Dat is nogal arbitrair tegenwoordig hahaquote:Op zondag 21 januari 2024 00:34 schreef engine het volgende:
Ariana kan zien of een man of vrouw Big Brother gaat winnen
ZO niet 2024. Helemaal niet woke!quote:Op zondag 21 januari 2024 00:34 schreef engine het volgende:
Ariana kan zien of een man of vrouw Big Brother gaat winnen
De stotter profeet, zou een mooie streek zijn mocht hij bestaanquote:Op zondag 21 januari 2024 00:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan slecht tegen dit.
Ik voel ook dingen aan, en ik denk dat iedereen dat wel heeft.
Maar dit mens pretendeerde ongeveer God te zijn.
De een staat er voor openquote:Op zondag 21 januari 2024 00:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan slecht tegen dit.
Ik voel ook dingen aan, en ik denk dat iedereen dat wel heeft.
Maar dit mens pretendeerde ongeveer God te zijn.
Geen feest. Aankondiging nieuwe thema geweest 'Fucked up week'. Sonja is ineens verdwenen, ondanks dat ze terugkwam. En nu liggen ze in bed te praten.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:36 schreef GayGuy het volgende:
Net de ĺive gezien, de opzet van de exit is wel echt vet gedaan. Is er nog feest op de streams? Of slapen ze al?
Soort neppe terugkomende droom waarin ze eruit vliegt zaterdag, elke dag wat meer cryptische detailsquote:Op zondag 21 januari 2024 00:36 schreef Thorelf het volgende:
Die vrouw is zooo vol van zichzelf. Zou denk ik de draak met haar steken!!
In bed te praten, dus lichten zo uit, haha. Sonia zal wel in het geheime huis zittenquote:Op zondag 21 januari 2024 00:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geen feest. Aankondiging nieuwe thema geweest 'Fucked up week'. Sonja is ineens verdwenen, ondanks dat ze terugkwam. En nu liggen ze in bed te praten.
Iedereen heeft wel eens een voorgevoel over iets. En dat zal ook vaak kloppen.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
De een staat er voor open
De ander niet
Maar zij doet of ze Gods geschenk op aarde is
Als je 10 verschillende situaties voorspeltquote:Op zondag 21 januari 2024 00:37 schreef Was-beer het volgende:
Het ding met dit soort mensen is dat ze alleen maar de keren dat ze gelijk hebben onthouden. Alle keren dat ze er naast zitten vergeten ze
Vandaar de breedte voorspellingen, kan je achteraf lekker na-nuancerenquote:Op zondag 21 januari 2024 00:37 schreef Was-beer het volgende:
Het ding met dit soort mensen is dat ze alleen maar de keren dat ze gelijk hebben onthouden. Alle keren dat ze er naast zitten vergeten ze
Ik weet niet of het licht uitgaat, want schijnbaar geeft Ariana zelf licht. Maar daarvoor moet je toch echt even teruglezenquote:Op zondag 21 januari 2024 00:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
In bed te praten, dus lichten zo uit, haha. Sonia zal wel in het geheime huis zitten
Ik geloof er zeker inquote:Op zondag 21 januari 2024 00:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een voorgevoel over iets. En dat zal ook vaak kloppen.
Ik wist dat mijn opa was overleden,
Ik voelde aan dat toen de telefoon ging mijn tante ging vertellen dat opa niet wakker was geworden.
Er was geen enkele aanleiding toe maar toch wist ik het.
Ik heb het hardop uitgesproken en papa kreeg de rillingen toen het klopte.
Juist! Ditquote:Op zondag 21 januari 2024 00:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je 10 verschillende situaties voorspelt
Is er altijd wel 1 goed
Inderdaad, zoals iemand op de stream net al zei, het is 'gewoon' HSP (Hoog Sensitief Persoon). Of noem het intuïtie, de een heeft het meer dan de ander. Oftewel ik geloof er ook in. Maar met kaarten heeft het niets te maken, anders was ik wel een pokermiljonair.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof er zeker in
Maar zeker niet in Ariana
Had ze de spiegelfiguren ook wel 'aangevoeld' lijkt mequote:Op zondag 21 januari 2024 00:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals iemand op de stream net al zei, het is 'gewoon' HSP (Hoog Sensitief Persoon). Of noem het intuïtie, de een heeft het meer dan de ander. Oftewel ik geloof er ook in. Maar met kaarten heeft het niets te maken, anders was ik wel een pokermiljonair.
HSP is ze zeker nietquote:Op zondag 21 januari 2024 00:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals iemand op de stream net al zei, het is 'gewoon' HSP (Hoog Sensitief Persoon). Of noem het intuïtie, de een heeft het meer dan de ander. Oftewel ik geloof er ook in. Maar met kaarten heeft het niets te maken, anders was ik wel een pokermiljonair.
quote:Op zondag 21 januari 2024 00:41 schreef FreshFruit het volgende:
Ik voorspel dat er een man of een vrouw gaat winnen.Dat voel ik.
hey pas op he, voor haar is het moeilijker want ze stottertquote:Op zondag 21 januari 2024 00:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
HSP is ze zeker niet
Egoïstisch naar ding dat alleen met zichzelf bezig is
Sterk punt. Ik hoop dat onderdeel van 'fucked up week' is dat de spiegelfiguren ze bang gaan maken. Ik hoop al 4 seizoenen vurig op een soort Halloween achtige week.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:41 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Had ze de spiegelfiguren ook wel 'aangevoeld' lijkt me
quote:Op zondag 21 januari 2024 00:42 schreef JDB94 het volgende:
[..]
hey pas op he, voor haar is het moeilijker want ze stottert
Precies, een HSP'er loopt er niet mee te koop. Die 'gebruikt' het slechts.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
HSP is ze zeker niet
Egoïstisch naar ding dat alleen met zichzelf bezig is
En ze moet nog landen.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:42 schreef JDB94 het volgende:
[..]
hey pas op he, voor haar is het moeilijker want ze stottert
Haha dat vond ik wel mooi van vorig jaar, dat stiekem kruipen naar andermans bed en dan flink laten schrikkenquote:Op zondag 21 januari 2024 00:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sterk punt. Ik hoop dat onderdeel van 'fucked up week' is dat de spiegelfiguren ze bang gaan maken. Ik hoop al 4 seizoenen vurig op een soort Halloween achtige week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Met als klap op de vuurpijl op nagenoeg elk onderwerp daarmee schermen.. come onquote:Op zondag 21 januari 2024 00:43 schreef Willewa het volgende:
Weet je wat het is, 20% van de bevolking schijnt in bepaalde mate hooggevoelig (HSP) te zijn (waarvan 50/50 man/vrouw). Ik heb dat ook in bepaalde mate, ik wen ook minder snel dan gemiddeld en heb bij verwerking als verlies of rouw ook meer tijd nodig dan gemiddeld. En dat is helemaal prima, ik ben liever gevoelig dan koud.
Mijn gevoel zit ook veel vaker goed dan fout, omdat ik vaak wat meer analyseer dan gemiddeld en de uitkomst dan iets meer voorspelbaar is. Maar zeker niet altijd. Ook ik zit zeker wel eens, of zelfs nog vaak genoeg, fout en dat is geen enkel probleem, want ik accepteer gewoon dat het een gevoel is en hou altijd de nuance dat ik net zo goed fout kan zitten.
Maar de fout van velen is dan dat ze er veel te veel in gaan geloven naar aanleiding van een paar ervaringen en denken dat hun intuïtie áltijd goed zit. En dat is gewoon teringvervelend.
Ik had al zo'n gevoel dat je dit ging posten!quote:Op zondag 21 januari 2024 00:43 schreef Willewa het volgende:
Weet je wat het is, 20% van de bevolking schijnt in bepaalde mate hooggevoelig (HSP) te zijn (waarvan 50/50 man/vrouw). Ik heb dat ook in bepaalde mate, ik wen ook minder snel dan gemiddeld en heb bij verwerking als verlies of rouw ook meer tijd nodig dan gemiddeld. En dat is helemaal prima, ik ben liever gevoelig dan koud.
Mijn gevoel zit ook veel vaker goed dan fout, omdat ik vaak wat meer analyseer dan gemiddeld en de uitkomst dan iets meer voorspelbaar is. Maar zeker niet altijd. Ook ik zit zeker wel eens, of zelfs nog vaak genoeg, fout en dat is geen enkel probleem, want ik accepteer gewoon dat het een gevoel is en hou altijd de nuance dat ik net zo goed fout kan zitten.
Maar de fout van velen is dan dat ze er veel te veel in gaan geloven naar aanleiding van een paar ervaringen en denken dat hun intuïtie áltijd goed zit. En dat is gewoon teringvervelend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij dit soort mensen moet je dan gewoon vragen : "Waarom heb je de lotto dan nog nooit gewonnen ?"quote:Op zondag 21 januari 2024 00:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Hahaha ze komt echt terug op haar bewering
Nee, ben ik het dus mee eens. Is gewoon vervelend. Je kunt het best eens benoemen waarom bepaalde dingen iets anders werken voor je, zodat een ander ook wat meer begrijpt, maar dit is gewoon vervelend. Zowel bij Ariana maar ook Lenie is vervelend met z’n totale overtuiging van zichzelf.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:44 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Met als klap op de vuurpijl op nagenoeg elk onderwerp daarmee schermen.. come on
Zou ze ook op FOK! zitten?quote:Op zondag 21 januari 2024 00:45 schreef odie22 het volgende:
ik begin toch het idee te krijgen dat ariana wel echt een vrouw is , wat kan die blijven doorzagen en zeiken en zeuren over iets zeg
Ja maar dat was op eigen initiatief, maar dan nu in opdracht van BB. Ik heb krom gelegen om Ali vorig jaar, die schrok van alles. En Randy is ook zo'n type. Met die doorkijkspiegels in de badkamer, die kruipruimtes, de speakers in het huis kun je ZO veel uithalen.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:43 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Haha dat vond ik wel mooi van vorig jaar, dat stiekem kruipen naar andermans bed en dan flink laten schrikken
quote:Op zondag 21 januari 2024 00:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had al zo'n gevoel dat je dit ging posten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leh-kùr
idd dan heb je wel wat anders te doen ipv 3 maanden voor 100k jezelf voor schut te zettenquote:Op zondag 21 januari 2024 00:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Bij dit soort mensen moet je dan gewoon vragen : "Waarom heb je de lotto dan nog nooit gewonnen ?"
Ik heb ooit mijn cavia naar de dierenarts gebracht. Rond 9 uur sarongs kreeg ik een visioen. Ik zat in de wachtkamer, en de deur van de praktijk ging open, de dierenarts verscheen, om te zeggen dat mijn cavia was overleden. De volgende dag hoorde ik van de dierenarts dat mijn cavia dood was. Toen de arts de vorige avond de praktijk verliet, leefde hij nog. De arts verliet de praktijkruimte om 9 uur (toen ik in mijn visioen hem de praktijk uit zag komen, de wachtkamer in.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een voorgevoel over iets. En dat zal ook vaak kloppen.
Ik wist dat mijn opa was overleden,
Ik voelde aan dat toen de telefoon ging mijn tante ging vertellen dat opa niet wakker was geworden.
Er was geen enkele aanleiding toe maar toch wist ik het.
Ik heb het hardop uitgesproken en papa kreeg de rillingen toen het klopte.
Daar dacht een vliegtuig van El Al anders over.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:46 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dan zit je in Amsterdam - Zuidoost sowieso aardig uit de richting hahaha
Haha Ali was zo'n ontzettende miet en ook heerlijk goedgelovig/naief, prachtigquote:Op zondag 21 januari 2024 00:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar dat was op eigen initiatief, maar dan nu in opdracht van BB. Ik heb krom gelegen om Ali vorig jaar, die schrok van alles. En Randy is ook zo'n type. Met die doorkijkspiegels in de badkamer, die kruipruimtes, de speakers in het huis kun je ZO veel uithalen.
Laten we hopen dat dit in een crash en burn eindigt iig.. figuurlijk ofcquote:Op zondag 21 januari 2024 00:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar dacht een vliegtuig van El Al anders over.
Foeiquote:Op zondag 21 januari 2024 00:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar dacht een vliegtuig van El Al anders over.
quote:
Dat moment dat, wie was het ook alweer, Chiara? Ali steeds aanraakte en dat hij begon te gillen, ik kwam echt zuurstof tekort.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:48 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Haha Ali was zo'n ontzettende miet en ook heerlijk goedgelovig/naief, prachtig
Ja dit soort dingen.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn cavia naar de dierenarts gebracht. Rond 9 uur sarongs kreeg ik een visioen. Ik zat in de wachtkamer, en de deur van de praktijk ging open, de dierenarts verscheen, om te zeggen dat mijn cavia was overleden. De volgende dag hoorde ik van de dierenarts dat mijn cavia dood was. Toen de arts de vorige avond de praktijk verliet, leefde hij nog. De arts verliet de praktijkruimte om 9 uur (toen ik in mijn visioen hem de praktijk uit zag komen, de wachtkamer in.
Als 5 jarige heb ik ooit gezegd dat mijn oma op sterven lag. Iets waar mijn ouders het alleen over hadden, als ik op de peuterspeelzaal was, en wat ik dus niet kon weten
Ik ging op mijn 20ste naar mijn opa. (Stervende, kanker) Ik kwam weer thuis, en ma vroeg hoe het ging, ik zei "als je hem wilt zien, moet je voor vrijdag gaan, want dan is hij dood. Hij is op donderdag om 21:00 uur overleden
Ik denk voornamelijk aan sex.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:50 schreef Snoozey het volgende:
weet je hoeveel verschillende dingen een mens denkt op een dag daar gaat zoveel in voorbij
Hsp cq?quote:Op zondag 21 januari 2024 00:49 schreef Snoozey het volgende:
mooi, allemaal hsp cq voorspellers in de cos
Niet alleen bij de febo...bij iedereen want zij is geweldig. Vindt zij zelfquote:Op zondag 21 januari 2024 00:50 schreef Schakeltopia het volgende:
ariana denkt een streepje voor te hebben bij de febo
ja de lock streamquote:Op zondag 21 januari 2024 00:52 schreef Krambo het volgende:
Is er altijd maar 1 stream in de late avond / nacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |