Allemaal vragen en vragen. Had ook twee nieuwe verwacht. Ben benieuwd wanneer die hun intrede gaan doen. En ik denk maandag te zien wat Sonja heeft gegaan. Of dinsdag. Vond de live net als vorig jaar een herhalen van de uitzendingen.quote:Op zondag 21 januari 2024 05:25 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen... all...
Wat een slappe hap nominatieavond gisteren.. erg amateuristisch en teleurstellend en je struikelde over de streamlocks...
jammer dat Ashley eruit is, ik ben niet zo'n Sonja fan misschien komt dat nog. Ik dacht dat er gezegd was, er gaat er 1 uit maar er komt een nieuwe in... waar dan?
Kortom een dikke FLOP!...![]()
En wat is er met Sonja gebeurd.?
Ja precies allemaal vragen.. ik vond de live gewoon een zooitje, leek wel of het hun allereerste uitzending was... en dan die Geraldine die er als een zwerver bijloopt...quote:Op zondag 21 januari 2024 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal vragen en vragen. Had ook twee nieuwe verwacht. Ben benieuwd wanneer die hun intrede gaan doen. En ik denk maandag te zien wat Sonja heeft gegaan. Of dinsdag. Vond de live net als vorig jaar een herhalen van de uitzendingen.
Ze schijnt gezegd te hebben dat het een hel was ( dat is wat ik las zelf niet gezien)quote:Op zondag 21 januari 2024 07:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies allemaal vragen.. ik vond de live gewoon een zooitje, leek wel of het hun allereerste uitzending was... en dan die Geraldine die er als een zwerver bijloopt...
Ik heb hier ergens gelezen dat Sonja toch weer voor de 2de terug is gekomen in het huis, dat ze later op bed lagen te praten maar wat dat van waar is weet ik niet...
Ja dat klopt wat je zegt, een herhaling van.. zo'n liveshow moet spannend zijn.. beetje jammer..
Ja dat heb ik ook gelezen, ik heb haar wel zien huilen toen ze na een uur het huis in kwam... ja het is een aanfluiting, ik vond de 1ste week BB ook niet zo spectaculair misschien nog aanloop probleempjes maar ben er bang voor...quote:Op zondag 21 januari 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze schijnt gezegd te hebben dat het een hel was ( dat is wat ik las zelf niet gezien)
Er is niet veel verander ten opzichte van vorig jaar.
De bewoners zijn misschien 5 minuten live in beeld. De rest is geklets in de studio en herhalingen.
Echt heel jammer
Ooh ik heb alleen nog maar Danny met zo'n apparaat gezien...quote:Op zondag 21 januari 2024 07:11 schreef Koos1958 het volgende:
Volgens mij hebben randy en Danny allebei een apneu apparaat op. Valt me trouwens op dat ze slaapkamer streams altijd op dezelfde bedden staan.
Ik kijk af en toe even de streams. Ik kan mij er niet echt toezetten om de hele dag te kijken. Ben het vaak na een half uurtje al wel zat.quote:Op zondag 21 januari 2024 07:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gelezen, ik heb haar wel zien huilen toen ze na een uur het huis in kwam... ja het is een aanfluiting, ik vond de 1ste week BB ook niet zo spectaculair misschien nog aanloop probleempjes maar ben er bang voor...
Ik heb ze wel de hele dag aan als ik tijd heb maar ik doe er nog andere dingen naast..quote:Op zondag 21 januari 2024 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe even de streams. Ik kan mij er niet echt toezetten om de hele dag te kijken. Ben het vaak na een half uurtje al wel zat.
Hoop ook dat er verandering in gaat komen. Ze laten in de tv uitzendingen meer zin dan wij op de streams zien![]()
op de streams zijn alleen nog slapende mensen te zien, het vroege opstaan van Lenie is zo te zien ook over en uit.
Mijn verwachtingen waren niet erg hoog gelukkig. Ik heb het vermoeden dat het meer een tv programma is en het bedoeld is om goede kijkcijfers te halen. Op deze manier trekken ze kijkers natuurlijk.quote:Op zondag 21 januari 2024 07:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb ze wel de hele dag aan als ik tijd heb maar ik doe er nog andere dingen naast..
Haha ja klopt komt door die talrijke streamlocks..![]()
Ja jammer hé, het begon zo leuk, heerlijke opstart zo vroeg in de morgen...2 dagen later een dikke desillusie..
Die van mij ook niet maar ik had toch geen herhaling van zetten verwacht.... ja zeker draait het om de uitzendingen en kijkcijfers daarom hebben ze schijt aan de streamers, totaal niet belangrijk!quote:Op zondag 21 januari 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen waren niet erg hoog gelukkig. Ik heb het vermoeden dat het meer een tv programma is en het bedoeld is om goede kijkcijfers te halen. Op deze manier trekken ze kijkers natuurlijk.
Als alles op de stream te zien zou zijn dan kijkt er bijna niemand naar de tv uitzendingen denk ik.
Maar goed ik ben flink offtopicwant er is niets te cossen nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |