hij dood. Hij is op donderdag om 21:00 uur overleden
Ik denk voornamelijk aan sex.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:50 schreef Snoozey het volgende:
weet je hoeveel verschillende dingen een mens denkt op een dag daar gaat zoveel in voorbij
Hsp cq?quote:Op zondag 21 januari 2024 00:49 schreef Snoozey het volgende:
mooi, allemaal hsp cq voorspellers in de cos
Niet alleen bij de febo...bij iedereen want zij is geweldig. Vindt zij zelfquote:Op zondag 21 januari 2024 00:50 schreef Schakeltopia het volgende:
ariana denkt een streepje voor te hebben bij de febo
ja de lock streamquote:Op zondag 21 januari 2024 00:52 schreef Krambo het volgende:
Is er altijd maar 1 stream in de late avond / nacht?
Haha, lol als kind had ik dat wel, ja. Maar nu mag ik al blij zijn als ik weet wat me over 2 sec te wachten staat🤣🤣quote:Op zondag 21 januari 2024 00:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hoog Sensitieve Personen / Oftewel
Zie je? Ik voel ook dingen.
Hint: De kans is groot dat het een SL is haha.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:55 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Haha, lol als kind had ik dat wel, ja. Maar nu mag ik al blij zijn als ik weet wat me over 2 sec te wachten staat🤣🤣
bedankt voor de moeite weer, lekker slapenquote:Op zondag 21 januari 2024 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor,. tot 2300 uur staat online, morgen geen filmpjes helaas ...
quote:
quote:Op zondag 21 januari 2024 00:35 schreef mario390 het volgende:
ariana bedoelte de uitgevallene sex
mandag tot zondag
uitgevallen
Dat we dat maar weten dan...quote:Op zondag 21 januari 2024 01:00 schreef B00STER het volgende:
Wel mooi dat uitgerekend in de SL Tatyana zegt 'We zijn 24 uur per dag te volgen op de livestream'.
Vorig jaar was het ook al heel karig hoor. Als er al wat kwam dan was het 1 bak met drank waar ze in 30 minuten doorheen waren en een uurtje muziek.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:05 schreef Krambo het volgende:
Andere jaren was er toch altijd wel iets na de live-show op zaterdagavond. Of een feestje of een opdracht of twist.
En nu helemaal niks
Heb het idee dat het in seizoen 2 een paar keer ‘uit de hand liep’ (heel zwaar uitgedrukt, maar Salar en Kristoff konden aardig zuipen ;p) en er sindsdien maar voor veilig wordt gekozen ofzo.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook al heel karig hoor. Als er al wat kwam dan was het 1 bak met drank waar ze in 30 minuten doorheen waren en een uurtje muziek.
Wisselde, soms niets soms iets. En met iets was ook alles mee gezegd. Denk dat ze nog niet al hun kruid willen verschieten gelijk.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:05 schreef Krambo het volgende:
Andere jaren was er toch altijd wel iets na de live-show op zaterdagavond. Of een feestje of een opdracht of twist.
En nu helemaal niks
Alhoewel bepaald gedrag nooit goed te praten is uiteraard, is dat toch juist waarvoor we kijken? Ik kijk niet om bankhangende / slapende mensen te zien. Na Rug-Nek-Rob vorig jaar heb ik daar voor de rest van mijn leven genoeg van gezien.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:08 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heb het idee dat het in seizoen 2 een paar keer ‘uit de hand liep’ (heel zwaar uitgedrukt, maar Salar en Kristoff konden aardig zuipen ;p) en er sindsdien maar voor veilig wordt gekozen ofzo.
Zou wel slim zijn als ze kijkers willen houdenquote:Op zondag 21 januari 2024 01:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wisselde, soms niets soms iets. En met iets was ook alles mee gezegd. Denk dat ze nog niet al hun kruid willen verschieten gelijk.
Maar dat waren wel de grappigste dingen.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:08 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heb het idee dat het in seizoen 2 een paar keer ‘uit de hand liep’ (heel zwaar uitgedrukt, maar Salar en Kristoff konden aardig zuipen ;p) en er sindsdien maar voor veilig wordt gekozen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 21 januari 2024 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar 30 views, waarom zo weinig ....![]()
Ariana heeft haar poes altijd bij zich - 20 januari 2024.Omdat ik hem in mijn mobiele Edge browser niet afgespeeld krijgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Jill mocht naar het ziekenhuis na teveel zuipen.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:08 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar ik denk serieus dat dat ook komt door de beperking. Er komt bijna nooit wat dus ALS er dan wat komt gaan ze meteen los EN zijn ze het ontwend. Dus als je het gewoon elk weekend doet, ontstaan er minder problemen denk ik.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jill mocht naar het ziekenhuis na teveel zuipen.
Wat kregen ze te vreten die week ?quote:Op zondag 21 januari 2024 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Joa ik kijk ook wel voor andere dingen, maar klopt ;p maar het mag van mij ook wel wat meer. En een beetje vertrouwen (als het daar aan ligt) mag ook wel. Je hoeft ook niet gelijk karrevrachten aan flessen wodka aan te leveren natuurlijk maar een wekelijks zaterdag-na de liveshow-opluchting-feestje met wat biertjes en wijn lijkt me een klare zaak. In 2021 en volgens mij 2022 was dat nog wel vrijwel altijd volgens mij. Viel vorig jaar idd al tegen.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Alhoewel bepaald gedrag nooit goed te praten is uiteraard, is dat toch juist waarvoor we kijken? Ik kijk niet om bankhangende / slapende mensen te zien. Na Rug-Nek-Rob vorig jaar heb ik daar voor de rest van mijn leven genoeg van gezien.
Als dat soort dingen in 2024 niet meer kunnen (wat ik onzin vind), dan kan het programma net zo goed stoppen (wat ik echt zonde zou vinden).
Hahah klopt, echt hard gelachen toen.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar dat waren wel de grappigste dingen.
Allebei werden ze ook niet "vervelend".
Niet handtastelijk, niet opdringerig. Gewoon hilarisch stom dronken
Zalm,rijst en broccoli.quote:
Er zal wel een goede reden voor zijn waar wij niets van weten. Want RTL weet ook echt wel dat dat soort beelden juist kijkcijferhits oplevert. Maar misschien is het risico te groot. Ik kan me alleen niet voorstellen dat het programma op deze manier rendabel is.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Joa ik kijk ook wel voor andere dingen, maar klopt ;p maar het mag van mij ook wel wat meer. En een beetje vertrouwen (als het daar aan ligt) mag ook wel. Je hoeft ook niet gelijk karrevrachten aan flessen wodka aan te leveren natuurlijk maar een wekelijks zaterdag-na de liveshow-opluchting-feestje met wat biertjes en wijn lijkt me een klare zaak. In 2021 en volgens mij 2022 was dat nog wel vrijwel altijd volgens mij. Viel vorig jaar idd al tegen.
Was dat van het zuipen?quote:Op zondag 21 januari 2024 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 januari 2024 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar 30 views, waarom zo weinig ....![]()
Ariana heeft haar poes altijd bij zich - 20 januari 2024.Veel sensationeels gebeurt daar niet, integendeel, ze zijn er in geslaagd deze editie nog saaier te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze strooien met SL'en
Ze had extreme last van haar menstruatiequote:Op zondag 21 januari 2024 01:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Was dat van het zuipen?ik dacht iets anders. Maar ja, dan nog.. 1 geval, toevalligheid, kan gebeuren.
Het was vooral nouchine die zich niet kon gedragenquote:Op zondag 21 januari 2024 01:08 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee !!quote:Op zondag 21 januari 2024 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuurlijk.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze had extreme last van haar menstruatie
Het leek te komen door alcohol, maar dat was niet zo.quote:
Oh ja die werd ook nog wel eens wild haha.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was vooral nouchine die zich niet kon gedragen
En elke keer een vinger in salars poep stak
Was wel 1 van de grappigste daar.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was vooral nouchine die zich niet kon gedragen
En elke keer een vinger in salars poep stak
Meestal gebeurde er nog wat na de live uitzending. Helaas niet vanavond.quote:Op zondag 21 januari 2024 02:05 schreef Willewa het volgende:
Had het nog opstaan op de achtergrond en weer een streamlock net, zo laat nog. Net ineens de woonkamer en draaideur in beeld. Dacht dat er toch nog wat ging gebeuren, maar nee hoor 😅 Slaapstreams again.
Niets…. Behalve dat Sonja vermist is….quote:Op zondag 21 januari 2024 02:28 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Meestal gebeurde er nog wat na de live uitzending. Helaas niet vanavond.
Allemaal vragen en vragen. Had ook twee nieuwe verwacht. Ben benieuwd wanneer die hun intrede gaan doen. En ik denk maandag te zien wat Sonja heeft gegaan. Of dinsdag. Vond de live net als vorig jaar een herhalen van de uitzendingen.quote:Op zondag 21 januari 2024 05:25 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen... all...
Wat een slappe hap nominatieavond gisteren.. erg amateuristisch en teleurstellend en je struikelde over de streamlocks...
jammer dat Ashley eruit is, ik ben niet zo'n Sonja fan misschien komt dat nog. Ik dacht dat er gezegd was, er gaat er 1 uit maar er komt een nieuwe in... waar dan?
Kortom een dikke FLOP!...![]()
En wat is er met Sonja gebeurd.?
Ja precies allemaal vragen.. ik vond de live gewoon een zooitje, leek wel of het hun allereerste uitzending was... en dan die Geraldine die er als een zwerver bijloopt...quote:Op zondag 21 januari 2024 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal vragen en vragen. Had ook twee nieuwe verwacht. Ben benieuwd wanneer die hun intrede gaan doen. En ik denk maandag te zien wat Sonja heeft gegaan. Of dinsdag. Vond de live net als vorig jaar een herhalen van de uitzendingen.
Ze schijnt gezegd te hebben dat het een hel was ( dat is wat ik las zelf niet gezien)quote:Op zondag 21 januari 2024 07:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies allemaal vragen.. ik vond de live gewoon een zooitje, leek wel of het hun allereerste uitzending was... en dan die Geraldine die er als een zwerver bijloopt...
Ik heb hier ergens gelezen dat Sonja toch weer voor de 2de terug is gekomen in het huis, dat ze later op bed lagen te praten maar wat dat van waar is weet ik niet...
Ja dat klopt wat je zegt, een herhaling van.. zo'n liveshow moet spannend zijn.. beetje jammer..
Ja dat heb ik ook gelezen, ik heb haar wel zien huilen toen ze na een uur het huis in kwam... ja het is een aanfluiting, ik vond de 1ste week BB ook niet zo spectaculair misschien nog aanloop probleempjes maar ben er bang voor...quote:Op zondag 21 januari 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze schijnt gezegd te hebben dat het een hel was ( dat is wat ik las zelf niet gezien)
Er is niet veel verander ten opzichte van vorig jaar.
De bewoners zijn misschien 5 minuten live in beeld. De rest is geklets in de studio en herhalingen.
Echt heel jammer
Ooh ik heb alleen nog maar Danny met zo'n apparaat gezien...quote:Op zondag 21 januari 2024 07:11 schreef Koos1958 het volgende:
Volgens mij hebben randy en Danny allebei een apneu apparaat op. Valt me trouwens op dat ze slaapkamer streams altijd op dezelfde bedden staan.
Ik kijk af en toe even de streams. Ik kan mij er niet echt toezetten om de hele dag te kijken. Ben het vaak na een half uurtje al wel zat.quote:Op zondag 21 januari 2024 07:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gelezen, ik heb haar wel zien huilen toen ze na een uur het huis in kwam... ja het is een aanfluiting, ik vond de 1ste week BB ook niet zo spectaculair misschien nog aanloop probleempjes maar ben er bang voor...
Ik heb ze wel de hele dag aan als ik tijd heb maar ik doe er nog andere dingen naast..quote:Op zondag 21 januari 2024 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe even de streams. Ik kan mij er niet echt toezetten om de hele dag te kijken. Ben het vaak na een half uurtje al wel zat.
Hoop ook dat er verandering in gaat komen. Ze laten in de tv uitzendingen meer zin dan wij op de streams zien![]()
op de streams zijn alleen nog slapende mensen te zien, het vroege opstaan van Lenie is zo te zien ook over en uit.
Mijn verwachtingen waren niet erg hoog gelukkig. Ik heb het vermoeden dat het meer een tv programma is en het bedoeld is om goede kijkcijfers te halen. Op deze manier trekken ze kijkers natuurlijk.quote:Op zondag 21 januari 2024 07:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb ze wel de hele dag aan als ik tijd heb maar ik doe er nog andere dingen naast..
Haha ja klopt komt door die talrijke streamlocks..![]()
Ja jammer hé, het begon zo leuk, heerlijke opstart zo vroeg in de morgen...2 dagen later een dikke desillusie..
Die van mij ook niet maar ik had toch geen herhaling van zetten verwacht.... ja zeker draait het om de uitzendingen en kijkcijfers daarom hebben ze schijt aan de streamers, totaal niet belangrijk!quote:Op zondag 21 januari 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen waren niet erg hoog gelukkig. Ik heb het vermoeden dat het meer een tv programma is en het bedoeld is om goede kijkcijfers te halen. Op deze manier trekken ze kijkers natuurlijk.
Als alles op de stream te zien zou zijn dan kijkt er bijna niemand naar de tv uitzendingen denk ik.
Maar goed ik ben flink offtopicwant er is niets te cossen nog
Ik zit nog steeds naar een SL te kijken, nog even en ik slinger hem weer uitquote:Op zondag 21 januari 2024 08:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Echt? Ik wilde hem net aanslingeren. Maar dat hoeft dus niet?
O had hem op 2 staan, daar is een SLquote:
Voor ons jaquote:Op zondag 21 januari 2024 08:34 schreef Hunter het volgende:
Ze mogen ook best uitslapen, het was zo'n vermoeiende avond gisteren
dat is Tomquote:Op zondag 21 januari 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Stream 1 een slapende bewonder, ook niet echt boeiend
FEBO draait ook weekend dienstquote:Op zondag 21 januari 2024 08:35 schreef happyme28 het volgende:
Ik dacht dat om 8.30 uur de lichten aangingen. Met een paar minuten vertraging zou dat toch zo moeten zijn 😇
Ik denk dat er extra vergadering is over wat er gisteren allemaal mis gingquote:
Nou dat zal wel heel gaan lang duren danquote:Op zondag 21 januari 2024 08:37 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik denk dat er extra vergadering is over wat er gisteren allemaal mis ging
Als ze vergaderen over wat er goed ging zijn ze sneller klaarquote:Op zondag 21 januari 2024 08:37 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik denk dat er extra vergadering is over wat er gisteren allemaal mis ging
quote:Op zondag 21 januari 2024 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze vergaderen over wat er goed ging zijn ze sneller klaar
Of laat ze er wat voor doenquote:Op zondag 21 januari 2024 08:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ze moeten die andere 5 bewoners er snel ingooien,het eten normaal maken dus elke dag iets anders zoals in jaar 1. Koffers aan die mannen teruggeven. Dit gedoe slaat nergens op en is herhaling van vorige seizoenen, niets nieuws meer
En dat Ariana zegtquote:Op zondag 21 januari 2024 08:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Wellicht een mededeling over Sonja, misschien keert Trashley wel terug
Ja missing in action, zie streamverslagquote:
Zal ze ook in mirrorroom zitten?quote:Op zondag 21 januari 2024 08:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze kwijt nadat ze even terug was in het huis gisterenavond
Apart wel dat ze zo overstuur was.. waarom en wat heeft ze gezien? Vragen vragenquote:Op zondag 21 januari 2024 08:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze was in ieder geval erg overstuur
Uitzending maar kijken maandag of dinsdagquote:Op zondag 21 januari 2024 08:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is na 23.15 niet meer op stream gezien
Neequote:Op zondag 21 januari 2024 08:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uitzending maar kijken maandag of dinsdag
Misschien ligt ze gewoon in bedquote:Op zondag 21 januari 2024 08:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze was in ieder geval erg overstuur
Ja dat zag ik ook. Moet ook wel anders kan ze aan de muur niet bevestigenquote:Op zondag 21 januari 2024 08:46 schreef greysbones het volgende:
Voor die spiegels die ze moesten ophangen
Was ook een eitje
De paaltjes en de haken hingen er
Ze was ook niet bij de bekendmaking het nieuwe week thema, Alice werd daarvoor uit bed getrokkenquote:
Vreemd weer, we gaan het maandag vast zienquote:Op zondag 21 januari 2024 08:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze was ook niet bij de bekendmaking het nieuwe week thema, Alice werd daarvoor uit bed getrokken
Er is nog gezegd Sonja zal straks wel terugkomen
Konden we het maar op de streams controleren ...quote:
We mogen gewoon niets zien en zo min mogelijk weten helaasquote:Op zondag 21 januari 2024 08:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Konden we het maar op de streams controleren ...
THE GAME IS ONquote:Op zondag 21 januari 2024 08:54 schreef happyme28 het volgende:
Lenie zei: het gaat beginnen dus denk spel
Zij weet dingenquote:Op zondag 21 januari 2024 08:59 schreef greysbones het volgende:
Ariana
Anders gaan 1 voor 1 de dames eruit
Damn
Waar baseert ze het op
De enige die die vaak aanhebben zijn Lenie en Tomquote:
Neequote:Op zondag 21 januari 2024 09:10 schreef Joyce-43 het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat Tom Ariana ook leuk vind he???
2x een hug ??quote:
Hij is gewoon te zachtquote:
Gm Rhosynquote:
oh ok ja want ik ga hem opwachten hoor als hij eruit komt hahaquote:Op zondag 21 januari 2024 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is gewoon te zacht
In de keuken had hij het met Randy nog over het ‘grapjuh ‘
lekker in der eigen lullendquote:Op zondag 21 januari 2024 09:16 schreef happyme28 het volgende:
Ariana alleen in het huis. Aan het ijsberen.
🤣🤣quote:Op zondag 21 januari 2024 09:07 schreef Lonneke1983 het volgende:
Gelukkig stop de SL op het juiste moment. Laten we hopen dat Febo niet Ariana als laatste naar de gameroom laat gaan.
Ze cropt ze zelfquote:Op zondag 21 januari 2024 09:17 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft ze geen heel truitje want die je ziet net mijn buik truitjes zijn geen porum bij Ariana
nou hoe bedenkt ze in godsnaam dat het staat?quote:Op zondag 21 januari 2024 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze cropt ze zelf
Stopt de onderkant onder dr bh
Ja precies. Nog wel een twist denk ik. Zit ergens een nominatie inquote:Op zondag 21 januari 2024 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Openmaken
Ruilen
Kan van alles zijn
En vol vooroordelen over mensen.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
HSP is ze zeker niet
Met nieuwe bewonersquote:Op zondag 21 januari 2024 09:30 schreef happyme28 het volgende:
Tis een lange…. Dan straks ineens in nieuwe duo’s en dan proberen te achterhalen wat er is gebeurd.
dat is toch ook altijd wel weer grappig beetje bij beetje achter komenquote:Op zondag 21 januari 2024 09:30 schreef happyme28 het volgende:
Tis een lange…. Dan straks ineens in nieuwe duo’s en dan proberen te achterhalen wat er is gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |