Dat is nogal arbitrair tegenwoordig hahaquote:Op zondag 21 januari 2024 00:34 schreef engine het volgende:
Ariana kan zien of een man of vrouw Big Brother gaat winnen
ZO niet 2024. Helemaal niet woke!quote:Op zondag 21 januari 2024 00:34 schreef engine het volgende:
Ariana kan zien of een man of vrouw Big Brother gaat winnen
De stotter profeet, zou een mooie streek zijn mocht hij bestaanquote:Op zondag 21 januari 2024 00:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan slecht tegen dit.
Ik voel ook dingen aan, en ik denk dat iedereen dat wel heeft.
Maar dit mens pretendeerde ongeveer God te zijn.
De een staat er voor openquote:Op zondag 21 januari 2024 00:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan slecht tegen dit.
Ik voel ook dingen aan, en ik denk dat iedereen dat wel heeft.
Maar dit mens pretendeerde ongeveer God te zijn.
Geen feest. Aankondiging nieuwe thema geweest 'Fucked up week'. Sonja is ineens verdwenen, ondanks dat ze terugkwam. En nu liggen ze in bed te praten.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:36 schreef GayGuy het volgende:
Net de ĺive gezien, de opzet van de exit is wel echt vet gedaan. Is er nog feest op de streams? Of slapen ze al?
Soort neppe terugkomende droom waarin ze eruit vliegt zaterdag, elke dag wat meer cryptische detailsquote:Op zondag 21 januari 2024 00:36 schreef Thorelf het volgende:
Die vrouw is zooo vol van zichzelf. Zou denk ik de draak met haar steken!!
In bed te praten, dus lichten zo uit, haha. Sonia zal wel in het geheime huis zittenquote:Op zondag 21 januari 2024 00:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geen feest. Aankondiging nieuwe thema geweest 'Fucked up week'. Sonja is ineens verdwenen, ondanks dat ze terugkwam. En nu liggen ze in bed te praten.
Iedereen heeft wel eens een voorgevoel over iets. En dat zal ook vaak kloppen.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
De een staat er voor open
De ander niet
Maar zij doet of ze Gods geschenk op aarde is
Als je 10 verschillende situaties voorspeltquote:Op zondag 21 januari 2024 00:37 schreef Was-beer het volgende:
Het ding met dit soort mensen is dat ze alleen maar de keren dat ze gelijk hebben onthouden. Alle keren dat ze er naast zitten vergeten ze
Vandaar de breedte voorspellingen, kan je achteraf lekker na-nuancerenquote:Op zondag 21 januari 2024 00:37 schreef Was-beer het volgende:
Het ding met dit soort mensen is dat ze alleen maar de keren dat ze gelijk hebben onthouden. Alle keren dat ze er naast zitten vergeten ze
Ik weet niet of het licht uitgaat, want schijnbaar geeft Ariana zelf licht. Maar daarvoor moet je toch echt even teruglezenquote:Op zondag 21 januari 2024 00:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
In bed te praten, dus lichten zo uit, haha. Sonia zal wel in het geheime huis zitten
Ik geloof er zeker inquote:Op zondag 21 januari 2024 00:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een voorgevoel over iets. En dat zal ook vaak kloppen.
Ik wist dat mijn opa was overleden,
Ik voelde aan dat toen de telefoon ging mijn tante ging vertellen dat opa niet wakker was geworden.
Er was geen enkele aanleiding toe maar toch wist ik het.
Ik heb het hardop uitgesproken en papa kreeg de rillingen toen het klopte.
Juist! Ditquote:Op zondag 21 januari 2024 00:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je 10 verschillende situaties voorspelt
Is er altijd wel 1 goed
Inderdaad, zoals iemand op de stream net al zei, het is 'gewoon' HSP (Hoog Sensitief Persoon). Of noem het intuïtie, de een heeft het meer dan de ander. Oftewel ik geloof er ook in. Maar met kaarten heeft het niets te maken, anders was ik wel een pokermiljonair.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof er zeker in
Maar zeker niet in Ariana
Had ze de spiegelfiguren ook wel 'aangevoeld' lijkt mequote:Op zondag 21 januari 2024 00:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals iemand op de stream net al zei, het is 'gewoon' HSP (Hoog Sensitief Persoon). Of noem het intuïtie, de een heeft het meer dan de ander. Oftewel ik geloof er ook in. Maar met kaarten heeft het niets te maken, anders was ik wel een pokermiljonair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |